Рейтинг
+106.21

sağlam həyat tərzi

92 üzv, 457 topik

Sol böyrü üstə yatanda bədəndə nə baş verir?

Yuxu pozası sağlamlıq üçün çox mühüm əhəmiyyətə malikdir! Yuxu bədənin tam istirahət etməsi, bizim maksimum enerji yığmağımız üçün çox vacibdir. Az və pis yatan adamların səhhətində zaman keçdikcə bir qayda olaraq ciddi problemlər yaranır, xroniki yorğunluq, dəri rəngində solğunluq və pis əhval-ruhiyyə hiss olunur. Baxmayaraq ki, bu, bir qədər qəribə səslənir, amma sol böyrü üstə yatmağın sağlamlıq üçün bir çox üstünlükləri var.

Limfa istiqaməti üzrə sol tərəfə doğru axır. Bədəninin sol tərəfi limfatik sistemdə idarəedici tərəfdir. Limfa öz yolunda limfa düyünlərini açmaq və sol tərəfə axmaq üçün zülallar, metabolit, qlükoza və tullantılar ifraz edir.
Davamı →

Qocalmanın qarşısını alan 7 içki

Əsrlər boyu insanlar cavan qalmağın sirrini axtarır. Alimlər də bu sirri açmaq üçün əllərindən gələni edirlər. Bu yaxınlarda onlar insanı cavan saxlayan içkilərdən ibarət siyahı hazırlayıblar. Bu siyahıda qocalığın qarşısını alan 7 növ içki yer alıb.

1. Yaşıl çay
Çində milli içki sayılan çay qədim zamanlardan bəri xalq təbabətində geniş istifadə olunub. Həkimlər bu içkinin uzunömürlülüyə birbaşa təsirini qeyd edir. Bu çayın tərkibindəki fermentlər, hətta, xərçəng hücəyrələrini məhv edir. Xüsusən, çay agciyər, süd vəzi və dəri xərcəngi ilə mübarizədə effektivdir. Bundan əlavə, çay beynin fəaliyyətinidə gücləndirir. Elmi eksperiment nəticəsində məlum olub ki, gündə iki fincandan artıq yaşıl çay içən insanlarda yaddaşsızlığa iki dəfə az rast gelinir.
Davamı →

Qarnı üstə yatmağın ziyanları

Mütəxəssislərin fikrinə görə, gecə daim qarın üstə yatmaq insan sağlamlığına ciddi ziyan vura bilər. Bu pozanın 7 əsas təhlükəsi var:

1. Bu pozada qan damarları saxılmış vəziyyətdə qalır ki, baş beyinin qanla təmin olunması pozulur. Bu isə səhər baş ağrılarına və digər pozulmalara səbəb ola bilər. Bu poza xüsusilə yaşlı insanlar üçün təhlükəlidir ki, onlarda bu vəziyyətdə insultun və ani ölümünün riski artır.

2. Bu poza həmçinin boyun fəqərələri üçün ziyanlıdır və osteoxondrozun inkişafına səbəb ola bilər.

3. Bu vəziyyətdə yatan insanın döş qəfəsi sıxılır ki, nəticədə ağ ciyər pis işləyir, orqanizmin oksigenlə təmin olunması kəskin pozulur.
Davamı →

Qara ciyərin sağlamlığı üçün faydalı təbii içki

Bu faydalı içki qara ciyər və öd kisəsi üçün çox faydalıdır — iltihabəleyhinə təsir edir, fəaliyyətini yaxşılaşdırır, təmizləyir, möhkəmləndirir, bərpa proseslərini sürətləndirir. Sizə bu faydalı içkinin reseptini təqdim edirik.

Tərkibi:
— 1 ədəd qreypfrut
— 1 x.q. sürtgəcdən keçirilmiş təzə zəncəfil
— 1 diş sarımsaq
— 1 x.q. bal
— 200 ml su

Hazırlanması:
1. Sarımsaq sarımsağəzənlə əzilir, sürtgəcdən keçirilmiş zəncəfillə yaxşı qarışdırılır.
2. Qreypfrutdan şirə sıxılır.
3. Sarımsaqla zəncəfilin qarışığı, şirə, bal və su blenderlə yaxşı qarışdırılır və axşam yatmazdan təxminən 1 saat əvvəl kiçik qurtumlarla içilir. Bu içkini həftədə 2-3 dəfə qəbul edin.

Uşağa ayaqqabı seçərkən nələrə diqqət etməli?

Uşağın ilk ayaqqabısının doğru seçilməsi ayaq sağlamlığı baxımından böyük əhəmiyyət daşıyır. Mütəxəssislər 2 yaşından qabaq uşağa ayaqqabı alınmasının yersiz olduğunu vurğulayırlar. Çünki uşaqlara təsadüfi alınan ayaqqabılar uşağın ayaq sağlamlığı və inkişafına mənfi təsir edə bilər.

