Qısqanclıqdan necə xilas olmaq olar?

Bir çox münasibətlərin bitməsinə səbəb və əsas problem qısqanclıqdır. Qısqanclıqla necə mübarizə aparmağı və özünüzü kontrol etməyi bilmirsinizsə, aşağıdakıları nəzərdə keçirin. 

Psixoloqlar hesab edir ki, qısqanclıq dəliliyin “yaxın qohumudur”. Səbəbin nə olmasında asılı olmayaraq qısqanclıq insanları çıxılmaz vəziyyətə sala və kontrolu tamamilə itirməyə səbəb ola bilər.

Pozitivliyin gücü: Qısqanclıq hissinə nəzarət edə bilməsəniz də, pozitiv düşünüb fikirlərinizi yaxşı tərəfə doğru yönləndirə bilərsiniz. Məsələn, sevdiyin insanla yaşadığınız ən gözəl günü xatırlayın. Bunun sizə heç bir köməyi olmasa da, qarşı tərəfin üzərinə nəyisə atmamağı və dava-dalaş salmamağı təmin edə bilər. 

Səbəb və problem: Qısqanclığınızı sevdiyiniz insana sərgiləməzdən əvvəl yaxşı düşünün və dostunuzla danışın. Çünki sizin görə bilmədiyiniz məsələləri o, görə və müsbət tərəfə analiz edə bilər. 

Qısqanclığınızın sizi idarə etməsinə icazə verməyin: Qısqanc görünməməkdən və bütün hisslərinizi içinizə atmayın. Çünki hər şey yığılıb-yığılıb birdən partlaya bilər. Bu ürəyinizdə saxlamaq yerinə düşündüklərinizi və qısqanclığınızı normal şəkildə sevdiyiniz insanla müzakirə edin. Lakin onu tənqid etmədən danışın əks halda, heç nəyi etiraf etməyəcək və həqiqəti gizləyəcək. 

Rəqibinizi tanıyın: Sevdiyimiz insanın bizi başqası ilə əvəzləməsi və onun tanrının yaratdığı ən mükəmməl insan olduğunu düşünmək olduqca gülməli bir şeydir. Halbuki onu yaxından tanısanız, bəsit və sadə bir insa olduğunu görə bilərsiniz. 

Qüsurlarını tapın: Qısqanclıq hissini azaltmaq üçün ən yaxşı vasitələrdən biri də qısqanclığa səbəb olan insanı tanımaq və onun çatışmazlıqlarını,qüsurlarnı tapmaqdır. Ciddi bir qüsur tapdəqdan sonra isə qismən də olsa, rahat olacaqsınız. Lakin bundan qətiyyən istifadə etmək olmaz.

Həyatınızı dəyişdirin: Sevgilinizlə birlikdə ikən həyatınızda olan insanların vacibliyi və başqa işlər haqqında az düşünməyə başlayırsınız. Qısqanclıq hissini azaltmaq üçün yenidən sosiallaşmaq yaxşı təsir edəcək. Xobbilərə və görmək istədiyiniz işlərə vaxt ayırın. 

Uşaqlıq xatirələrini kənarlaşdırın: Atanız ananızı aldadıbsa və evdə qısqanclıq problemləri yaşanıbsa, bu sizə də təsir edə bilər. Yəni, sizə layiq olmayan və xəyanət edən insanlarla görüşməyə vadar edə bilər. Ailəsində bu kimi problemləri olamyan isan isə xəyanəti əsasən bağışlamır və özünə qarşı daha çox hörmət tələb edir. 

Ailəsində xəyanət problem olan insan daha çox qısqanc olur və şübhə içində yaşayır. Bu isə uşaqlıqda aldığı travmalarla bağlıdır.

1 şərh

Sufi_tabrizi
Halbuki onu yaxından tanısanız, bəsit və sadə bir insan olduğunu görə bilərsiniz. 
mən bilirəm, o bəsit və murdar adamdı, ama real həyatda yaxşı insan olmaq bir şey deyil, əgər pulun yoxdusa...və heç olmayacaqsa...