Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 929 topik

Çəyirdəyi meyvəsindən faydalı

Meyvə çəyirdəkləri adətən tullanır. Lakin müasir elmi araşdırmalar göstərir ki, bir çox meyvələrin çəyirdəkləri və tumları hətta bu meyvələrin özündən də faydalıdır. Alimlər bu meyvələri çəyirdəklərlə birlikdə yeməyi tövsiyə edir. Lakin udduqdan əvvəl çəyirdəkləri yaxşı çeynəmək lazımdır. Bu çəyirdəklərin tərkibində olan faydalı maddələrin orqanizmə düşməsini təmin edəcək. Həmçinin meyvə çəyirdəkləri bağırsaqları yaxşı təmizləyir, bağırsaqların fəaliyyətini yaxşılaşdırır.

Qarpız tumları
Qarpız tumlarının tərkibində olan sink və selen mineralları kişilər üçün xüsusilə xeyirlidir. Belə hesab olunur ki, qarpız tumları kişi orqanizminə «təbii viaqra» kimi təsir edir — potensiyanı (kişi gücü) artırır. Həmçinin tumlar prostat vəzinin sağlamlığını qoruyur, spermanın keyfiyyətini yaxşılaşdırır. Həmçinin qarpız tumları qanda şəkərin səviyyəsini aşağı salır və dərinin vəziyyətini yaxşılaşdırır.

Yemiş tumları
Yemiş tumları ta qədimdən güclü afrodiziak kimi tanınır. Afrodiziak cinsi aktivliyi və həvəsi stimullaşdıran və artıran maddədir. Məhz bu səbəbdən yemiş tumları qədim vaxtlardan kişilərdə potensiyanın zəifələməsi, prostat vəzi xəstəlikəri zamanı istifadə olunurdu. Yemiş tumları öd və sidikqovucu təsirə malikdir, orqanizmi qurdlardan təmizləyir.
Davamı →

Limon yağının faydaları


Limon süfrəmizdən əskik etmədiyimiz bol C vitamin tərkibli bir meyvədir. Süfrələrə ləzzət qatan limon yağının da çox istifadə sahəsi vardır. Limon yağı limon meyvəsindən əldə edilən faydalı aromalı bir yağdır. Sağlamlıq, gözəllik və ev içində təmizlik olmaq üzrə bir çox yerdə istifadə edilir.

Limon yağının faydaları
— Bədəndəki şişlikləri səhər axşam bir dəfə bir damla limon yağı ilə ovuşdurmaq şişkinliyi və ağrısını aradan qaldıracaqdır.

— Selülitli bölgələrin bir neçə damla limon yağı ilə masaj edilməsi hüceyrələrdə yığılan toksinləri ataraq dərini, narahat edici görnüşündən xilas edəcək.
Davamı →

Yayda orqanizmi təmizləməyin yolları

Yay orqanizmin ziyanlı maddələrdən təmizlənməsi və sağlamlığın bərpası üçün ən yaxşı vaxtdır. Sizə orqanizmi təmizləmək üçün ən effektli və sınanmış üsulları təqdim edirik.

Meyvə və tərəvəzlər və onların şirələri
Həftədə 2 dəfə yalnız meyvə və tərəvəzləri yeyin (məhdudiyyət yoxdur) və onların şirələrini için. Tərəvəzləri salatlar, bişmiş, pürtlənmiş şəkildə yeyin (yağsız). Gün ərzində 2-3 stəkan təzə meyvə və tərəvəz şirələri qəbul edin. Ən faydalı şirələr arasında — kök və çuğundur şirələrinin qarışığı (1:1), alma, xiyar, albalı, qavalı, ərik və s. şirələr.

Qarpız
Həftədə 1 dəfə qarpız pəhrizi tətbiq edin. Gün ərzində yalnız təxminən 3 kq qarpız əti yeyin. Su və otlardan hazırlanmış çayları (itburnu, çobanyastığı, kəklikotu, reyhan, nanə və s.) içə bilərsiniz.

Davamı →

Suyun düzgün qaynadılması

Su həyatdır. Sağlam olmaq istəyən insan hər gün kifayət qədər adi təmiz su içməlidir. Suyu heç bir digər mayelərlə — çay, müxtəlif içkilər və s. əvəz etmək olmaz.

Gündəlik istifadə etdiyimiz içməli suyun tərkibində bəzi ziyanlı maddələr var — xlor, ağır metalların duzları, mikroblar və s. Özünüzü və uşaqlarınızı sağlamlıq problemlərindən sığortalamaq istəyirsinizsə, yalnız qaynadılmış su için. Lakin suyun qaynadılmasının da öz qaydaları var. Bu qaydalara əməl etməklə siz suyu daha təmiz və ziyansız edəcəksiniz.
Davamı →

Xurmanın 10 mühüm faydası

Adı müqəddəs Quranda dəfələrlə çəkilən xurma olduqca faydalı, diyetik və müalicəvi məhsuldur.
Xurmanın kimyəvi tərkibi çox zəngindir. Burada müxtəlif vitaminlər (B qrupu, A, C), minerallar (ən əsas 15 mineral — kalium, kalsium, fosfor, mis, sink, maqnezium, dəmir və s.), həll olunmayan qidalı liflər, aminturşuları, pektinlər və s.

