Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 926 topik

Sağlam qidalanma üçün sadə məsləhətlər

Sağlam qidalanma həyatımızda mühüm bir rol oynayır. Bu yazıda sağlam qidalanma tərzinin həyatımızdakı əhəmiyyəti, onun bədən və zehin sağlamlığına təsirləri, habelə sadə və effektiv məsləhətlər ilə sağlam qidalanma tərzini necə qəbul etməyimiz barədə danışacağıq. Sağlam qidalanma təkcə fiziki sağlamlığımızı yaxşılaşdırmır, həm də zehni və əhval-ruhiyyəmizə müsbət təsir göstərir. Hər kəs üçün əlçatan və həyata keçirilə bilən bu məsləhətlər gündəlik həyatınızda mühüm dəyişikliklər yarada bilər.


Davamı →

Akvaterapiya

Akvaterapiya psixoterapevtik və bilavasitə bədən xəstəliklərinin müalicəsi ilə əlaqədar olaraq iki yerə bölünür. Təcrübə göstərir ki, su mühitinə uyğunlaşma və ona qarşı qorxunun dəf edilməsi psixoloji problemlərin asan həll olmasına səbəb olur.

Xüsusilə psixoloji qiymətləndirmə əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşır, ətrafdakılarla münasibətlərdə yaxşılığa doğru dəyişikliklər müşahidə edilir, əhval-ruhiyyə, yaradıcı potensial və işgüzarlıq yaxşılaşır, xəstə müxtəlif “fobiya”, izah olunmayan həyəcan və başqa mənfi psixofizioloji hallardan azad olur. Akvaterapiyanın köməyi ilə bir sıra xəstəlikləri müalicə etmək olar:
Davamı →

Qan azlığını aradan qaldıran qarışım

Qanazlığı çox yayılmış pozulmadır. Xüsusilə qanazlığına uşaq və qadınlar arasında tez-tez rast gəlinir. Qanazlığı zamanı orqanizm lazım olan miqdarda oksigeni almır ki, bu da müxtəlif pozulmaların inkişafına təkan verir — immuniteti, ürəyi zəifədir, uşaqlarda inkişafın ləngiməsinə gətirib çıxardır və s.

Sizdə qanazlığı aşkar olunubsa, həkim təyin etdiyi müalicə ilə yanaşı təbii vasitələrdən də istifadə edə bilərsiniz. Bu müalicəninin effektliyini daha da artıracaq. Qan üçün vacib olan müxtəlif minerallarla zəngin olan fındıq qanazlığı zamanı çox faydalıdır.
Davamı →

Gözəllik salatı

Gözəllik salatını 2-3 həftə ərzində hər gün yemək lazımdır. Bu salat orqanizmi toksinlərdən, şlaklardan və s. ziyanlı maddələrdən təmizləyir, insanı daha gümrah edir, arıqlamağa kömək edir, üz dərisinin və saçların vəziyyətini yaxşılaşdırır.

Lazım olan məhsullar:
— 3 xörək qaşığı yulaf yarması (qerkules)
— 1/2 stəkan qaynar su
— 1 yaşıl alma
— 1 xörək qaşığı kişmiş
— 2 qara qavalı qurusu
— 3 qaşıq qatıq
— 2 qoz ləpəsi.

Davamı →

Uşaqlarımız üçün sağlamlıq vərdişləri

Uşaqlıq dövrü insanın gələcək inkişafının təməlinin qoyulduğu çox önəmli bir dövrdür. Bu dövrdə qazanılan sağlamlıq vərdişləri insanın gələcək həyatında öz müsbət təsirini mütləq şəkildə biruzə verir. Bu səbəbdən valideynlər sağlamlıq vərdişlərini nəinki özlərində yaratmalı, hətta öz uşaqlarına da bu vərdişləri erkən yaşlarından aşılamağı bacarmalıdırlar.

Hər mövzuda olduğu kimi sağlamlıq mövzusunda da bütün aləmlərə örnək olan Peyğəmbərimizin (Allahın ona salavatı və salamı olsun) gündəlik vərdişlərinin təkcə ruhi və mənəvi cəhətdən deyil, həm də sağlamlıq – fiziki cəhətdən olan faydaları müasir dövrün sağlamlıq mütəxəssisləri tərəfindən elmi cəhətdən sübüt olunmaqda və tətbiq edilməkdədir. Günümüzə qədər gəlib çatan belə sağlamlıq vərdişlərindən bəzilərini təqdim edirik:

Davamı →

Corabla yatmağın ziyanları

Corabın rezinlərinin ayaq biləyinə uzun müddət təzyiq göstərməsi periferik qan dövranının pozulmasına gətirib çıxarır.

