Рейтинг
+106.21

sağlam həyat tərzi

95 üzv, 475 topik

Qaraciyər üçün ən faydalı 12 məhsul

Qaraciyər çox möhkəm və dözümlü orqandır. Qaraciyərin çox güclü özünü bərpa edən mexanizmləri var. Lakin buna baxmayaraq müasir insanların həyat tərzi hətta bu dözümlü orqanı korlayır. Pis ekologiya, dərman preparatlarının nəzarətsiz qəbulu, düzgün olmayan qidalanma, pis vərdişlər — bütün bunlar qaraciyərin sağlamlığına ciddi ziyan vurur, qaraciyəri zəiflədir.

Qaraciyərin sağlamlığını saxlamaq üçün onu tez-tez sevdiyi məhsullarla «yedizdirmək» lazımdır.
Davamı →
 

Kahı yemək üçün 7 səbəb

Yaz aylarında insan orqanizmi vitamin və mineral çatışmazlığından əziyyət çəkir. Bu vəziyyətdə zəngin vitamin-mineral mənbəyi olan kahı bizə çox yaxşı kömək edə bilər. Kahının faydaları saymaqla bitməz.

1. Kahı qan sistemi üçün çox faydalıdır, anemiya zamanı yaxşı kömək edir. Onun tərkibində çox az məhsullarda rast gəlinən fol turşusu var. Fol turşusu qanyaratma prosesləri üçün çox vacibdir.

2. Hamilə qadınlar üçün fol turşusu ən vacib vitamin sayılır. Sübut olunub ki, fol turşusu dölün sinir sistemində qusurların inkişafının qarşısını alır.
Davamı →
 

Salatlara bitki yağı əlavə edin

Yaz və yay mövsümlərində masalarımızı tez-tez dadlı və faydalı tərəvəz salatları bəzəyir. Mütəxəssislər belə salatları əsas yeməkdən əvvəl yeməyi tövsiyə edirlər. Bu halda insan daha tez doyur və kalorilərlə zəngin olan əsas yeməyi daha az yeyir. Bu isə bədən çəkisini normada saxlamağa kömək edir.

Salatların əsas faydası onların müxtəlif vitamin və minerallarla zəngin olmasıdır. Xüsusilə belə salatlar pomidorda, bibərdə, turpda, bəzi göyərtilərdə olan A vitamini ilə zəngindir. A vitamini ən güclü antioksidant sayılır ki, bu vitamin orqanizmdə gedən qocalma proseslərini ləngidir, orqanizmi cavan saxlayır, bir çox xroniki xəstəliklərinin inkişafının qarşısını alır.
Davamı →
 

Qidalanmada 5 səhv

1. Çox yemək. Müasir insanların həyat tərzi (avtomobil, məişət texnikası, ofis işi və s.) çox kalori sərf etməyə şərait yaratmır. Lakin buna baxmayaraq, insanlar onlara lazım olandan qat-qat çox kalori istehlak edir. Bu kalorilər sərf edilmir və artıq kilolara çevrilir. Mütəxəssislərin hesablamalarına görə, qadın üçün gün ərzində orta hesabla 1800, kişi üçün 2200 kalori kifayətdir.

2. Gündə 3 dəfə qidalanmaq. Artıq çoxdan sübut olunub ki, gündə 3 dəfə qida qəbul etmək düzgün deyil. Bu zaman insanın həzm sistemi həddindən artıq yüklənir ki, bu da müxtəlif pozulmaların inkişafına gətirib çıxardır. Mütəxəssislər gündə 5 dəfə qida qəbul etməyi tövsiyə edir. Ancaq bu zaman porsiyalar böyük olmamalıdır.
Davamı →
 

Səhərlər baş ağrısının 8 səbəbi

Adətən yuxudan oyandıqdan sonra insan özünü gümrah və dincəlmiş hiss edir. Lakin bəzən biz baş ağrısı ilə oyanırıq. Bunun səbəbi nə ola bilər?

Yuxusuzluqdur. Yuxuya gec getmək, narahat yuxu, gecə yuxudan tez-tez oyanmaq kimi hallar səhər baş ağrılarının əsas səbəbidir.

Həddindən artıq yatmaq. Bu da səhər baş ağrılarına səbəb ola bilər.

