Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Hamiləlikdə saç tökülməsi

  • Qadın

Hamiləlik dönəmində saç tökülməsinə tez-tez rast gəlinir. Mütəxəssislər hamiləlikdə saç tökülməsinin qarşısını almaq üçün bəzi məsləhətlər verir.

Hamiləlikdə hormonlardakı dəyişikliklərə və xüsusiyyətlərə ostrojenə bağlı olaraq saçların uzanması müddəti artır. Doğuşdan sonra bir çox hamilə qadınların saçları tökülməyə başlayır.

Dermatoloq Ersoy Hazneci doğuşdan 6 sonra saç tökülməsinin dayandığını və saçın gurlaşmağa başladığını söyləyir. Lakin hamiləlikdən sonra saç tökülməsi əvvəlki gurluqda və qalınlıqda olmaya bilər. Hamiləlikdə vücudda tüklənmə də hormonlara bağlı olaraq arta bilər.

Doğuşdan sonra 6-9 ay ərzində bu tüklər də itir. Hamiləlikdə bu tüklərdən xilas olmaq üçün təraş və mum üsulundan istifadə edə bilərsiniz. Ancaq tük tökücü kremlərin istifadə edilmək ziyandır və qadağandır.


Ardı →

Gözəl qadınlar çox zaman bədbəxt olur

  • Qadın

Gözəl qadınlara həsəd aparan çox olsa da, onların yerində olmaq istəyən minlərlə qadın olmaq istəsə də, çox gözəl olmaq şanssız bir seydir. Hətta gözəl qadınlar çox zaman bədbəxt olur.

Həyatda uğur, şans və ailə səadəti çox zaman gözəl qadınlardan kənar durar.
Həyat verdiyi gözəlliyi həmin qadınlardan artıqlaması ilə əvəzini çıxar.

Məs: Digər qızlar çox gözəl qadınlarla dostluq etmək və münasibət qurmaq istəməzlər. Çünki baxışların öz üstlərində olmamasından və ətrafdakıların yalnız gözəl qadınlarla maraqlandıqları üçün narahat olarlar. Qısa desək, paxıllıq edərlər...

Gözəlin yanında kölgə kimi görünməkdən qorxarlar…
Şanssızlıq çox gözəl qadınları böyüdükləri zaman da rahat buraxmır.


Ardı →

Ən maraqlı qadınlar

  • Qadın


Adriana Sklenarikova1.
 Dünyada ən alçaq boylu qadın- Cənubi Afrikalı Marc Besterdir. Onun boyu 55 santimetrdir.

2. Dünyanın ən hündür boylu qadınının çex modeli Adriana Sklenarikova olması təsdiq edilmişdir. Onun ayaqlarının uzunluğu- 124 sm-dir.

3. Ən böyük sinə 12 yaşında Tin Çjafen  adlı çinli qızda olmuşdur. Onun çəkisi təqribən 10 kiloqram təşkil etmişdir. Lakin tezliklə bu xanım sinəsini kiçiltmək üçün əməliyyat masasına əyləşməli olub. Çünki çoxlu xoşagəlməz hallarla rastlaşıb.

4. Ən çoxdanışan qadın- amerikalı komediya aktrisası Fran Kerodur. 1 dəqiqə ərzində o, 585 sözü tələffüz etmək qabiliyyətinə malikdir.

5. İndiyə kimi Fyodor Vasilyev adlı birinin həyat yoldaşı keçilməz rekorda sahib olub. Belə ki, o, həyat yoldaşına 69 körpə dünyaya gətirib. O, dünyaya 16 dəfə əkiz övladlar, 7 dəfə üçəm və 4 dəfə dörd əkiz gətirib. Qeyd edək ki, əgər hər dəfə onun bir övladı dünyaya gəlsəydi belə 27 övladı olardı. Həmçinin onu da qeyd edək ki, o, həyat yoldaşının ilk xanımı olub.

6. Dünyada ən gənc ana Perulu Lina Medinadır. O, ilk körpəsini 5 il 7 aylıq olarkən dünyaya gətirib. İkinci övladını isə 33 ildən sonra dünyaya gətirib.

7. XVII əsrin ortalarında Osmanlı sultanı İbrahim paşa üç yaşlı qızını Yusif paşaya ərə vermişdir. Bir il sonra onun atası Yusif paşanı qətlə yetirərək qızını dünyanın ən gənc dul qadınına çevirmişdir- 4 yaşı tamam olmaq ərəfəsində.