Tərkibində eyni zamanda bu qədər əvəzolunmaz maddə olan az məhsul tapmaq olar.
Davamı →

Qaraciyər üçün ən faydalı 12 məhsul

Qaraciyər çox möhkəm və dözümlü orqandır. Qaraciyərin çox güclü özünü bərpa edən mexanizmləri var. Lakin buna baxmayaraq müasir insanların həyat tərzi hətta bu dözümlü orqanı korlayır. Pis ekologiya, dərman preparatlarının nəzarətsiz qəbulu, düzgün olmayan qidalanma, pis vərdişlər — bütün bunlar qaraciyərin sağlamlığına ciddi ziyan vurur, qaraciyəri zəiflədir.

Qaraciyərin sağlamlığını saxlamaq üçün onu tez-tez sevdiyi məhsullarla «yedizdirmək» lazımdır.
Davamı →

Kahı yemək üçün 7 səbəb

Yaz aylarında insan orqanizmi vitamin və mineral çatışmazlığından əziyyət çəkir. Bu vəziyyətdə zəngin vitamin-mineral mənbəyi olan kahı bizə çox yaxşı kömək edə bilər. Kahının faydaları saymaqla bitməz.

1. Kahı qan sistemi üçün çox faydalıdır, anemiya zamanı yaxşı kömək edir. Onun tərkibində çox az məhsullarda rast gəlinən fol turşusu var. Fol turşusu qanyaratma prosesləri üçün çox vacibdir.

2. Hamilə qadınlar üçün fol turşusu ən vacib vitamin sayılır. Sübut olunub ki, fol turşusu dölün sinir sistemində qusurların inkişafının qarşısını alır.
Davamı →

Salatlara bitki yağı əlavə edin

Yaz və yay mövsümlərində masalarımızı tez-tez dadlı və faydalı tərəvəz salatları bəzəyir. Mütəxəssislər belə salatları əsas yeməkdən əvvəl yeməyi tövsiyə edirlər. Bu halda insan daha tez doyur və kalorilərlə zəngin olan əsas yeməyi daha az yeyir. Bu isə bədən çəkisini normada saxlamağa kömək edir.

Salatların əsas faydası onların müxtəlif vitamin və minerallarla zəngin olmasıdır. Xüsusilə belə salatlar pomidorda, bibərdə, turpda, bəzi göyərtilərdə olan A vitamini ilə zəngindir. A vitamini ən güclü antioksidant sayılır ki, bu vitamin orqanizmdə gedən qocalma proseslərini ləngidir, orqanizmi cavan saxlayır, bir çox xroniki xəstəliklərinin inkişafının qarşısını alır.
Davamı →

Qidalanmada 5 səhv

1. Çox yemək. Müasir insanların həyat tərzi (avtomobil, məişət texnikası, ofis işi və s.) çox kalori sərf etməyə şərait yaratmır. Lakin buna baxmayaraq, insanlar onlara lazım olandan qat-qat çox kalori istehlak edir. Bu kalorilər sərf edilmir və artıq kilolara çevrilir. Mütəxəssislərin hesablamalarına görə, qadın üçün gün ərzində orta hesabla 1800, kişi üçün 2200 kalori kifayətdir.

2. Gündə 3 dəfə qidalanmaq. Artıq çoxdan sübut olunub ki, gündə 3 dəfə qida qəbul etmək düzgün deyil. Bu zaman insanın həzm sistemi həddindən artıq yüklənir ki, bu da müxtəlif pozulmaların inkişafına gətirib çıxardır. Mütəxəssislər gündə 5 dəfə qida qəbul etməyi tövsiyə edir. Ancaq bu zaman porsiyalar böyük olmamalıdır.
Davamı →

Səhərlər baş ağrısının 8 səbəbi

Adətən yuxudan oyandıqdan sonra insan özünü gümrah və dincəlmiş hiss edir. Lakin bəzən biz baş ağrısı ilə oyanırıq. Bunun səbəbi nə ola bilər?

Yuxusuzluqdur. Yuxuya gec getmək, narahat yuxu, gecə yuxudan tez-tez oyanmaq kimi hallar səhər baş ağrılarının əsas səbəbidir.

Həddindən artıq yatmaq. Bu da səhər baş ağrılarına səbəb ola bilər.

Davamı →