Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Gender bərabərliyi uğrunda mübarizə

İnsan cəmiyyətini qadın və kişilər təşkil edir. Cinslər arasında bioloji fərqlər məlumdur və dəyişməzdir. Lakin bu heç də o demək deyil ki, kişi və qadının cəmiyyətdə tutduğu yer dəyişməzdir. Qadın hərəkatının tarixi, bizim ölkədə bu sahədə əldə edilmiş nailiyyətlər qadınların cəmiyyətdə oynadığı rolun dinamik surətdə dəyişməsindən xəbər verir. Son əsrlərin texnoloji nailiyyətləri qadınların həm məişətdə, həm də istehsalatda oynadığı rolu dəyişdirmişdir. XX əsrin sonunda «gender» anlayışı formalaşmışdır ki, bunu da «sosial cins» kimi səciyyələndirmək olar. Qadın və kişilər arasında sosial bərabərlik «gender bərabərliyi» kimi qəbul edilir.

Davamı →

Yaşa uyğun ətri necə seçməli?

Qədim dövrlərdə ətirlər makiyaj və dəriyə qulluq məhsulları kimi gözəllik üçün istifadə edilərdi. Əvvəllər ətir olaraq müqəddəs yağlardan istifadə edilərdi. Babil, Şumer və Aşurlular qoxulu yağları xüsusi qablarda yandırar və saçlarını ətirdən istifadə edərək gözəlləşdirirdilər… Kişilərin istifadə etdiyi taxma saqqallarda belə qoxulu yağlar və ətirlərdən istifadə edilərdi. Finikyalılar və Kartacalılar üçün ətirlər yaxşı bir ticarət vasitəsi idi. Dövrün qaynaqlarına görə, ən bahalı və qiymətli ətirlər misirlilər tərəfindən istehsal olunurdu.
Ətir seçməyin ən yaxşı yolu nədir?

Davamı →

Qadın sirrləri

Keçmişdə insanlar qadın və kişinin vəzifələrini yaxşı bilir və buna görə də təbiətin qanunauyğunluğuna əsasən bütöv bir nəsil yetişdirməyə çalışırdı. Qadının rolu böyük idi — o, dünyanın sevgi və tarazlıq mənbəyi sayılırdı. Odur ki, qadın üçün ürəyinin saflığını, doğuşdan gələn həssaslığını və yardımsevərliyini qorumaq vacib idi. Təəssüf ki, bu məqamlar müasir dünyanın xaosunda öz əhəmiyyətini bir qədər itirib.
Bu yazıda oxucuları qadın gücünün 5 unudulmuş sirri ilə tanış edəcəyik.

Davamı →

Qadınları seksual göstərən ayaqqabılar necə yaranıb?

Düşməni deyə bilmərəm, amma qadınlar tanıdığı, yaxud tanımadığı həmcinsi ilə qarşılaşanda ilk olaraq onun ayaqqabılarını nəzərdən keçirir. Çünki xanımlar belə hesab edirlər ki, geyimdə əsas sözü məhz zövqlə seçilmiş ayaqqabı deyir. Qalan əşyalar isə onun köməkçiləridir. Qüsursuz və zərif ayaqqabılar xanımların ən həssas nöqtələridir… Xüsusən də hündür daban ayaqqabılardan nə qədər çox alsalar da, “doya” bilmirlər, geyinməsələr də, zövq almaq xətrinə onlara böyük bir sərvət xərcləyirlər.

Davamı →

Aktrisalıqdan milyonluq biznes sahibinə

Aktrisa Jessica Alba, 2012-ci ildə The Honest Company adlı şirkətin qurucu ortağı kimi biznes dünyasına addım atdı. Milyonlarla dollarlıq şirkətin əsas məqsədi, mənşəyi bəlli olan mənbələrdən uşaq və məişət məhsulları istehsal etmək idi.
Alba, bir müsahibəsində bu mövzuda təcrübələrini və necə milyon dollarlıq bir sərvətə sahib olduğunu belə açıqlayır:
Davamı →

