Рейтинг
+36.28

Ramazan ayı

30 üzv, 92 topik

Ramazan ayında halsızlıq və yuxusuzluqdan əziyyət çəkməmək üçün

Ramazan ayında oruc tutan insanlarda yuxu pozğunluğu və halsızlıq yaşana bilər. Yaxşı, yuxusuzluğun qarşısını almaq üçün hansı tədbirlər görülməlidir. Diqqətlə oxuyun!
Mübarək Ramazan ayında yuxu pozğunluğunun arta biləcəyini nəzərə alaraq, həddindən artıq qəhvə və dəm çayının istehlakından qaçmaq lazımdır.
Dos. Dr. Yavuz Selvi, Ramazan ayında yuxusuz olma məsələsinə toxunaraq rahat yatmanın insanın öz əlində olduğunu söyləyib.
Davamı →

Niyə Allah orucu 30 gün vacib etmişdir

Allah Təala orucu vacib edərək, insanların təqvasını imtahana çəkmək istəmişdir. Həzrət Zəhra (s.ə) “Fədəkiyyə” xütbəsində buyurmuşdur: “Orucun vacib olmaq səbəbi – insanların ixlas meydanında imtahana çəkilməsidir”.
Oruc – elə ibadətdir ki, ancaq Allahla bəndə ondan xəbərdar olar. Onu tutmaq və tutmamaq yolu ilə insanların təqvası imtahana çəkilər. Ola bilsin ki, insan oruc olsun, ancaq başqalarının bundan xəbəri olmasın.
Davamı →

Orucun 15-ci günündə bunlar baş verir

«Oruc tutulan zaman səhhətdə bəzi narahatlıqlar yaranır ki, bəzən bu hallara görə insanlar özlərini oruc kimi nemətdən məhrum edirlər». Bunu həkim-fitoterapevt Füzuli Hüseynov deyib.
Həkim bildirib ki, artıq bütün dünya ac qalmanın faydasını görmək üçün bunun 30 gün davam etmə vacibliyini qəbul edir:
Davamı →

Orucun nə faydası vardır ki, Uca Allah ona əməl etməyə təkid edir?

Mübarək Ramazan ayı gəlməkdədir və Allah Təala bu ayda hər bir sağlam bəndəsinə oruc tutmağı əmr etmişdir. Bəs orucun nə faydası vardır ki, Uca Allah bu qədər ona əməl etməyə təkid edir?
1. Oruc insanın təqvasını gücləndirər və ixlaslı olmasına səbəb olar. İmam Sadiq (ə) buyurur: “Allah Təala buyurmuşdur: “Oruc Məndəndir və mükafatını də Mən verirəm””.
Həzrət Zəhra (s.ə) buyurur: “Allah orucu, ixlası möhkəmləndirmək üçün vacib buyurmuşdur”.
2. Dünya və axirət əzabına mane olar. İmam Əli (ə) buyurur: “Oruc mədəni daraldar, əti tökər və cəhənnəmin yandırıcı istisindən uzaq tutar”.
Davamı →

Hansı xəstələrə oruc tutmaq olmaz?

«Oruc tutmağın orqanizmə müsbət təsir etməsi öz təsdiqini tapmış bir faktdır. Ancaq təbii ki, bu halda qidalanma rejiminə diqqət yetirmək çox önəmlidir. Ac-susuz qalmağın bədəni zərərli maddələrdən təmizlədiyini, lakin bu zaman da qida səbətinə ciddi fikir verməyin lazım olduğunu diqqət edilməlidir».

Bunu həkim-fitoterapevt Elnur Eldaroğlu «Oruc tutmaq kimlərə olmaz?» adlı məqaləsində bildirib. Orucluq zərərli maddələrin ən böyük düşmənidir. Bəzən bundan da yanlış şəkildə istifadə edilir, gün ərzində ac və susuz qalmağın əvəzi iftarda bunlardan çox istifadə edərək çıxarılır. İftarda çox sürətli yemək çox ziyanlı nəticələrə gətirib çıxarır. Sahur və iftarda xüsusilə duz istifadəsini məhdudulaşdırmaq lazımdır. Çünki insan uzun müddət ac qaldıqda özündən asılı olmayaraq bu kimi qaydaları unuda bilir.
Davamı →

Oruc hansı xəstəlikləri müalicə edir?

