Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 926 topik

Hər gün pivə içirsinizsə

Bilirik ki, spirtli içkilərdən çox istifadə etmək sağlamlığa ciddi təhlükə yaradır. Kişilərin çoxu da təhlükəni azaltmaq üçün tərkibində spirt nisbətən az olan pivəyə üstünlük verirlər. Xüsusən də yayda, isti havalarda soyuq pivə kişilərin vazkeçilməz içkisidir.

Bəs bilirsinizmi hər gün pivə içdikdə bədəndə nələr baş verir?
— Hər gün pivə içdikdə ilk olaraq bədən antitoksik fəaliyyətini itirir. Bununla da bədən iltihablanmağa başlayır. İltihablanma isə öz növbəsində hepatit və müxtəlif qaraciyər xəstəliklərinə yol açır.
Davamı →

Dəniz havasının faydaları

Dəniz suyu və dəniz havası əsl təbii şəfa mənbələridir. Bir çox xəstəliklərin və pozulmaların müalicəsi və profilaktikasında məhz dəniz suyu və havası istifadə olunur.

Dəniz havası faydalı minerallarla olduqca zəngindir, onun tərkibində oksigen və ozon çoxdur, mikroblar, toz və s. ziyanlı maddələr isə yox səviyyəsindədir. Fırtına zamanı dəniz havası xüsusilə faydalıdır.

Dəniz havası tənəffüs sistemi xəstəliklərindən əziyyət çəkən insanlara xüsusilə faydalıdır. Dəniz havası nəfəs yollarını təmizləyir və yumşaldır.

Həmçinin dəniz havası sinir sistemi xəstəliklərindən, xroniki stress və depressiyadan əziyyət çəkən insanlara faydalıdır. Dəniz havası bromla zəngindir. Bu maddə sinir sistemini sakitləşdirir.
Davamı →

Qarğıdalının sağlamlıq üçün 7 faydası

Qarğıdalının vətəni Amerikadır. Bu unukal məhsulun hər bir hissəsi istifadə olunur. Qarğıdalı çox faydalı məhuldur. Onun tərkibində aminturşuları, E, B qrupu, K, PP vitaminləri, demək olar bütün Mendeleyev cədvəli var. Məhz bu səbəbdən qarğıdalı insan sağlamlığına çoxlu fayda verir.

1. Qarğıdalının iştahanı azaltmaq və insanı uzun müddət ərzində tox saxlamaq unikal xüsusiyyəti var. Bu xüsusiyyətə görə qarğıdalı arıqlamağa kömək edir.

2. Qarğıdalı qidalı liflərlə zəngindir. Bu liflər bağırsaqların normal fəaliyyəti üçün çox vacibdir, qəbizliyin qarşısını alır. Həmçinin qidalı liflələ zəngin olan məhsullar bağırsaq xərçənginin inkişafı riskini azaldır.

3. Qarğıdalı E vitamini ilə xüsusilə zəngindir. Bu vitamin güclü antioksidantdır, qocalmanı ləngidir, insanın cinsiyyət sisteminin fəaliyyətini normallaşdırır, dərinin vəziyyətini yaxşılaşdırır.
Davamı →

Ən faydalı mürəbbələr

Rusiyanın məşhur «Zdorovye» jurnalı ən faydalı və müalicəvi mürəbbələrin siyahısını tərtib edib:

Moruq mürəbbəsi — iltihab və mikrobəleyhinə təsir edir, hərarəti salır. 

Heyva mürəbbəsi — ürək-damar sistemi və qalxanvari vəzi üçün faydalıdır.

Zoğal mürəbbəsi -soyuqdəymə xəstəlikləri, mədə pozulmaları, böyrək daşı xəstəliyi zamanı yaxşı kömək edir.
Davamı →

Əllə yeməyin faydaları

Çəngəl, bıçaqdan düzgün istifadə etiket qaydaların ilkin şərtlərindən biridir. Lakin aparılan bəzi araşdırmalarda məlum olub ki, əllə yemək insan sağlamlığı üçün daha faydalıdır.

Heç bir çəngəl, bıçaq və qaşıq istifadə etmədən əllə yemək yeməyin dadını daha yaxşı hiss etməyə imkan verir. Çünki bu zaman barmaqlarımız yeməyə toxunur, qoxusunu hiss edir, eyni zamanda barmaqda olan hava, su, od kimi elementlər hərəkətə keçirdiyi üçün bədənin tonusunu balanslaşdırır.
Davamı →

Çox yeməyin 5 səbəbi

Yemək gördüyünüz zaman və ya televizor qarşısında oturduğunuz zaman şüursuz şəkildə önünüzdə nə var silib süpürüb mədəyə ötürürsünüz. Səbəbi nə olursa olsun normadan artıq yemək son dərəcə sağlıqsızdır və çəki artımına səbəb olur. Ona görə də çox yemə səbəblərinizi öncədən görün və qarşısını mütləq alın. 

1.Sıxıntı
Həkimlər çox yeməyin altında yatan ən önəmli səbəbin sıxıntı, edə biləcək maraqlı bir şey tapa bilməmək və özünü bədbəxt hiss etmək olduğunu bildirirlər. Ona görə də yeməyə hücum çəkməzdən öncə probleminizi həll edin və başınızı başqa bir şeylə qatmağa çalışın.

