Dünyaca məşhur azərbaycanlı xanımlar

Dünyanın müxtəlif ölkələrində uğurlu idman və musiqi karyerası quran azərbaycanlı xanımlar az deyil. 


Tamilla Abbasova - Rusiyanın tanınmış velosipedçisi. O, 1982-ci il dekabrın 9-da Moskvada anadan olub. Velosiped sprinti üzrə 2004-cü il Yay Olimpiya Oyunlarının və 2005-ci il Dünya Çemionatının gümüş mükafatçısıdır. Dəfələrlə Avropa çempionu olan Abbasova Rusiyanın əməkdar idman ustasıdır. Azərbaycanlı idmançı dini inanc baxımından baptistdir.


Əzizə Mustafazadə - tanınmış caz ifaçısı. 1969-cu il dekabrın 19-da Bakıda andan olub. Onun atası Vaqif Mustafazadə də SSRİ-nin tanınmış cazmenlərindən olub. ABŞ və Avropada bir neçə beynəlxaql festivalların qalibi olan Əzizə 1991-ci ildən bəri 10 caz albomuna müəlliflik edib. Hazırda Almaniyada yaşayır.


Nəsrin Cavadzadə - Türkiyə kinematoqrafiyasının tanınmış aktisası. 1982-ci il iyulun 30-da Bakıda  anadan olub. Uşaq yaşlarında ailəsi ilə İstanbula köçüb. 2011-ci ildə “Quzu” filmində ifa etdiyi Mədinə roluna görə 51-ci “Qızıl portağal2 festivalında “ən yaxşı qadın aktrisa” mükafatını qazanıb. Onun iştirakı ilə ekranlara çıxan sonuncu film “Son məktub” adlanır.


Bahar Kian Əfşar  - İranda yaşayan azərbaycanlı teatr və kino aktrisasıdır. Daha çox 2012-ci ildə çəkilən “Günahkarlar” filmindəki Asiman obrazı ilə tanınır.


Nigar Talıbova -  Türkiyədə fəaliyyət göstərən azərbaycanlı model və musiqiçidir. 1975-ci ildə Bakıda andan olub. Türkiyədə modellik etməklə yanaşı, “Adrenalin” qrupunun da üzvüdür.


Leyla İsmayılova - 
Belarusda tanınmış jurnalist və müğənnidir. O, 2011 və 2012-ci illərdə Belarusu “Avroviziya” müsabiqəsində təmsil etməyə çox yaxın olub. Eyni vaxtda “Belarus-1” telekanalında aparıclıq edir.


Ququş – İranın məşhur azərbaycanlı müğənnisi və aktrisası. 1950-ci il mayın 5-də Tehranda andan olub. Əsl adı Faiqə Atəşin olan müğənni professional sənətə başladıqdan sonrta Ququş adı ilə məşhurlaşıb. Hazırda ABŞ-da yaşayır.

3 şərh

kurdamir
Ömürlərində bircə dəfə də Olsun Azərbaycana Gəliblər?
istorik_c
Ağlı olan Azərbaycana gəlməz.
azadmamedov90
Yalnış anlamayın ama, Bura istedadlar ölkəsi olsa belə dünyaya yayılmalıyıq, burada hər cür şərait yaradılsa belə bizə, kəşf edilənlər heç biləcəridən o yana da keçməz…