Рейтинг
+21.90

Qan-damar sistemi

34 üzv, 86 topik

Aşağı təzyiqi necə tez qaldırmaq olar?

Yüksək təzyiqlə müqayisədə aşağı təzyiq insan həyatına ciddi təhlükə yaratmır. Lakin təzyiqin kəskin şəkildə aşağı düşməsi insanın halının pisləşməsinə, başgicəllənməsinə, zəifliyə, halsızlığa, ağır vəziyyətdə bayılmaya səbəb ola bilər.

Belə vəziyyətdə ev şəraitində bu kimi vasitələrdən istifadə edə bilərsiniz:
— Tünd qəhvə. Tərkibində olan kofein maddəsinə görə qəhvə tez bir zamanda aşağı təzyiqi qaldırır.
— Tünd çay. Çayın tərkibində də kofein var. Çay və ya qəhvə şirin olmalıdır.
Davamı →

Hipertoniya xəstələrinin müalicə proqramı

Bu proqram yüksək təzyiqdən əziyyət çəkənlər üçün tərtib edilmişdir.
1. Mənfi psixo-emosional və psixi-sosial stress vəziyyətinin aradan qaldırılması.
2. Dərmansız müalicə üsulları.
3. Medikamentoz hipotenziv müalicə.
4. Serebral qan dövranının yaxşılaşdırılması.
5. Təzyiq səbəbli ağırlaşmaların müalicəsi.
6. Ekstrakorporal terapiya.
7. Sanatoriya-kurort müalicəsi.
Davamı →

Hemangioma

Hemangioma xəstəliyi əsasən anadangəlmə olur. Anadangəlmə hemangioma damarların anormallığı səbəbindən dəridə əmələ gələn qırmızı ləkələrdir. Xalq arasında bu ləkəyə”pir nişanəsi” deyirlər.

Dəridə hemangioma anadangəlmə olub uşağın 1 yaşına kimi böyüyür. Bu qırmızı dəri ləkələri əsasən üz bölgəsində əmələ gəlir və nadir hallarda ölçüləri uşağın yaşı artdıqca böyüyür. Çünki hemangiomanın ölçüsü 1 yaşdan sonra artmır.

Davamı →

Anemiya nədir?

Anemiya qanda qırmızı qan hüceyrələrinin (eritrositlər) və ya hemoqlobinin çatışmazlığı ilə müşahidə edilən ciddi xəstəlikdir. Hemoqlobin beyinə, əzələlərə, digər orqanlara oksigeni çatdıran maddədir. Dəmir hemoqlobinin yaradılması üçün zəruridir. 

Anemiyanın səbəbi nədir?

Qanın aşağıdakı səbəblərə görə itirilməsi:
• parazitlər ( xüsusilə də qansoran parazitlər)
• bağırsaq qurdları
• menstruasiya zamanı həddindən artıq qan itirmə
• mədə yarası və ya vərəm kimi xroniki xəstəliklər
• qidada dəmirin çatışmazlığı
• orqanizm tərəfindən qidada olan dəmirin mənimsənilməməsi
Davamı →

Qan vermək

Qan vermək nədir?
Qan istehsal edilməyən bir toxuma olduğuna görə,yeganə mənbəyi sağlam qan ianəçiləridir. Qan ianəsi həm ictimai,həm fərdi baxımdan əhəmiyyət daşıyır. Çünki insan qan verdiyi zaman orqanizm yeni qan istehsal edir və bunun orqanizm üçün faydası çoxdur. Qan ianəsi,sağlam olan şəxsdən alınan bir miqdar qanın ehtiyac sahibi olan bir şəxsə ötürülməsi prosesidir. Böyük xəstəxanalarda qan toplama mərkəzləri yerləşir. Toplanan qan ehtiyac duyulduqda istifadə edilmək üzrə soyuq şkaflarda saxlanılır.

Kim qan verə bilər?


