Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 926 topik

Alma çəyirdəyinin faydaları

Alma çəyirdəkləri möcüzəli məhsuldur. Bu kiçik çəyirdəklərin tərkibində bir çox nadir faydalı maddələr var. Bu səbəbdən həkimlər almanı bütov şəkildə qabıqlar (onlar da çox faydalıdır) və çəyirdəkləri ilə birlikdə yeməyi tövsiyə edirlər.

Nəzərə almaq lazımdır ki, gün ərzində 5-6 alma çəyirdəyi yemək olar. Bundan çox olmaz. Məsələ burasındadır ki, onların tərkibinə sianid turşusu daxildir. Sianid turşusu güclü zəhərdir və çoxlu miqdarda orqanizmə daxil olunduqda zəhərlənməyə səbəb ola bilər.
Davamı →

Gəlin sağlam olaq!

İnsan sağlam olmaq istəyirsə öz məşğuliyyətini, iş və ev şəraitini nəzərə almalıdır. Hər bir peşənin öz spesifik xüssiyyətləri var: bir çoxuna kalsium, digərlərinə yod, başqalarına günəş vitamini lazımdır. Bu baxımdan dietoloqlar kimə nə yemək faydalı olduğunu məsləhət görür və aşağıdakı pəhriz növlərini təklif edirlər:
Davamı →

Balqabağın 7 mühüm faydası

Balqabaq sözün əsl mənasında təbii dərmandır. Müxtəlif faydalı maddələrlə olduqca zəngin olan qalqabaq insan sağlamlığına çox müsbət təsir edir. Sizə bu möcüzəli tərəvəzin 7 mühüm faydasını təqdim edirik:

1. Ürək-damar sistemi üçün çox faydalıdır — hipertoniyanın, aterosklerozun riskini azaldır, qanın tərkibini yaxşılaşdırır.

2. Bağırsaqların fəaliyyətinə çox müsbət təsir edir — bağırsaqları «yumşaldır», qəbizlikdən xilas edir.

3. A vitamini ilə zəngin olduğuna görə görməni yaxşılaşdırır, «toyuq korluğu» zamanı faydalıdır.

4. Böyrəklər üçün çox faydalıdır — böyrəkləri təmizləyir, fəaliyyətini yaxşılaşdırır.
Davamı →

Yorğunluğu aradan qaldıran çay


Zehni yorğunluq başağrısı və yuxusuzluq kimi hallara səbəb olur, sosial həyatımıza mənfi təsir göstərir. Mütəxəssislər həm bədənin, həm də zehnin yorğunluğunu aradan qaldırmaq üçün mixəkdən yararlanmağı tövsiyə edirlər.

Zehni yorğunluğu aradan qaldırmaq üçün mixəkdən istifadə qaydası belədir:
Bir stəkan qaynar suyun içərisinə 9-10 ədəd mixək atıb 5-6 dəqiqə dəmlənməyini gözləyin. Çayı ilıq şəkildə için. İçdikdən sonar yorğunluğunuzun azaldığını hiss edəcəksiniz.

Bu çaydan hər gün 1 stəkan içmək olar. Çayı səhər saatlarında içməyiniz məsləhətdir.
Davamı →

Bədən formasına görə qidalanma

Kökü Hindistana dayanan bir tibb sistemini ifadə edən “ayurveda” ənənəviləşmiş bir tibb üsuludur. Bu üsulda insanlar bədən formalarına görə 3 qrupa bölünürlər. Bu qruplar “vata”, “pitta” və “kaphadır”. “Ayurveda” sisteminə görə insanlar bədən formalarına görə bir qidalanma qaydası tərtib etməlidirlər. Sağlam yaşamağın qaynağı bununla bağlıdır.

“Vata” bədən formasına sahib olan insanlar incə və zəif quruluşda olurlar. Belə insanlar tez yorulurlar və günün hər hansı bir saatında acmağa meyllidirlər. Tez-tez qəbzlik problemi yaşayırlar, yuxuları nizamlı deyil və həmişə bir narahatlıq içində olurlar. Bu insan tipinin enerjisi anidən yüksəlir və anidən də düşür. Tez həyəcanlanan və hər şeyə tez reaksiya verən insanlardırlar.