2. Sürət
Yeməyə bir başladığınızı və bir də qurtardığınızı xatırlayırsınız və aradan sadəcə 5 dəqiqə keçdiyini hiss belə etmirsiniz. Halbuki yemək yemə müddəti 20 dəqiqə olmalıdır. Odur ki, yeməyinizi yavaşca, hər loxmanı yaxşıca çeynəyərək yeməyi sınaqdan keçirin. Və hər dəfə yemək yediyiniz zaman özünüzü restoranda hiss edin, yeməyi əllə deyil çəngəl bıçaqla yeyin. İnanın həm yeməyin ləzzətini hiss edəcəksiniz, həm də az yeyib doyacaqsınız.
Davamı →

Orqanizmi zərərli maddələrdən təmizləyən 6 içki

1. Alma şirəsi. Almanın tərkibində olan pektin bağırsaqların fəaliyyətini normallaşdırır ki, bu da toksinlərin orqanizmdən xaric olunmasında mühüm rol oynayır. Alma şirəsi azkalorili olmaqla yanaşı vitamin və mikroelementlərlə, xüsusilə dəmirlə zəngindir. Məhz buna görə alma şirəsi digər orqanların fəaliyyətinə də müsbət təsir göstərir. Orqanizmin təmizlənməsi üçün alma sirkəsindən də istifadə etmək olar. Bunun üçün 3 xörək qaşığı alma sirkəsi 1 litr mineral suya qatılır və sutka ərzində 3-5 dəfə qəbul edilir.

2. Cəfəri və limon. 15 dənə saplaqlı cəfərini blendrda tam əzmək, bir stəkan suda qarışdırmaq və üzərinə limon şirəsi əlavə etmək lazımdır. Səhərlər yeməkdən yarım saat əvvəl 15 gün ərzində qəbul edilməlidir. Bu, xüsusilə qaraciyərin təmizlənməsi üçün olduqca faydalıdır.
Davamı →

Çəyirdəyi meyvəsindən faydalı

Meyvə çəyirdəkləri adətən tullanır. Lakin müasir elmi araşdırmalar göstərir ki, bir çox meyvələrin çəyirdəkləri və tumları hətta bu meyvələrin özündən də faydalıdır. Alimlər bu meyvələri çəyirdəklərlə birlikdə yeməyi tövsiyə edir. Lakin udduqdan əvvəl çəyirdəkləri yaxşı çeynəmək lazımdır. Bu çəyirdəklərin tərkibində olan faydalı maddələrin orqanizmə düşməsini təmin edəcək. Həmçinin meyvə çəyirdəkləri bağırsaqları yaxşı təmizləyir, bağırsaqların fəaliyyətini yaxşılaşdırır.

Qarpız tumları
Qarpız tumlarının tərkibində olan sink və selen mineralları kişilər üçün xüsusilə xeyirlidir. Belə hesab olunur ki, qarpız tumları kişi orqanizminə «təbii viaqra» kimi təsir edir — potensiyanı (kişi gücü) artırır. Həmçinin tumlar prostat vəzinin sağlamlığını qoruyur, spermanın keyfiyyətini yaxşılaşdırır. Həmçinin qarpız tumları qanda şəkərin səviyyəsini aşağı salır və dərinin vəziyyətini yaxşılaşdırır.

Yemiş tumları
Yemiş tumları ta qədimdən güclü afrodiziak kimi tanınır. Afrodiziak cinsi aktivliyi və həvəsi stimullaşdıran və artıran maddədir. Məhz bu səbəbdən yemiş tumları qədim vaxtlardan kişilərdə potensiyanın zəifələməsi, prostat vəzi xəstəlikəri zamanı istifadə olunurdu. Yemiş tumları öd və sidikqovucu təsirə malikdir, orqanizmi qurdlardan təmizləyir.
Davamı →

Limon yağının faydaları


Limon süfrəmizdən əskik etmədiyimiz bol C vitamin tərkibli bir meyvədir. Süfrələrə ləzzət qatan limon yağının da çox istifadə sahəsi vardır. Limon yağı limon meyvəsindən əldə edilən faydalı aromalı bir yağdır. Sağlamlıq, gözəllik və ev içində təmizlik olmaq üzrə bir çox yerdə istifadə edilir.

Limon yağının faydaları
— Bədəndəki şişlikləri səhər axşam bir dəfə bir damla limon yağı ilə ovuşdurmaq şişkinliyi və ağrısını aradan qaldıracaqdır.

— Selülitli bölgələrin bir neçə damla limon yağı ilə masaj edilməsi hüceyrələrdə yığılan toksinləri ataraq dərini, narahat edici görnüşündən xilas edəcək.
Davamı →

Yayda orqanizmi təmizləməyin yolları

Yay orqanizmin ziyanlı maddələrdən təmizlənməsi və sağlamlığın bərpası üçün ən yaxşı vaxtdır. Sizə orqanizmi təmizləmək üçün ən effektli və sınanmış üsulları təqdim edirik.

Meyvə və tərəvəzlər və onların şirələri
Həftədə 2 dəfə yalnız meyvə və tərəvəzləri yeyin (məhdudiyyət yoxdur) və onların şirələrini için. Tərəvəzləri salatlar, bişmiş, pürtlənmiş şəkildə yeyin (yağsız). Gün ərzində 2-3 stəkan təzə meyvə və tərəvəz şirələri qəbul edin. Ən faydalı şirələr arasında — kök və çuğundur şirələrinin qarışığı (1:1), alma, xiyar, albalı, qavalı, ərik və s. şirələr.

Qarpız
Həftədə 1 dəfə qarpız pəhrizi tətbiq edin. Gün ərzində yalnız təxminən 3 kq qarpız əti yeyin. Su və otlardan hazırlanmış çayları (itburnu, çobanyastığı, kəklikotu, reyhan, nanə və s.) içə bilərsiniz.

Davamı →