Kişilərin nifrət etdiyi qadın geyimləri

  • Qadın
Qadınların yüzlərlə manat xərcləyərək aldığı və sevərək geyindiyi bəzi geyimlər kişiləri qıcıqlandırır. Bəs bu kateqoriyaya hansı geyimlər daxildir? 

Tulum 
Tulum son bir necə mövsümün ən çox diqqət çəkən geyimidir. Olduqca rahat olan bu geyimi kişilər o qədərdə sevmir. Çünki onlar tulumun qadın üçün geyim olmadığını düşünür. 


Smokin 
Qadınlar bu növ geyimlərdə cazibədar göründüklərini iddia edirlər. Düzdür. Amma etiraf edək ki, bu kişilərə aid geyimdir və onlara daha çox yaraşır. 

Enli şalvar 
Bir necə il öndə dəb aləminə gətirilən yarısı olduqca enli olan bu şalvar qadınların sevimliləri siyahısına düşsədə, kişilərin ürəyinə yol tapa bilməyib. Kişilər onun qadın gözəlliklərini ört basdır etdiyini düşünürlər. 

Qladiator sandalı 
Kişilər bu ayaqqabının olduqca qarışıq, qapalı olduğunu düşünürlər. Güclü cinsin nümayəndələri qadınların ayaqlarında daha sadə və zərif ayaqqabılar görmək istəyirlər. 


Lasin

Qadınlar bu geyimi rahatlığına görə sevirlər. Kişilər isə onun qadınların sirgi görünüşünü məhv etdiyini düşünürlər. 

Ugg
Ugg rahat tüklü qış ayaqqabısıdır. Məhz bu xüsusiyyəti onu qadınların sevimlisi edib. Kişilər isə birmənalı olaraq bu ayaqqabıların qadınları çirkiləşdirdiyini düşünürlər. 


Platforma 
Kişilər bu ayaqqabıların kobud göründüyünü düşünürlər. Onların hündürdaban və incə görünüşlü ayaqqabıların qadınlara daha çox yaraşdığın düşünürlər.

7 şərh

Ferbara
Düz deyir kişilər. :)
azadmamedov90
Nəhayət. Heyif deyil idi nənələrimizin geyindikləri..mən hələ də Babama həsəd aparıram, Rəhmətlik 10 uşaq atası olub, və Həyat yoldaşı da ona sadiq və əxlaqlı, və də onun anası, və də Babamın babası və s… Bəs indi? Kim kimə sadiqdir. Yayındım eləbil mövzudan)
Gülnar
Kişilerin adindan her seyi yazirlar:) Yalan söhbetdi. Qadin xoşagelimlidirse ve geyindiyi yaraşirsa kişi teferrüata varmaz tulum geyinib ya platforma ayaqqabi 
azadmamedov90
Razıyam e sizinlə, ama elə hər yoldan keçəni bəyəndisə kişi ona nə deməli, qadını da elə hər uoldan keçən bəyəndisə, bəs ona nə deməli?
Gülnar
Beyenilmek pis şeydi beyem? Kiminse beyenmeyinin qarşisini almaq olmaz
azadmamedov90
Məsələ o bəyənməkdən getmir…
kurdamir
Maraqlıdır.Gülnar,sizlə razıyam