Yaşı 18-65,çəkisi 50 kq və ondan artıq olan hər bir sağlam insan qan verə bilər. Kişilərdə ən tez 2 ayda bir,qadınlarda isə ən tez 3 ayda bir olmaqla ildə 4 dəfədən çox olmamaq şərtilə qan verə bilərlər. Hüceyrələrin yenilənməsi isə 2 aya qədər vaxt alır. Davamlı qan vermək insan orqanizmi üçün nəinki ziyan,əksinə bir çox xeyirli tərəfləri var.
Davamı →

Qan dövranını yaxşılaşdırmağın 11 üsulu

Əsasən soyuq aylarda özünü biruzə verən qan dövranı problemlərini qulaqardına vurmaq olmaz. Təzyiqin qəfil qalxması, yorğunluq, təngnəfəslik, istənilən havada əl və ayaqların soyuması, qəfil tutmalar, baş ağrıları qan dövranı pozulmasının aşkar əlamətləridir.

Qan dövranın zəifləməsi venaların varikoz genişlənməsinə, hipertoniya, kapillyarların görünməsinə, eləcə də, göz ətrafında qara halqaların yaranmasına səbəb olur. Bundan əlavə, zəif qan dövranı ürək çatışmazlığının yaranmasına yol açan səbəblərdən biridir. Səhhətinizdəki ciddi problemləri aradan qaldırmaq və ürək fəaliyyətini qaydaya salmaq üçün təbii üsullardan istifadə edin.
Davamı →

Ürəyimiz tez-tez döyünən zaman nə etməli?


Zaman keçdikcə ürəkdə problemlər əmələ gəlməyə başlayır, əsasən də ürəkdə tez-tez döyünmələr, ürək təzyiqinin artması və ürəkdə səyrimələr – bütün bunlar ürək əzələsinin zəifləməsinə və ürəyimizin torba formasını almasına səbəb olur.

Bu zaman olduqca faydalı bir bitkini sizin yadınıza salıram daima ondan istifadə edə bilərsiniz. Yemişan meyvəsinin dəmləməsi ürək təzyiqini aşağı salır, ürəyin zərbə qüvvəsini artırır, ürəyin oksigenə olan tələbatını azaldır, bunula da tez-tez ürək döyünməsini aradan qaldırır.
Davamı →

İnfarktın yaxınlaşmasını göstərən 5 simptom

İnfarkt keçirmiş bir çox insan sonradan etiraf edir ki, infarktdan bir neçə gün və hətta 1-2 həftə əvvəl onlar yaxınlaşan infarktın bəzi simptomlarını hiss edirdi.

Kardioloqlar da bunu təsdiq edir. Ürək həqiqətən bəzi simptomlarla insana sanki xəbərdarlıq edir. Təəssüf ki, insanların əksəriyyəti buna ciddi yanaşmır. Özünüzdə bu kimi simptomları və ya heç olmasa simptomlarda bir neçəsini müşahidə edirsinizsə, vaxt itirmədən kardioloqa müraciət edin.

Bununla siz böyük bəladan qurtula bilərsiniz.
1. Ürək nahiyəsində ağrılar. İnfarktdan əvvəl bu ağrılar dəyişilir, daha güclü olur, nitroqliserin bu ağrılara çox gec təsir edir.
Davamı →

Bürqer xəstəliyi

Bürqer xəstəliyi zamanı orta və kiçik arteriya və damarlarda iltihab yaranır, damarlar sıxılır, qan dövranı kəskin pozulur.

Xəstəlik əksər hallarda ayaqlar və qollar damarlarında inkişaf edir. Xəstəliyin inkişaf etmə səbəbi məlum deyil. Lakin məlumdur ki, Bürqer xəstəliyi yalnız siqaret çəkən insanlarda inkişaf edir. Bu səbəbdən xəstəliyin əsas risk faktoru siqaret çəkmək sayılır. Həmçinin siqaret çəkməyin davam etməsi Bürqer xəstəliyi zamanı xəstənin vəziyyətini daha da ağırlaşdırır.

Xəstəlik əksər hallarda 20-40 yaşlar arası siqaret çəkən kişilərdə inkişaf edir. Nadir hallarda bu xəstəliyə qadınlarda da rast gəlinir. Bu siqaret çəkmək kimi pis vərdişin qadınlar arasında yayılması ilə izah olunur.
Davamı →