Qan dövranının pozulması ayaqda qaralmaya, dərinin qurumasına və uzun dırnaqlarda formanın dəyişməsinə səbəb ola bilər.

Corabla yatmaq ayaqların tərləməsinə və havasız qalmasına yol açacağından göbələk infeksiyalarının çoxalmasına səbəb ola bilər. Həmçinin ekzema kimi dəri xəstəliklərinin yaranmasına təkan verir. Corabda qalan yuyucu vasitə qalıqlarının uzun müddət dəri ilə təması dermatitlərə və ya allergiyaya səbəb olur. Nəticədə ayaqda qaşıntı, qızarma əmələ gəlir.
Davamı →

Ən yaxşı səhər yeməyi

Diyetoqlar və həkimlərin ümumi fikrinə görə, ən faydalı səhər yeməyi yulaf yarması sıyığıdır. Hər səhər 1 boşqab yulaf yarması sıyığını yeyən insan özünü bir çox xəstəliklərdən və pozulmalardan qoruya bilər. Bu sıyığı faydalı və müalicəvi xüsusiyyətləri arasında:

— qanda xolesterolun səviyyəsini aşağı salır və bununla da aterosklerozun əmələ gəlməsinin qarşısını alır. Ateroskleroz ürək-damar sistemi xəstəliklərinin, o cümlədən infarkt və insultun əsas səbəbi sayılır.

— stressi azaldır, əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırır, insanı daha gümrah edir.

— tez toxluq hissi yaradır. Sübut olunub ki, səhər yeməyi zamanı yulaf yarması sıyığını yeyən insan nahar zamanı daha az yemək yeyir. Bu isə arıqlamağa kömək edir.
Davamı →

Orqanizmi təmizləmək üçün resept

Müasir insanların qidalanması müxtəlif ziyanlı maddələrlə zəngindir. Qidalara konservantlar, əlavələr, rəng və dadvericilər və s. əlavə olunur.

Bütün bunlar bağırsaqlarda toplanaraq müxtəlif pozulmalara, dərinin və ümumiyyətlə orqanizmin vaxtından tez qocalmasına səbəb olur.

Sizə orqanizmin təmizlənməsi üçün çox effektli və asan üsul təqdim edirik. «Təmizləyici vasitə» kimi buğda kəpəyi istifadə olunur. Bu çox təsirli təbii vasitədir. Buğda kəpəyi sellülozla zəngindir. Sellüloz bağırsaqlarda şişir və bağırsaqlara təzyiq edərək burada yığılmış ziyanlı maddələri çölə çıxardır.
Davamı →

Bahar yorğunluğunu aradan qaldıran bitkilər

Baharda insan bədənindəki xəstəliklər üzə çıxır, yorğunluq və halsızlıq insanı əldən salır. Bəs bahar aylarında yaranan yorğunluqdan necə xilas olmalı?

Mütəxəssislər yaşıl çay, ihlamur, çobanyastığı, razyana və melisa otunun yorğunluğu aradan qaldırdığını bildirirlər. Bəzi bitkilər  həzm sistemi, halsızlıq, yuxusuzluq, başağrısı kimi xəstəliklərin müalicəsində istifadə edilir. Məsələn, yaz aylarında qara çay yerinə, yaşıl çay daha faydalıdır.
Davamı →

Aktivləşdirilmiş kömür

Aktivləşdirilmiş kömür tibdə çoxdan istifadə olunur və çox effektli və ziyansız vasitə kimi tanınır.

Kömür bağırsaqlarda olan ziyanlı maddələri özünə hopdurur və çölə çıxardır. Kömür zəhərlənmə zamanı ən tanınmış ilk tibbi yardım vasitəsidir.

Həmçinin kömür profilaktik vasitə kimi də istifadə oluna bilər. Kömür orqanizmdən toksinlər, şlaklar, radionukleidlər, ağır metalların duzları və s. ziyanlı maddələri çıxardır, arıqlamağa kömək edir, dərinin vəziyyətini yaxşılaşdırır.
Davamı →