Anemiyaya diqqət!

Qan tərkibində hemoqlobinlər olan oksigenlərlə zəngindir. Oksigen məhz qan vasitəsilə bədənin müəyyən hissələrinə ötürülür. Hemoqlobinlər isə qana qırmızı rəng verən erotrositlərdən ibarətdir. Qandakı hemoqlobinlərin azalması anemiya xəstəliyinin yaranmasına gətirib cıxarır. Anemiya bir neçə növü mövcuddur. Onlar arasinda ən çox yayılanı dəmir defisitli və hemoqlobin çatışmazlığı. Normal halda qanda 14-15 qram hemoqlobin olmalıdır. Onlar qana qırmızı reng verir.

Onların ömrü isə 4 ay olur. Bu müddət ərzində çoxlu vitamin qəbul etmək və hemoqlobini yeniləmək lazımdır. Əks halda qandakı hemoqlobinin miqdarı azalacaq və ağ qan çoxalacaq.  Buna el arasinda “ağ qanın qırmızı qanı yeməsi” deyirlər. Bəziləri elə hesab edirlər ki, anemiyaya ariq insanlarda rast gəlinir. Amma əksinə anemiya daha çox kök adamlarda olur. Bol kalorili yemək yemək insanı anemiyadan sığortalamır.

Əgər səndə...

• Halsızlıq
• Ürəkbulanma
• Başgicəllənmə
• Rəngin solğunluğu

Bu kimi hallar varsa mütləq həkimə müraciət et. Çünki müalicəsiz qalan anemiya qan xərçəngi yaradır.
Qadınlarda anemiya xəstəliyinə kişilərə nisbətən daha çox rast gəlinir. Kişilər də isə anemiyanın yalnız dəmir çatışmazlığına rast gəlinir.   
Ümumdünya səhiyyə təşkilatının statistikasına görə dünyada milyonlarla insan anemiyadan əziyyət çəkir.

Anemiyaya qarşı ev şəraitində mübarizə apar:

• Gicirtkəni doğrayıb ondan şorba bişir.
• Hər gün yeməkdən əvvəl itburnu dəmləməsi için. 
• Təzə sıxılmış alma, nar, kök,  limon və 1 xörək qaşığı bal qatıb iç. 
• Sarımsağı əzib, şirəsini çıxart. Bir stəkan sarımsaq suyunun içərisinə 3 xörək qaşığı spirt qatıb, 3 həftə qaranlıq yerdə saxla. Hər gün ondan 20 uh. Qəbul edin.

Bu məlhəmlər anemiyanın qarşısını alacaq. 

 

1 şərh

Bahar_Huseynova
Məndə tez-tez halsızlıq olur.məlumata görə çox sağ olun