Qara zirə (Çörək otunun) faydaları

1.Qara zirənin üyüdülmuş dənələrini balla qarişdirilmiş halda istifadə etmək öd kisəsindəki və böyrəklərdəki daşları əritməyə kömək edir.
2.Qara zirə orqanizmin iş qabiliyyətini və həyat tonusunu yüksəldir.
3.Qara zirənin qəbul edilməsi mədə və bağırsaq qurdlarini məhv etməyə kömek edir.
4.Soyuqdəymələrdə və revmatizm hallarinda qara zirəni qaynadaraq ondan hazirlanan kompresi başa qoymaq olduqca xeyirlidir.
5.Bel ağrısı zamanı qara zirəni limon şiresi ile qarişdırıb qəbul etmək lazimdir.
6.Qara zirənin tüstüsü ağcaqanadlari və digər həşəratları uzaqlaşdırır.
7.Eləcə də qara zirədən təzə çıxan xalların üzərinə qoymaqla onların inkişafinin qarşisini almaq və ümumiyyələ dərini təmizləmək üçün istifadə edilməsi məsləhət görülür.
8.Qotur xəstəliklərinde sirkə ile qarişdirilmiş qara zirəden hazirlanan pastanin istifade edilməsi məsləhət görülür.
9.Dəri yaxşi vəziyyətdə olmadiqda qara zirəni yaşla qarışdirılmiş halda qəbul etmək lazimdir.
10.Qara zirənin qəbul edilməsi onurğa beyninin və immun sisteminin heyat üçün vacib olan hüceyrəlerinin yaranmasini stimullaşdirir.11.Bundan başqa,alimler demişlər ki,artiq qeydiyyata götürülmüş faktlar onu göstərir ki,qara zirə xərçəng şişlərinin müalice məqsədiylə tətbiq edilməsi və onlarin qarşısını almaq üçün ideal namizəddir.
12.Qara zirənin qəbulu qanda olan şəkərin səviyyəsini kəskin şəkildə azaldir və beləliklə,bu bərəkətli bitkinin çox sayli xəstəliklərə,o cümlədən diabetə qarşı gözəl müalicə vasitəsi olması faktini bir daha təsdiq edir.13.Xərçəng xəstəlikləri zamani hər seher bir ədəd orta həcmli zire şirəsini acqarina içmək tövsiyyə edilir.Bunu 1ay ərzində davam etmək lazimdir.
14.Həmçinin boğaz xərçəngində də hər gün davamli olaraq balla qara zirə yaxşi içmek tövsiyyə edilir.
15.ishal xəstəliyi zamani möhkəmlədici vasite kimi və habelə sidik ifrazati ile bağlı çətinliklər yarandiqda qəbul edilir.
16.Zirə ilan çalmalarinda zəhərə qarşi yaxşi vasitədir.
17.Limfo başlamalara müsbət təsir göstərərək onlarin azalmasina səbəb olur.
18.Tük örtüyünü bərpa edir ve saçların ağarmasina qarşı istifadə edilir.
19.əgər zirə dənələri 1 saat ana südündə isladilsa və ondan sonra hepatit xəstəliyinə tutulmuş xəstəyə qoxuladilsa,yaxşi müalicə təsiri almaq mümkündür.20.Görmə qabiliyyətini yaxşılaşdırmaq üçün süsen çiçəyinin yaxşi ile arişdirilmiş,döyülmüş zirə dənələrini iyləmək lazimdir.
21.Dəri xəstəliklərinin,iltihabli qoturun(qaşınmalarin),cüzamin müalicəsinde istifade edilir.
22.Köhnəlmiş bərk şişlərdə istifadə edilir.
23.Anus dəliyini zirə yaği ilə bağirsaq qurdlarindan təmizlənmək olar.
24.Xroniki baş ağrilarinda və üz siniri iflicində zirə dənələrini gecə vaxti sirkədə isladaraq  iylemek lazimdir.
25.Damarlarin tixaclanmasinin mualicəsində ən etibarli vasitələrdən biridir.
26.Balla qarişdirilmiş zirə böyrək daşı xəstəliyinə və sidik kisəsində daşına qarşi müalicede istifade edilir.
27.Sakitleşdirici xassəyə malikdir və əsəb sisteminə yaxşi təsir göstərir.
28.Körpə əmizdirən ananin südünün artmasina kömək edir.
29.Sürtmə yolu ile ziyilləri əridir.
30.Zökəmi təngnəfəsliyi və impotensiyani müalice edir.

6 şərh

pascal

Nəymiş məgər bu qara zirə...? Bunların heç birin bilmirdim. Bir sözlə "ölü yesə, dirilər" :)

Maralı və faydalı məlumatlardı hamısı. Sağ olun.

Ramil
Biz ona «qara çörək otu» deyirik. İstifadə edənlər çox gözəl fayda verdiyini deyirlər.
asel
mən dəqiq bilmədim söhbət nədən gedir:((
nurr
Peygember efendmz(s.e.s)bu bitkinin oloumden basqa her derde derman oldugunu deyibms.xususiyle yagi cox faydalidi
Zeyneb_Ehmedova
Ramil «qara çörək otudu» həmdə qara zirə deyilir.yağını içə bilməyənlər üçün kapsulalarda var......istifadə qaydasını yazmadım kim istərsə yazaram… qara zirə yağı həmdə bir çox ginekaloji xəstəliklərin müalicəsində də istifadə olunur
Edviyyat
qara zirenin(qara corek otunun) yagi,toxumu,kapsulu,tabletkasi,sabunu,sampunu,kremleri ve s. var. En keyfiyyetli novu Hebesistan (Efiopiya) sortudur. Isteyen elaqe saxlaya biler: 0554916121