Biznes ledi obrazının gözlə görünməz atributları

Bildiyimiz kimi imic – sadəcə geyim, makiaj və xarici görünüşdən ibarət deyil. İmic – sizi əhatə edən insanlarda yaratdığınız təəssüratı formalaşdıran bütün faktorların vəhdətidir. Bu isə o deməkdir ki, bəzən biznes ledinin obrazının yaranması üçün ciddi işgüzar  kostyumdan daha artığına ehtiyacı var. Bəs, bu gözlə görünməz atributlar hansılardır?
Davamı →

500 dollardan 500 milyon dollara aparan biznes

Kendra Scott ABŞ-ın özü-qazanmış (selfmade) zəngin xanımları siyahısında 2018-ci il Forbes saytının məlumatlarına əsasən 40-cı pillədədir. Onun sərvətinin miqdarı hazırda 500 mln dollardır.
Sərvətinin əsas mənbəyi isə özünün qurmuş olduğu zərgərlik məmulatları istehsal edən şirkətdə tutarlı pay sahibi olmasıdır. Hazırda investorlar şirkəti 1 milyard usd civarında qiymətləndirir. O, öz biznesinə Texas ştatının Austin şəhərində, evindəki əlavə yataq otağında başlayıb, indi isə Kendra Scott şəbəkəsi özündə 79 dükan birləşdirir və 2000-ə yaxın qadın onunla birlikdə çalışır. Brend populyarlıq qazanandan sonra Kendra zərgərlik əşyaları ilə yanaşı, ev dekoru üçün şamlar, qutular və sinilər hazırlamağa başlayıb.

Davamı →

İzi qalan xanım

Bu gün şərait o qədər yaxşılaşıb ki, biz ölkənin bu başından o başına avtomobillə bir günə, təyyarə ilə bir-iki saata gedə bilərik. Ağlımıza da gəlmir ki, bu nəqliyyat vasitələrini bizim üçün icad edən, onların hərəkətə gəlməsindən ötrü yanacağı düşünüb ərsəyə gətirən əbədi rəhmət qazanan insanlar olub.
Haqqında söhbət açamaq istədiyim Natella Kazımova da həmin insanlardan biri idi. Onun nə vaxtsa yaratdığı yüksək temperaturda işləyən antioksidantlar müasir aviasiya mühərrikləri üçün ən qiymətli tapıntı olub. Sovet dövründə patentləşdirilən bu tapıntı aviasiyasiyada hələ də tətbiq olunur…
Davamı →

Mən dəmir-filan deyiləm, sadəcə qadınam

Marqaret Tetçer, Hilda Roberts, Dəmir ledi, Böyük Britaniya tarixində ilk qadın baş nazir.
Bu adlar, statuslar…tək qadın. Mirvarini, göy rəngi, sadə və səliqəli geyimi sevən, “Mən dəmir deyiləm, qadınam” deyən, “Bir qadın istəsə, hər şey edə bilər” düşüncəsinə can verən qadın.
1925-ci il də Şimali İngiltərənin Qrantem şəhərində anadan olub.
Onun ailəsi varlı deyildi. Ailədəki uşaqlar atalarına baqqal dükanında kömək edirdilər. Marqaret lap uşaq yaşlarından əməyə alışmışdı. O, özü də təsəvvür etməzdi ki, belə yüksək hədəfə nail olacaq. Marqaret imkansıza nail oldu. Sadəcə kişilər idarə edirdi Böyük Britaniyanı. Amma, artıq Marqaret gəlmişdi. Oksford universitetində oxumuş, həmçinin fəal siyasətlə məşğul olmuşdur.

Davamı →

Qadınlar alış-verişi niyə sevir?

Artıq bir çox ölkələrdə alış-verişin cinsiyyətə görə fərqli bir fəaliyyətə çevrildiyini görə bilərik. Belə ki, alış-veriş daha çox qadınların işinə çevrilib və onlar alış-veriş fəaliyyətinə kişilərdən daha müsbət münasibət bəsləyirlər. Araşdırmalar qadınların kişilərə nisbətən daha aktiv alış-veriş etdiklərini, daha çox vitrin gəzdiklərini və məhsul axtardıqlarını göstərir. Kişilərdən fərqli olaraq, bir çox qadınlar alış-verişi istirahət fəaliyyəti olaraq da görür.
Psixoloqların sözlərinə görə, alış-veriş sevgisinin altında bir sıra psixoloji məqamlar dayanır:

Davamı →