Ardı →

Xəyanəti üzdən oxumağı bacaranlar

  • Qadın

Qadınlar kişilərin üzünə baxmaqla onların xəyanət etdiklərini dəqiqliklə deyə bilər. Lakin yeni araşdırmanın nəticəsində məlum olub ki, kişilərdə bu bacarıq yoxdur.

Avstraliya tədqiqatçıları düşünürlər ki, qadınlar bunu kişinin üz cizgilərinin ciddiliyindən ayırd edə bilər. Alimlərin sözlərinə görə: “Kişinin üz cizgiləri nə qədər ciddidirsə, bu o deməkdir ki, o, xəyanət etməyə alışıb və ya keçmişdə xəyanət edib.”

34 kişi və 34 qadın arasında keçirilən araşdırmada onlara Avropoid irqindən olan 189 müxtəlif insanın rəngli şəkilləri göstərilib və iştirakçılara onların nə qədər sadiq olub-olmamaqlarının dərəcəsini qiymətləndirmələri tapşırılıb.

Təqdiqatçılar iştirakçıların cavablarını şəkildə göstərilən insanların seksual tarixçəsi ilə tutuşduraraq qadınların xəyanəti kişilərdən daha yaxşı (38% səhv) ayırd etdikləri qənaətinə gəliblər. Qadınlar bu zaman kişinin cazibədarlığına deyil, onun üz cizgilərinə görə dəyər veriblər.

Kişilər isə 77% səhv ediblər. Onlar düşünüblər ki, cazibədar və baxımlı qadınlar daha çox xəyanət edir, lakin bu heç də əsas səbəb deyil.


Davamı →

Qadınlar nə istəyir?

  • Qadın
Kişilərin tez-tez özlərinə, qarşı cinsə verdikləri suallardan biri də budur: Qadınlar nə istəyir?
Qadınların istəkləri sonsuzdur. Biz ancaq 35-ini qeyd edə bildik, sizin də əlavələrinizi gözləyirik.
Qadınlar:

Kişilərin onlara vurulmağını;
Eşqinin ömür boyu yaşamağını;
Başa düşülməyini;
Və bunun ömür boyu davam etməyini;  
Gözəl olmaq;
Və ömür boyu belə qalmaq;
Hətta 80 yaşında da olsa, hamının onu cazibədar hesab etməyini;
Dünya müharibəsi də başlasa, evlilik ildönümünün unudulmamağını;
Qulluqçusunun qadın, sürücüsünün kişi olmağını;
Davamı →

Qadınlar niyə hərbçi kişiləri bəyənirlər?

  • Qadın

Psixoloqlar qadınların niyə hərbi geyimdə olan kişiləri xoşladıqlarını müəyyənləşdiriblər. Araşdırmalara görə, hərbi geyimdə kişilər qadınların gözündə daha etibarlı və təşkilatçı təsir bağışlayırlar. Əgər kişi özünü ciddi aparırsa və nəailiyyətləri ilə öyünmürsə bu onları daha da əlçatmaz edir.

Məlum olub ki, hərbi geyimdə kişilər qadınların gözündə daha ailcənab görünürlər. Kişilər nə qədər çox alicənablıq göstərsələr bu qadınların xoşuna gəlir. Məsələn, hər bir qadın xoşlayır ki, kişi onun üçün qapını açsın, stulu çəksin və s.

Digər tərəfdən bu geyim onlara həmişə məşğul görkəm verir. Ekspertlər hesab edirlər ki, duyğularını ifadə etmək hərbçilər üçün bir qədər çətindir. Buna görə də mobil telefon hərbçilər üçün etibarsız ola bilər. Onlar təklif edirlər ki, hərbçilər kağız məktub yazmaq kimi köhnə ənənələrə qayıtsınlar.

Hərbçi kişi ilə ailə quran qadın həmişə uzun ayrılıqlara hazır olmalıdır. Bundan sonra əvvəlki əlaqələrə qayıtmaq nisbətən çətin olur. Bütün bunlara baxmayaraq qadınlar həmişə özlərini qoruyacaq tərəfdaş axtarırlar. Buna görə də hərbi geyimdə olan kişilər qadınlar üçün həmişə arzuolunandır.


Davamı →

Dünyanın ən varlı 10 xanım idmançısı

  • Qadın

“Forbes” jurnalı 2013-cü ildə dünyanın ən çox qazanan xanım idmançılarını adlarını açıqlayıb

Onluğa rusiyalı tennisçi Mariya Şarapova başçılıq edir. Fərdi bizneslə də məşğul olan tennisçinin əsas gəliri isə reklamdandır.


