Cavan qalmağın və uzunömürlü olmağın sirrləri


Genetik olaraq insan 120 il yaşamalı olsa da, ömrümüz əslində çox qısalır. Orta hesabla yaponlar 79 il, yunanlar 78 il, amerikanlar 76 il, türk xalqları 67 il, nigeriyalılar və somalililər isə 47 il yaşayırlar. Beynəlxalq həkim, psixoloq və dietoloq qrupları birlikdə 1 proqram işləyib hazırlayıblar ki, buna əsasən biz ömrümüzü uzada bilərik. Onlardan bəzilərini sizlərə təqdim edirik.

*Həddindən artıq yeməyin! Adət etdiyiniz 2500 kalori əvəzinə 1500-lə kifayətlənin. Bu yolla siz hüceyrələrinizin işini yüngülləşdirəcək və onların aktivliyini saxlamış olacaqsınız. Hüceyrələr tez-tez yenilənir və orqanizm xəstəliklərə qarşı dözümlü olur. Tarazlaşdırılmış şəkildə qidalanın: nə az, nə də çox yeyin.

*Menü yaşınıza uyğun olmalıdır. 30 yaşlı xanımlar müntəzəm olaraq qaraciyər və qoz yesələr, qırışları gec əmələ gələr. 40 yaşından yuxarı olanlar üçün betakarotin məsləhətdir. 50 yaşından sonra isə sümükləri formada saxlamaq üçün kalsium, ürəyin işini normallaşdırmaq üçünsə maqnezium mütləqdir. Bu yaşda balıq yeməklə ürək və qan damarlarını qorumuş olacaqsınız.

*Özünüzə uyğun olan iş tapmağa çalışın. Fransızlar iddia edirlər ki, iş insanın cavan qalmasına səbəb olur. İşləməyən adam yaşından 5 il yaşlı görünür.

*Həyatda yarınızı tapın! Sevgi və nəzakət qocalığa qarşı əla vasitədir.

*Hər bir şeyə şəxsi fikriniz olmalıdır. Həyatı dərk edərək yaşayan adam az hallarda depressiyaya düşür.

*Hərəkət edin! Hətta gün ərzində 8 dəqiqə idmanla məşğul olmaq ömrü uzadır. Hərəkət prosesində böyümə hormonları çıxır. İnsan hərəkətsiz olanda 30 yaşından sonra bu hormonların inkişafı dayanır.

*Sərin otaqda yatın! Sübut olunub ki, 17-18 dərəcə temperatur olan otaqda yatanlar daha çox cavan qalırlar. Bunun səbəbi ondadır ki, orqanizmdə maddələr mübadiləsi və yaş xüsusiyyətlərinin yaranması həm də ətraf mühitin temperaturundan asılıdır.

*Beyninizi məşq etdirin! Arabir krossvord həll edin, kollektiv oyunlar oynayın, xarici dil öyrənin. Təkcə kalkulyatorla deyil, beyninizdə hesab aparın. Beynimizi işə salmaqla zehni imkanlarımızın deqradasiya prosesini zəiflədirik, eyni zamanda ürəyin, qan dövranı və maddələr mübadiləsinin işini aktivləşdiririk./Dünya həkimləri

3 şərh

nurr
razıyam ki qida önəmli rol oynayır xüsusən də indiki qidalar :)
Gülnar
Yaşadığınız və ya işlədiyiniz otağın havasını tez-tez dəyişin. Hətda mənim kimi, buna etiraz edənlərlə «qırğına çıxmaq» lazım olsa belə ;)
pascal
Uzun ömürlü olmağın bir yolu var ancaq — arsız olmaq, heç nəyin dərdin çəkməmək.