Davamı →
 

Qəhvənin sağlamlığa olan müsbət təsirləri

Son elmi araşdırmalar qəhvənin insan sağlamlığına olan yeni müsbət təsirlərini üzə çıxardır. Belə ki, qəhvənin tərkibində olan kofein maddəsi bəzi xəstəliklərin inkişafı riskini azaldır.

«Komsomolskaya pravda»nın məlumatına görə, Harvard ictimai səhiyyə məktəbi alimləri bir neçə il ərzində davam edən 130 000 insanın əhatə etdiyi elmi araşdırma zamanı aşkar ediblər ki, qəhvə bu kimi xəstəliklərin riskini azaldır:
Davamı →
 

Təzə kartof

Mütəxəssislərin fikrinə görə, 3 aydan çox saxlandıqda kartof demək olar bütün faydalı xüsusiyyətlərini itirir və əksinə onun ziyanlı xüsusiyyətləri artır. Bu səbəbdən Avropa ölkələri qışda kartofu isti ölkələrdən alır ki, orada kartof ildə 3 dəfə yığılır.

Təbii ki, təzə kartof köhnə kartofla müqayisədə qat-qat faydalıdır. Təzə kartof C, B və PP vitaminlərlə zəngindir. C vitaminin günlük porsiyasını almaq üçün yarım kq bişmiş kartof yemək kifayətdir.

Davamı →
 

Çay içmək nə vaxt ziyanlı hesab olunur?

Çay bizim ən çox sevilən ənənəvi içkimizdir. Çay çox faydalıdır. Güclü antioksidant xüsusiyyətlərinə görə çay orqanizmdə gedən qocalma proseslərini ləngidir, ürək-damar sistemini qoruyur, bir çox xəstəliklərin, o cümlədən xərçəngin inkişafının qarşısını alır.

Lakin bəzən çay orqanizmə ziyan da vura bilər. Bu hansı hallarda mümkündür?

1. Yüksək hərarət zamanı isti tünd çay ziyanlıdır və hərarətin daha da artmasına səbəb ola bilər.

2. Çox isti, qaynar çay içmək olmaz. Belə çayın daim istehlakı boğaz, qida borusu və mədə xərçənginə səbəb ola bilər. Mütəxəssislərdən tövsiyə — çay dodaqlarınızı yandırmırsa, içə bilərsiniz. Əks halda soyumasını gözləyin.

Davamı →
 

Sağlam qidalanma üçün sadə məsləhətlər

Qeyri-sağlam qidalanma və fiziki avtiv olmamaq bütün dünyada bir çox sağlamlıq problemlərinin əsas səbəblərindəndir.

Sağlam qidalanma piylənmə, diabet, ürək-damar xəstəlikləri, iflic və onkoloji xəstəliklər də daxil olmaqla bir sıra qeyri-infeksion xəstəliklərdən (QİX) qorunmağa yardımçı olur. Sağlam qidalanma vərdişi həyatın erkən dövründən başlanmalıdır. Həyatın ilk 2 ilində balanslı qidalanma QİX-ə yoluxma riskini azaldır və sağlam həyat sürülməsini dəstəkləyir.

Son illərdə əhalinin istifadə etdiyi qidalar daha çox enerji/doymuş və trans yağ/sadə şəkər/duzla zəngin olur, əksinə meyvə-tərəvəz, tam taxıl məhsullarını az qəbul edilir. Sağlam və balanslı qidalanma fərdi ehtiyaclara görə təyin olunmalıdır (yaş, cins, həyat tərzi, fiziki aktivlik vəziyyəti və s.).
Davamı →
 

Akvaterapiya

Akvaterapiya psixoterapevtik və bilavasitə bədən xəstəliklərinin müalicəsi ilə əlaqədar olaraq iki yerə bölünür. Təcrübə göstərir ki, su mühitinə uyğunlaşma və ona qarşı qorxunun dəf edilməsi psixoloji problemlərin asan həll olmasına səbəb olur.

Xüsusilə psixoloji qiymətləndirmə əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşır, ətrafdakılarla münasibətlərdə yaxşılığa doğru dəyişikliklər müşahidə edilir, əhval-ruhiyyə, yaradıcı potensial və işgüzarlıq yaxşılaşır, xəstə müxtəlif “fobiya”, izah olunmayan həyəcan və başqa mənfi psixofizioloji hallardan azad olur. Akvaterapiyanın köməyi ilə bir sıra xəstəlikləri müalicə etmək olar:
Davamı →