 1. Mariya Şarapova. (Rusiya, tennis) 29 milyon dollar


Ardı →

Qadınların əsas fərqləri

Qadınların yaddaşları kişilərdən daha qüvvətlidir. Qadınlar illər əvvəlki detalları belə xatırlaya bilərlər. Ad günü evlilik il dönümü kimi şeyləri kişilərin xatırlamasını gözləməyin.

Qadınlar daha yaxşı ünsiyyət qurarlar. Çünki romantik zəkaları kişilərdən daha çox inkişaf etmişdir.
 
Məsuliyyət duyğusu qadınlarda daha çoxdur. Həm ev həyatında həm də iş həyatında bu müzakirəsiz belədir.
 
Sevə bilmə qabiliyyəti üçün qadınların ən üstün qabiliyyəti deyə bilərik. Bir qadın qədər içdən hansı kişi sevə bilər ki?
 
Qadınlar daha səbirli və xoşgörüşlüdürlər.

Qadınların ortalama həyat müddəti kişilərdən 15 il daha çoxdur. Kişilərin ömürləri qadınlara nəzərən qısadır, çünki futbol kimi boş işlərdə istehlak edərlər.
 
Qadınlar alış-satış işlərini kişilərdən daha yaxşı edərlər. Qadınlar olmasaydı iqtisadiyyat canlanmaz ticarət edilə bilməzdi.
   
Qadınlar kişilərə nəzərən daha enerjili və çalışqandırlar. Kişilər tez yorulub bəs edərlər.
 
Qadınlar kişilərə nəzərən daha sirrli və sirr doludurlar. Kişilər bəzi səhvlərinin gizli qalması üçün xüsusi səy sərf etsələr də Qadınların aydın olmamaq üçün bir səy sərf etmələrinə ehtiyac yoxdur.

Qadınlar sözləri və cümlələri kişilərdən daha yaxşı istifadə edərlər. Deyilənlərdən dərin mənalar çıxara bilmə qabiliyyətinə sahibdirlər. Kişini şair və ədəbiyyatçı edən ilham yenə qadınlar sayəsində ortaya çıxar.

 


Davamı →

Qadının ən gözəl olduğu yaş dövrü

  • Qadın
Qadın şərab kimidir.Ən gözəl yaş təbii ki, gənc yaşlardır. Çoxları elə hesab edir ki, qadınların ən gözəl olduğu dövr 20 yaşında olduqları vaxtdır. Əslində isə bu yanlış düşüncədir.

Yeni araşdırmalar göstərir ki, qadınların ən gözəl yaşı 30-35 yaş arasıdır. Bu yaşlar arasında qadın yetkin olmaqla birlikdə, gözəlliyinin zirvəsini yaşayır. 30 yaşında olan qadınlar gənc qızlara daha cazibədar görünür. 

Qadın 25 yaşından sonra gün keçdikcə cavanlaşır və gözəlliyinə gözəllik qatır. Bu isə “Qadın şərab kimidir” aforizmini xatırladır. Mütəxəssislər onu da qeyd edir ki, qadının gözəlləşməsi onun xarakterinin formalaşması və yetkinləşməsi ilə əlaqədar olur. Yəni, yetkin qadınlar daha gözəl görünür. 

Hətta məlum olub ki, özünə güvənən 30 yaşındakı qadınlar, 20 yaşındakı gənc qızlardan daha gözəl görüntüyə sahib ola bilir.
Davamı →

Qadınların 10 üstünlüyü

  • Qadın

Araşdırmalar göstərir ki, qadınlar 10 sahədə kişilərdən daha üstündür.

Həmin 10 sektor aşağıdakılardır:

1. İnvestisiya
Araşdırmalara görə, qadınların investisiyaları kişilərinkinə nisbətdə 18 faiz daha yaxşıdır. Bu qadınların investisiya qoyanda gələcəyi daha çox düşünməklərindən irəli gəlir.

2. Nəqliyyat
Qadınlar maşınları daha ehtiyatlı sürməyi hər kəsə bəllidir. Kişilərin qəzada ölüm riski qadınlara nisbətən 77 faiz çoxdur.

3. Rahatlıq
2000 insan arasında aparılan araşdırma qadınların problemlərini kişilərə nəzərən daha çox büruzə verdiyini göstərib. Qadınların 53 faizi, kişilərinsə sadəcə 29 faizi dostları ilə problemlərini bölüşür. Buna görə də qadınlar problemlərini daha rahat həll edirlər.


Ardı →