Ömrü uzadan səbəblər

Stressdən uzaq olmaq
Çox- çox stress immunitet sisteminin erkən yaşlanmasına təsir edər. Gündəlik həyatda qarşılaşacağınız problemlər, yaşayacağınız romantik mənfiliklər sizi stressə soxa bilər. Mütəxəssislər, stressi idarə altında tutmaq üçün alınacaq bəzi tədbirləri belə yekunlaşdırır. Nizamlı yuxu Balanslı bəslənmə İdman etmək Xeyr deməyi bilmək Özünüzə güvənmək Musiqi dinləmək Xəyal qurmaq Optimist olmaq. Optimist insanlar stressə daha az uyğundur.

Spirtdən uzaq olmaq
Çox çox spirt almanın bədənə zərərləri hər kəs tərəfindən bilinir. Xüsusilə iç orqanların sağlamlığı baxımından təhlükəlidir. Hər gün idman edir olsanız belə spirtdəm uzaq olmaq  təklif edilir.

Çox hərəkət etmək
Az hərəkət etmək, idman etməmək mənasını vermir. Küçənin sonundakı marketə belə avtomobillə getmək, nərdivan yerinə lift seçmək vs vərdişlər az hərəkətliliyi ifadə edir. Həkimlər hər gün yalnız yarım saat gəzməyin ömürünüzə ömür qatacağını vurğulayır.

Doymuş yağ təşkil edən qidalardan uzaq durmaq
Doymuş yağlar əksəriyyətlə heyvan mənşəlidir. Yağda, tam yağlı pendir, süd kimi qidalarda, qanadlıların dərisində və yumurtada olur. Hindqozu, xurma kimi məhsullar da doymuş yağ baxımından zəngindir. Bu məhsullar təzyiqi yüksəldəcəyi üçün sağlamlığa zərərlidir. Aralıq dənizi tərzi bəslənmədə iştirak edən yeməklər təklif edilir (yaşıllıqlarla).

Çirkli hava / siqaretdən uzaq durmaq
Çirkli hava tənəffüs etmək ömürü qısaldır. Boğaz narahatlıqlarından asdıma qədər bir çox xəstəliyin səbəblərindən biri pis hava şərtləridir. Siqaret çəkmək də xərçəng və infarkt riskini artırır.

Normal yuxu yatmaq
Həddindən artıq köklük, şəkər xəstəlikləri, yüksək təzyiq və yaddaş itkilərinin az yatmaqla əlaqəsi sübut edildi artıq. Kifayət qədər yatmaq üçün yataq otağını ona görə təşkil edilmiş olması lazım olduğuna diqqət yetirin. Televiziya və radio varsa çıxarın. Yaxşı bir yuxu üçün otağın qaranlıq olması da əhəmiyyətlidir. Gündə 6 ilə 7 saat arasında yatmağın həyat müddətini uzatdığı ifadə edilir.

Şəkərli qidaları çox istehlak etməmək

Şəkərli qidaları çox istehlak etmək kilo almağınıza və bunun nəticəsində də ürək narahatlıqlarına səbəb olar. Edilməsi lazım olan bu qidaları az istehlak etmək ya da şəkər ehtiyacını keks vs qidalar yerinə meyvələrdən qarşılamağa çalışmaq

Ev heyvanı bəsləmək
Evcil heyvan bəsləyən insanlarda azalan stress ilə infarkt riski də düşür.

Hobbi əldə etmək

İnsanın hobbiləri istiqamətində bir məşğuliyyətinin olması fiziki və ruhi baxımdan həyat keyfiyyətini artırar.
 

0 şərh