Dahilərin qadınlar haqqında dediklərindən

Kişilər qadınlar haqqında çox söz deyib. Bu siyahıya daha bir neçə insanın fikirlərini də qataq:
* Plutharkos: işıqlar söndüyü zaman bütün qadınlar gözəldir.
* Talleyrand: qadınlar, fürsətdən tez faydalanmağa qalxan kişisni bağışlayarlar amma fürsəti qaçıranı bağışlamazlar.
* Mere: gözəllik təbiətin qadınlara ilk verdiyi və ilk geri aldığı hədiyyədir.
* İsmayıl Həbib Sevük: gücü kişiyə, gözəlliyi qadına vermişik. hər şeyi məğlub edən güc, tək gözəlliyə məğlub olacaq.
* Shakespeare: qadın sözü, zəiflik sözü ilə eyni mənanı verər.
* Rus Atalar sözü: qadınların arzuları, heç bir zaman dolmayan dilənçi torbası kimidir.
* A. Shedol: tək uşaq doğmaq, bir qadını ana etməz.
* De Maistre: qadınların ən xoşladığı nöqtə, kişilərə bənzəmək hisdələridir.
* Rochefoucault: Dəyəri, gözəlliyindən uzun sürən çox az qadın vardır.
* Tevfik Fikret: qadın dəniz kimidir, heç güvənilməz
* Schopenhauer: qadın, saçı uzun, ağılı qısa bir varlıqdır.
* Napolyon: gözəl bir qadın gözə, yaxşı bir qadın ürəyə xitab edər. birincisi brilyant, ikincisi xəzinədir.
* G. Atherton: qadınlar, qürurlarını qurtaran yalanlardan xoşlanarlar.
* J. Baillie: qadınların kədəri yaz fırtınası kimidir, şiddətli amma qısa olar
* Rudyard Kipling: qadınlar haqqında bildiyim bütün şeyləri bir tək qadından öyrəndim.
* Rudyard Kipling: qadının təxmin etdiyi şey, kişinin əmin olduğu şeydən daha doğrudur.

Həmçinin bax: Dahilərin sitat obyekti
 

4 şərh

Fianda
burda bəzi dahilərin axmaq sözləri də var.
Zahid_GDMLI
Mən də bəzi fikirlərlə razılaşmıram ancaq çoxu tam dəqiqliklə deyilib)
lyara
hec biri qadini tam eksetdire bilmeyib fikirlerinde. qadinlar dehwetdi hem de melek hansi terefini gormek isteyirsense onu da gorursen.
Yucin
Qadın üzərində hər yeni qələbə bir daha sübut edir ki, onlar hamısı bizim qucağımızda eynidir. (Mən demirəm Gi de Mopassan deyib. (Günahı məndən getdi))