Рейтинг
+106.21

sağlam həyat tərzi

94 üzv, 470 topik

Qəhvənin sağlamlığa olan müsbət təsirləri

Son elmi araşdırmalar qəhvənin insan sağlamlığına olan yeni müsbət təsirlərini üzə çıxardır. Belə ki, qəhvənin tərkibində olan kofein maddəsi bəzi xəstəliklərin inkişafı riskini azaldır.

«Komsomolskaya pravda»nın məlumatına görə, Harvard ictimai səhiyyə məktəbi alimləri bir neçə il ərzində davam edən 130 000 insanın əhatə etdiyi elmi araşdırma zamanı aşkar ediblər ki, qəhvə bu kimi xəstəliklərin riskini azaldır:
Davamı →
 

Təzə kartof

Mütəxəssislərin fikrinə görə, 3 aydan çox saxlandıqda kartof demək olar bütün faydalı xüsusiyyətlərini itirir və əksinə onun ziyanlı xüsusiyyətləri artır. Bu səbəbdən Avropa ölkələri qışda kartofu isti ölkələrdən alır ki, orada kartof ildə 3 dəfə yığılır.

Təbii ki, təzə kartof köhnə kartofla müqayisədə qat-qat faydalıdır. Təzə kartof C, B və PP vitaminlərlə zəngindir. C vitaminin günlük porsiyasını almaq üçün yarım kq bişmiş kartof yemək kifayətdir.

Davamı →
 

Çay içmək nə vaxt ziyanlı hesab olunur?

Çay bizim ən çox sevilən ənənəvi içkimizdir. Çay çox faydalıdır. Güclü antioksidant xüsusiyyətlərinə görə çay orqanizmdə gedən qocalma proseslərini ləngidir, ürək-damar sistemini qoruyur, bir çox xəstəliklərin, o cümlədən xərçəngin inkişafının qarşısını alır.

Lakin bəzən çay orqanizmə ziyan da vura bilər. Bu hansı hallarda mümkündür?

1. Yüksək hərarət zamanı isti tünd çay ziyanlıdır və hərarətin daha da artmasına səbəb ola bilər.

2. Çox isti, qaynar çay içmək olmaz. Belə çayın daim istehlakı boğaz, qida borusu və mədə xərçənginə səbəb ola bilər. Mütəxəssislərdən tövsiyə — çay dodaqlarınızı yandırmırsa, içə bilərsiniz. Əks halda soyumasını gözləyin.

Davamı →
 

Sağlam qidalanma üçün sadə məsləhətlər

Qeyri-sağlam qidalanma və fiziki avtiv olmamaq bütün dünyada bir çox sağlamlıq problemlərinin əsas səbəblərindəndir.

Sağlam qidalanma piylənmə, diabet, ürək-damar xəstəlikləri, iflic və onkoloji xəstəliklər də daxil olmaqla bir sıra qeyri-infeksion xəstəliklərdən (QİX) qorunmağa yardımçı olur. Sağlam qidalanma vərdişi həyatın erkən dövründən başlanmalıdır. Həyatın ilk 2 ilində balanslı qidalanma QİX-ə yoluxma riskini azaldır və sağlam həyat sürülməsini dəstəkləyir.

Son illərdə əhalinin istifadə etdiyi qidalar daha çox enerji/doymuş və trans yağ/sadə şəkər/duzla zəngin olur, əksinə meyvə-tərəvəz, tam taxıl məhsullarını az qəbul edilir. Sağlam və balanslı qidalanma fərdi ehtiyaclara görə təyin olunmalıdır (yaş, cins, həyat tərzi, fiziki aktivlik vəziyyəti və s.).
Davamı →
 

Akvaterapiya

Akvaterapiya psixoterapevtik və bilavasitə bədən xəstəliklərinin müalicəsi ilə əlaqədar olaraq iki yerə bölünür. Təcrübə göstərir ki, su mühitinə uyğunlaşma və ona qarşı qorxunun dəf edilməsi psixoloji problemlərin asan həll olmasına səbəb olur.

Xüsusilə psixoloji qiymətləndirmə əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşır, ətrafdakılarla münasibətlərdə yaxşılığa doğru dəyişikliklər müşahidə edilir, əhval-ruhiyyə, yaradıcı potensial və işgüzarlıq yaxşılaşır, xəstə müxtəlif “fobiya”, izah olunmayan həyəcan və başqa mənfi psixofizioloji hallardan azad olur. Akvaterapiyanın köməyi ilə bir sıra xəstəlikləri müalicə etmək olar:
Davamı →
 

Qan azlığını aradan qaldıran qarışım

Qanazlığı çox yayılmış pozulmadır. Xüsusilə qanazlığına uşaq və qadınlar arasında tez-tez rast gəlinir. Qanazlığı zamanı orqanizm lazım olan miqdarda oksigeni almır ki, bu da müxtəlif pozulmaların inkişafına təkan verir — immuniteti, ürəyi zəifədir, uşaqlarda inkişafın ləngiməsinə gətirib çıxardır və s.