Oruc tutmaq xərçəng xəstəlikli hüceyrələri təmizləyir
«Bədən təxminən 16 saat ac qalanda vücud xərçəng hüceyrələrini təmizləyir. 16 saat ac qalanda, bağırsaqlardakı ağ qan xərçəng hüceyrələrini yeyir və öldürür. Eyni zamanda, zədəli və xəstə hüceyrələri də təmizləyir, həm də onları parçalayır. Hazırda xərçəng müalicəsində elmi baxımdan oruc tətbiq olunur. Alimlər sübut edib ki, hər hansı şəxs şüurlu şəkildə oruc saxladığı zaman bədən xərçəng və ziyanlı hüceyrələri aradan qaldırır».
Davamı →

Namaz qılmayan şəxsin oruc tutması düzgündürmü?


«Namaz və oruc ayrı-ayrı vacib ibadətlərdir və bəzi hallarda bəzi insanlar namaz qılmadıqda digərləri ona oruc tutmağın da mənasız olduğunu deyir. Deyir „Namaz qılmırsansa oruc tutub özünə boş-boşuna əziyyət vermə“.

O tamamilə yanlış fikirdir, səhv yanaşmadır. Namaz qılmasa belə oruc tutursa, hər bir halda bu onun gələcəkdə Allaha yaxınlaşmasına xidmət edə bilər, digər dini ayinləri icra etməyinə yardımçı ola bilər. Ona görə də namaz qılmaq vacib olsa da namaz qılmayan insanların oruc tutması lazımdır və oruc tutanlar da oruclarına davam edə bilərlər».
Davamı →

Ramazan İslam dininin namus pərdəsidir

Ramazanİslam aləmi fövqəlbəşər olay — Ramazan ərəfəsindədir
Ramazan Hicri-Qəməri təqviminin 9-cu ayının adıdır. Bəzi mənbələrə görə, bu ayın əsl adı «Nətiq» olub. Sonralar o, isti mövsümə təsadüf etdiyi üçün dəyişdirilərək Ramazan adını daşıyıb.

Əksər mənbələr isə hesab edir ki, Ramazanın əzəldən mənası «yanmaq» deməkdir. Çünki bu ayda oruc tutan və tövbə edənlərin günahları yanar, yox olar. «Ramazan ayı gələrkən, Cənnət qapıları açılar, Cəhənnəm qapıları bağlanar və şeytanlar zəncirlənər» (Həz. Məhəmməd).

Ramazan İlahi bir rəhmətdir
Ramazan ayı Quranın nazil olması və müsəlman orucunun fərz bilinməsi baxımından çox bərəkətli aylardan biridir. Bu ayın ilahi rəhmət əsəri olduğunu önə çəkən Rəbbimiz buyurub: «Quran Ramazan ayında nazil edilmişdir. Ramazan ayına yetişən şəxslər bu ayı oruc tutmalıdırlar» (Bəqara, 185).
Davamı →

Ramazana indidən hazırlaşın

Ramazan«Ramazana indidən hazırlaşmaq lazımdır. Ən önəmlisi susuz qalmayın. Ramazanda 12-18 saat oruc tutulur. Susuzluq əslində ən böyük çətinlikdir. Çünki bədən sussuz qalanda axşama doğru başımız ağrımağa başlayır.

Lakin əvvəlcədən bədəni maye ehtiyatı ilə təmin etsək, problem qismən həll olunar. Amma su tək deyil, duzla birlikdə orqanizmə daxil olmalıdır.
Bədənimizin 60 faizi sudur. Yeməklərə və ayranlara bol dəniz duzu əlavə edin. Təbii ki, su içilərsə bədən hazır olar. Gümrahlaşar və cavanlaşar».
Davamı →

Ramazanda susuzluğu aradan qaldıran içkilər

Ramazan ayında oruc tutanların ən çox çətinlik çəkdiyi məqam şübhəsiz ki, susuzluqdur. Orucu açdıqdan sonra çoxları gün ərzində hiss etdiyi sususzluğu hazır meyvə suları ilə yatızdırmağa çalışır. Lakin tərkibinə kimyəvi maddələrin əlavə edildiyi meyvə suları və qazlı içkilər susuzluğu sakitləşdirmir, əksinə yanığını bir qədər də artırır.

Türkiyəli dietoloqlar sahurda və iftarda təbii şəkildə hazırlanan içkilərdən istifadə etməyi məsləhət görüb. Xüsusilə jenşen çayı, kəklikotu çayı, hindqozu suyu uzun müddət ac qalan orqanizm üçün faydalıdır.
Davamı →