Bu mövzuda türkiyəli həkim Əhməd Doğanın uşaq ayaqqabıları seçimi ilə bağlı fikirləri olduqca faydalıdır. Həkim deyir ki, uşağın ayaqyalın gəzməyindən narahat olmağa dəyməz: “Uşaqların böyük əksəriyyəti on iki aylıqdan yeriməyə başlayır. Ancaq bu müddətdən əvvəl və sonra yeriyənlər az deyil. Bu inkişaf ana və atalarda uşaqlarına ilk ayaqqabını almaq təlaşına səbəb olur. Halbuki uşaqların, xüsusilə, iki yaşına qədər yalın ayaq və ya corabla yerimələrinə icazə vermək lazımdır. Beləliklə, həm ayaqların normal böyüməsi, həm sağlam əzələ inkişafı, həm də barmaqların hissiyatı kimi bir çox qabiliyyətlərin inkişafı təmin edilər”.
Davamı →

"Ağıllı" qəlyanaltı

Bəli, düz eşitdiniz “ağıllı” qəlyanaltı. Yəqin sizə maraqlı gəldi “ağıllı” qəlyanaltı necə olur, ümumiyyətlə bunun nə fərqi var adət etdiyimiz qəlyanaltılardan?

1. Dənli bitkilərə üstünlük verin – Yüksək lifli qidalar enerjini artırar, gün boyu gümrah olmağına kömək edər. Gün ərzində yulaf, tam dənəli az duzlu çubuq kraker və ya cipsi yeyə bilərsən.

2. Səhər yeməyini təkrarla – Səhər yediyin bəzi qidaları acdığın zaman nahara qədər yeyə bilərsən. Bir dilim buğdadan və ya kəpəkdən hazırlanmış çörək üzərində çiyələk mürəbbəsi payız havasında əsl yerinə düşər. Amma diqqət etmək lazımdır ki, mürəbbə az şəkərli olsun.
Davamı →

Ən sağlam mətbəx


Çox insan razılaşır ki, yapon qidası daha çox sağlamdır və yaponların uzunömürlülüyü bunun tam sübutudur.

Yapon qidası
Yapon qidalarını dadlı və spesifik görünüşlü, ektozik edən… sizcə nədir? İnanın, ya yox, ədviyyatlar bu işdə az rol oynayır.
Davamı →

Alma şirəsinin müalicəvi xüsusiyyətləri

Alma şirəsi ən populyar və sevilən şirələrdən biridir. Dadlı və ətirli alma şirəsi həmçinin çox faydalı, müalicəvi məhsuldur. Alma şirəsinin faydalı xüsusiyyətləri arasında:

— orqanizmi toksinlər, şlaklar, ağır metalların duzları, sərbəst radikallardan təmizləyir
— orqanizmin tonusunu qaldırır ki, insan özünü daha gümrah hiss edir
— qanda «pis» xolesterinin səviyyəsini aşağı salır
— damarları təmizləyir, möhkəmləndirir, daha elastik edir
— ürəyi möhkəmləndirir
— həzm prosesləri yaxşılaşdırır və sürətləndirir
— arıqlamağa kömək edir
Davamı →

Səhər qaçmağın faydaları

Qaçmaq əsasən bir çox insanların arıqlamaq üçün üstünlük verdiyi idman növüdür. Ancaq səhərlər qaçmağın sağlamlığınız üçün də faydaları var. Hər gün mütamadi olaraq 5 dəqiqə qaçmaq belə ömrü 3 il artırır.

Qan təzyiqini tarazlaşdırır
 Hər gün səhər qaçmaq qan təzyiqinin tarazlaşdırır, yüksək təzyiqi aşağı salır. Həm qadın, həm də kişilərdə diabet, təzyiq və xolesterolu tarazlaşdırır. Sabahdan etibarən sevdiyiniz musiqini seçərək qaçmağa başlayaraq sağlam həyata ilk addım atın.

Ürək xəstəlikləri riskini azaldır
Hər səhər qaçmaq ürək xəstəlikləri riskini 50% azaldır. Sadəcə həftədə iki dəfə səhərləri 10 dəqiqə qaçmaq belə sizi ürək xəstəliklərinə qarşı qoruyur.
Davamı →

Süd vəzi xərçəngi riskini azaldan qidalar

Qidalı lifləri ilə zəngin olan məhsulların qəbulu artıq çəkidən azad edir, şəkərli diabet, ürək-damar sistemi, ağ ciyər xəstəliklərinin riskini azaldır.

İngiltərə alimləri tərəfindən keçirilən yeni araşdırmalar sübut edib ki, yeniyetmə və cavan yaşlarında çoxlu miqdarda qidalı liflərlə zəngin olan məhsulların qəbulu böyük yaşlarda süd vəzi xərçənginin riskini xeyli azaldır.

Medical Daily xəbər verir ki, alimlər 90 min qadın haqqında olan məlumatları (həyat tərzi, qidalanma, sağlamlıq və s.) analiz ediblər. Nəticədə məlum olub ki, yeniyetmə dövründə tez-tez meyvə-tərəvəz və digər qidalı liflərlə zəngin olan məhsulları qəbul edən qadınlarda süd vəzi xərçənginin riski bu qidaları az miqdarda qəbul edən qadınlarla müqayisədə 12-19% daha azdır. Alimlər bunun səbəbini hələ ki bilmir. Lakin onların fikirinə görə, qidalı liflərin çoxlu miqdarda qəbulu qanda estrogen hormonlarının səviyyəsinin aşağı düşməsinə səbəb olur ki, bu da xərçəngin ehtimalını azaldır.
Davamı →