Sizdə qanazlığı aşkar olunubsa, həkim təyin etdiyi müalicə ilə yanaşı təbii vasitələrdən də istifadə edə bilərsiniz. Bu müalicəninin effektliyini daha da artıracaq. Qan üçün vacib olan müxtəlif minerallarla zəngin olan fındıq qanazlığı zamanı çox faydalıdır.
Davamı →
 

Gözəllik salatı

Gözəllik salatını 2-3 həftə ərzində hər gün yemək lazımdır. Bu salat orqanizmi toksinlərdən, şlaklardan və s. ziyanlı maddələrdən təmizləyir, insanı daha gümrah edir, arıqlamağa kömək edir, üz dərisinin və saçların vəziyyətini yaxşılaşdırır.

Lazım olan məhsullar:
— 3 xörək qaşığı yulaf yarması (qerkules)
— 1/2 stəkan qaynar su
— 1 yaşıl alma
— 1 xörək qaşığı kişmiş
— 2 qara qavalı qurusu
— 3 qaşıq qatıq
— 2 qoz ləpəsi.

Davamı →
 

Uşaqlarımız üçün sağlamlıq vərdişləri

Uşaqlıq dövrü insanın gələcək inkişafının təməlinin qoyulduğu çox önəmli bir dövrdür. Bu dövrdə qazanılan sağlamlıq vərdişləri insanın gələcək həyatında öz müsbət təsirini mütləq şəkildə biruzə verir. Bu səbəbdən valideynlər sağlamlıq vərdişlərini nəinki özlərində yaratmalı, hətta öz uşaqlarına da bu vərdişləri erkən yaşlarından aşılamağı bacarmalıdırlar.

Hər mövzuda olduğu kimi sağlamlıq mövzusunda da bütün aləmlərə örnək olan Peyğəmbərimizin (Allahın ona salavatı və salamı olsun) gündəlik vərdişlərinin təkcə ruhi və mənəvi cəhətdən deyil, həm də sağlamlıq – fiziki cəhətdən olan faydaları müasir dövrün sağlamlıq mütəxəssisləri tərəfindən elmi cəhətdən sübüt olunmaqda və tətbiq edilməkdədir. Günümüzə qədər gəlib çatan belə sağlamlıq vərdişlərindən bəzilərini təqdim edirik:

Davamı →
 

Corabla yatmağın ziyanları

Corabın rezinlərinin ayaq biləyinə uzun müddət təzyiq göstərməsi periferik qan dövranının pozulmasına gətirib çıxarır.

Qan dövranının pozulması ayaqda qaralmaya, dərinin qurumasına və uzun dırnaqlarda formanın dəyişməsinə səbəb ola bilər.

Corabla yatmaq ayaqların tərləməsinə və havasız qalmasına yol açacağından göbələk infeksiyalarının çoxalmasına səbəb ola bilər. Həmçinin ekzema kimi dəri xəstəliklərinin yaranmasına təkan verir. Corabda qalan yuyucu vasitə qalıqlarının uzun müddət dəri ilə təması dermatitlərə və ya allergiyaya səbəb olur. Nəticədə ayaqda qaşıntı, qızarma əmələ gəlir.
Davamı →
 

Ən yaxşı səhər yeməyi

Diyetoqlar və həkimlərin ümumi fikrinə görə, ən faydalı səhər yeməyi yulaf yarması sıyığıdır. Hər səhər 1 boşqab yulaf yarması sıyığını yeyən insan özünü bir çox xəstəliklərdən və pozulmalardan qoruya bilər. Bu sıyığı faydalı və müalicəvi xüsusiyyətləri arasında:

— qanda xolesterolun səviyyəsini aşağı salır və bununla da aterosklerozun əmələ gəlməsinin qarşısını alır. Ateroskleroz ürək-damar sistemi xəstəliklərinin, o cümlədən infarkt və insultun əsas səbəbi sayılır.

— stressi azaldır, əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırır, insanı daha gümrah edir.

— tez toxluq hissi yaradır. Sübut olunub ki, səhər yeməyi zamanı yulaf yarması sıyığını yeyən insan nahar zamanı daha az yemək yeyir. Bu isə arıqlamağa kömək edir.
Davamı →