Kişilər qadınlar haqqında

  • Qadın ilk dəfə sevəndə ancaq sevgilisini, daha sonra isə sevgisini sevir: (F.LAROŞFUKO)
  • Əgər bir kişi 40 yaşinadək heç sevməyibsə o yaşdan sonra sevməməsi daha məsləhətdir: (B.ŞOU)
  • Hər şeydən əvvəl gözəl geyim,sonra da ona pərəstiş edən gözəl kişi-budur qadınların ənənəvi istəkləri.(K.Bovi)
  • Qadın gülməyi bacaran zaman gülür və istədiyi zaman ağlayır.J.Baif3.Qadın elə bir mələkdir ki,biz uşaq ikən qoruyur,gənc ikən xoşbəxtliyimiz üçün çalışır,qocalanda isə bizə təsəlli verir.(A.Aqustin)

  • Bir qadın, əgər bir kişi onun əlinə düşmədən əvvəl qucağına düşə bilsəydi daha cazibəli olardı. (Ambrose Bierce)
  • Tanrı, qadınları artıq-əskik danışan yaraşıqlı kişilərdən qorusun. (Honore De Balzac)
  • Bir qadına gözəl olduğunu söyləməyin; ona başqa bir qadının onun kimi olamadığını söyləyin və görəcəksiniz ki, bütün qapılar sizə açılacaq. (Jules Renard)
  • Gözəl bir qadın, görənləri mədəni formada dəli eləyən bir rəsm kimidir. (Ralph Waldo Emerson)
  • Ağıllı bir qadın xəzinədir. Gözəl ve ağıllı bir qadın gücdür. (George Meredith)

  • Bir qadının üzündəki ifadə, üzərindəki geyimdən daha vacibdir. (Dale Carnegie)
  • Bir qadın üçün, kinayəli bir baxılmaq gözdən qaçırılmaqdan daha yaxşıdır. (Mae West)
  • Əgər bir qadın yetərincə hirsli, qərarlı və bacarıqlıdırsa, edəməyəcəyi heç bir şey yoxdur. (Helen Lawrenson)
  • Dünya qadınsız var ola bilməz. Gələcək bizim əlimizdə. (Joan Collins)
  • Qadınlar bütün dünyada ikinci sinif yaradılışdır, amma dünyanı bir arada tutanlar da onlardır. (Pam Brown)

  • Qadınlar insanlara daha yumşaq davranırlar. Biz insanlara uşaq əlleriylə toxunuruq. (Shirley Caesar)
  • Qadınlar müvəffəqiyyətlərini əldə etdikləri zənginliklərlə deyil, ətrafda topladıqları sevgiylə ölçərlər. (Linda Mcearlane)
  • Hər zaman buna inandım: Bir qadının müvəffəqiyyəti başqa bir qadının müvəffəqiyyətini hazırlar. (Gloria Vanderbilt)
  • Qadınlar çiyin-çiyinə sıralanarsa aralarından heç kim keçə bilməz. (Linda Mcfarlane)
  • Qadın tam bir dairədir. İçinde yaratma, bəsləmə və döndərmə gücleri vardır. (Diane Mariechild)
  • Sevgi haqqında ağıllı danışan kişi heç vaxt əsl sevmir: (J.LAND)
  • Sevgi yorğunluqdan ölür, nifrətdən isə basdırılır: (J. LABRİŞER)
  • Əgər hazırlaşırsansa kimisə sevəsən bağışlamağı öyrən: (A. VAMPİLOV)
  • Əgər bir insan sevginin nə olduğunu izah edirsə, deməli o heç vaxt sevməyib!
  • Kim heç olmasa bir dəfə sevibsə, o düşünmək qabiliyyətindən məhrum deyildir: (V. Borisov)
  • Səni sevirəm-demək bir neçə saniyə çəkir, onu göstərmək isə bir ömür.
  • Sevgi mənim əlimdə külək kimidir: hiss elemək asandir, tutmaq çox çətin.
  • Qadın intiusiyası daha dəqiqdir, nəinki kişi əminliyi: R.KİLLİNQ.
  • Qadın ALLAHİN ikinci səhvidir: FRİDRİX NİTŞE.
  • Qadın xoşbəxtliyə dəvət deməkdir: ŞARL BODLER.
  • Qadın pəncərədəki pərdə kimidir: naxışları balaca olsa da amma artıq dünyanı görə bilməyəcəksən: HENRİN HOROŞ.
  • Qadın doğulmaq lazım deyil, qadın olmaq lazımdir: SİMONA DE BOVUAR.
  • Hər şey insanın əlindədir, insan isə qadının: ALEKSANDR FYURSTENBERQ.
  • Qadınlar yaradılmayıb ki onları başa düşsünlər, onlar yaradılıb ki, onları sevsinlər.


Həmçinin bax: Dahilərin sitat obyekti: qadınlar
 

2 şərh

Tomris
Çox gözəl sözlərdir.
fistaşka

Soyğunçu səndən ya pulunu ya da həyatını tələb edəcək. Qadın isə hər ikisini. (Kişilərin deyimi)