Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Xəyanətə məruz qalan qadın nə etməlidir?

Özünüzü sıxmayın, ağlayın
Sevgiliniz tərəfindən xəyanətə məruz qaldınızsa, özünüzü sıxmayın. Ağlamaq istəyirsinizsə, doya-doya ağlayın. Bəzi duyğuların açığa çıxması sizi rahatladacaq və daha sağlam düşünməyinizə kömək edəcək. Ağlamaqdan utanmayın. 

Yazmayın, üz-üzə danışın
Xəyanət etdiyini öyrəndikdə telefonla mesaj yazmaq və zəng etmək yerinə onunla görüş təyin edin. Ürəyinizdən gələn hər şeyi üzünə deyin. İstədiyiniz kimi danışın. 


Davamı →

Qadınların gigiyenada yol verdiyi SƏHVLƏR

Yay aylarında gigiyenaya xüsusi diqqət yetirmək lazımdır.
Ancaq isti mövsümdə yalnız gündəlik duş, epilyasiya və pedikür kifayət deyil.

Xanımların səliqəsiz görünməsinə səbəb olan 5 ən çox rast gəlinən səhv var:
  1. Ayaqqabı ilə bağlı problemlər - Kəmər, toqqa və nazik dəri elementlərdən ibarət yay ayaqqabıları yayda ayaqların sağlamlığına zərər vurur. Xanımların yara bandını niyə görməməzlikdən gəlmələri tamamilə aydın deyil. Əgər sürtünmə və döyənək artıq baş veribsə, dabanlar quruyubsa, onları soda və alma sirkəsi ilə vanna edib aradan qaldırmaq olar.

Davamı →

Qadın xəyanət edə bilərmi?

Biz hər zaman kişi 'xəyanət edər' deyərik. Halbuki, əksər qadınlar da xəyanət edə bilirlər. Hansı şərtlərdə? Nə vaxt? Necə?

 

Ümumiyyətlə, ruh boşluğu olduğu halda xəyanət edir (eynilə kişilərdə olduğu kimi). Ərindən sevgi, şəfqət, yaxınlıq; oxşama, öpmə, tərif görmədiyi zaman; ruhi, romantik ünsiyyət görmədikdə və ya ərini sevmirsə; ondan xoşlanmırsa, toxunmasından nifrət edirsə; əri onu anlamır, dinləmir, ruhuna xitab etmir və ya heç nə ilə razılaşa bilmirsə, qadın xəyanətə yönələr. Qadınlar yuxarıda saydığımız vəziyyətlərdə, insan olaraq boşluqlarını doldurmaq üçün müxtəlif müdafiə etmə mexanizmlərindən istifadə edərlər. Amma xəyanət mexanizmini, çox nadir olaraq ruhlarını təmin etmək üçün seçirlər. Çox vaxt mümkün olmayacaq insanlara aşiq olurlar. Ərlərində əskik olan şeyləri axtarırlar (entelektüalizm, yaraşıqlılıq, gülər yüzlülük, pul və s.).


Davamı →

Əgər xəyanətlə qarşı-qarşıyasınızsa

Xəyanət — odlu silahdan açılan bir güllədir. Fərq ondadır ki, açılan güllə canlını öldürər, amma qarşılaşdığımız xəyanət-illərlə içimizdə yaşayıb bizi dəlik-deşik edər, qəlb yandırar, əzab verər, amma öldürməz. Xəyanətlə qarşılaşmısınızsa, amma onu sizə yaşadanı sevirsiniz və ayrılmaq istəmirsinizsə, aşağıdakılara diqqət edin.

  1. Hər şeydən əvvəl, çalışın təmkininizi pozmayasınız. Hirs və qəzəbinizin şüurunuza üstün

Davamı →

Qadınlar nəyi istəyir?

Qadın beyni kişi beynindən tamamən fərqli çalışan bir sistemə malikdir. Bir qadın dəyərləndirilməyi və xüsusi olduğunu hiss etməyi həmişə şiddətlə istəyir. Bu istək hərədə bir cür ortaya qoyulur. Kimisi özəl hədiyyələr, kimisi xüsusi sözlər, kimisi özəl bir baxışla bunu hiss etməyi istər. Amma böyük ehtimallarda özəl sözün yerini bir qadın üçün heç nə dəyişmir. Hər qadın tərifi haqq edir. Hansı məshəbə, hansı cəmiyyətə, hansı əxlaqa malik olmasından asılı olaraq, Hər qadının daxilindəki uşaq özəl olduğu bir dünyanın arzusu ilə böyüyür. Amma kimisi bu arzunu gerçəkləşdirir, kimisi qarşısındakı sədləri keçə bilmir. Buna görə heç bir qadını heç vaxt həyatına görə günahlandıra bilmirəm. İstənilən halda ana olmağı dadan qadının daxilində o standart hiss ortalığa çıxır. Qoruyuculuq duyğusu. Buna görə də analar başımızın tacıdır.


Davamı →

Qadına hər yaşda lazım olan vitaminlər

Gözəl və sağlam görünmək üçün vitamin şərtdir.

Çünki vitamin çatışmazlığı orqanizmin zəifləməsinə, xroniki xəstəliklərin yaranmasına, tez qocalmaya gətirib çıxarda bilər. Gözəl və gənc qalmaq orqanizmdən daha düzgün qayğı və qidalanma tələb edir.


Davamı →

Dikdaban ayaqqabıların 10 zərəri

Dikdaban ayaqqabı çox vaxt narahat və istifadəsi çətin olsa da, qadınların əvəzolunmaz geyim məhsuludur. Bir çox qadın gözəl görünmək üçün dikdaban ayaqqabı geyinir.

Qadınlar dikdaban ayaqqabılarla daha inamlı və cəsarətli olurlar. Ddikdaban ayaqqabılar təkcə qadınların ayaqlarında deyil, həm də bədənlərində bir çox narahatlıqlara səbəb olur. Ara-sıra geyinmək böyük problemlər yaratmasa da, hər gün uzun saatlar ərzində dikdaban ayaqqabı geyinmək müəyyən problemlər yarada bilər.


Davamı →

Dərin məsamələrə son!

Məsamələri təmizləyib sıxlaşdıran maska: 1 yemək qaşığı bal, 1 yumurta, 1 çay qaşığı xırdalanaraq qurudulmuş çobanyastığı (aptek) və 1 çay qaşığı xırda doğranmış təzə nanə ilə qarışdıraraq üzünüzə sürtün. 10-15 dəqiqə gözlədikdən sonra ilıq su ilə durulayın.
Davamı →

Üz tüklərindən qurtulmağın yolları

Bir çox qadınlar üzlərindəki tüklərə görə kompleksə girir və müxtəlif üsullarla onlardan qurtulmağa çalışırlar.
Üzdəki tüklənmənin ciddi bir sağlamlıq problemi olmadığı bilinir, ancaq bəzən hormonal dəyişikliklər də buna səbəb ola bilir. Ailem.az üzdəki arzuolunmaz tüklərdən təbii yollarla qurtulmaq üçün reseptlər təqdim edir.
Davamı →