“Vata” bədən tipinə aid olan insanlar əsasən balıq və toyuq kimi ağ ətlərdən çox istifadə etməlidirlər. Bunlara əlavə olaraq sarımsaq, soğan, şirin kartof, kök kimi tərəvəzlər və şaftalı, banan, çiyələk, xurma kimi meyvələrin yeyilməsi bu qrupdan olan insanları sakitləşdirir. Bu bədən formasına sahib olan insanların qırmızı ət, pomidor, badımcan, nar, alma və armud kimi qidaları yeməməkləri tövsiyə olunur.
Davamı →

Soyuqda üşüməmək üçün bu qaydalara əməl edin


Soyuq havalarda üşüməmək üçün riayət olunmalı ilkin qaydalardan biri nizamlı və düzgün qidalanmaqdır.

Son günlərdə hər kəs gah günəşli, gah da yağışlı payız havası ilə ayaqlaşmağa çalışır. Bədən isə ilıq, iç isidən havaların artıq geridə qaldığını qəbul etmək üçün çabalayır.

Yeni mövsüm dəyişikliklərinə alışa bilməyən bədən qrip başda olmaqla fərqli sağlamlıq problemləri ilə qarşılaşa bilir. Bu xəstəliklərin qarşısını almaq, yaxud yüngül keçirmək üçün daha güclü immunitet sisteminə malik olmaq lazımdır.

Şirniyyatdan uzaq durun
Payız aylarında müşahidə edilən çiskinli, dumanlı, yağışlı havalar bəzi insanlar üçün rəsmən depressiyanın başlanğıcıdır. Bu insanlar çox vaxt daxillərində olan üzüntü ucbatından daha çox şirniyyat yeməyə meylli olurlar. Ancaq unutmaq lazım deyil ki, belə qidalar bədən müqavimətini aşağı salır. Payız depressiyasının qarşısını ala bilmək üçün B vitamini ilə zəngin tam taxıl, quru paxlalılar, yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər və süd məhsulları yeyilməlidir.
Davamı →

Uşağa ayaqqabı seçərkən nələrə diqqət etməli?

Uşağa ayaqqabı seçdikdə diqqətli olmaq lazımdır. Ortopedlərin valideynlərə məsləhətləri:

1. Bəzən eşidirik ki, bütün uşaqlar ortopedik ayaqqabı geyinməlidir. Lakin bu belə deyil. Sağlam uşağa ortopedik ayaqqabı lazım deyil. Uşağa keyfiyyətli və həkimlərin tövsiyələrinə uyğun seçilmiş ayaqqabı seçmək lazımdır. Bu çox vacibdir. Düzgün seçilməmiş ayaqqabıların nəticəsi — uşaqda pəncə və qamət problemləridir. Altlığı yumşaq olan ayaqqabılar (ked, şap-şap) yaxşı seçim deyil. Belə ayaqqabıda uşaq 2 saatdan artıq gəzməməlidir.

2. Uşaq ayaqqabıların müəyyən standartları mövcuddur. Ayaqqabı dəridən olmalıdır (həm ayaqqabının üstü, həm də içi). Bu çox vacibdir. Uşaqlar çox hərəkət edir — qaçır, tullanır. Süni materiallardan hazırlanmış ayaqqabıda uşağın ayaqları çox güclü tərləyəcək. Bu isə ziyandır. Ayaqqabının altlığı bərk olmalıdır və eyni zamanda asanlıqla əyilməlidir. Altlığın elastik olması çox vacibdir. Altlıq dəridən, rezindən və digər müasir materiallardan ola bilər. Ayaqqabının arxası bağlı və bərk olmalıdır. Dabanın hündürlüyü 1/2-1 sm olmalıdır. Qeyri-adi dabanı olan və ya dabansız ayaqqabılar tövsiyə edilmir. Ayaqqabının içərisində supinator olmalıdır. Ayaqqabının burnu bərk və yumru olmalıdır ki, uşağın barmaqları üçün kifayət qədər yer olsun.
Davamı →

Faydalı çaylar

Gündəlik içdiyimiz qara çayın bir çox faydalı xüsusiyyətləri var. Lakin bəzən adi çayın yerinə ot çayları içmək də çox yaxşı olardı. Ot çaylarını hazırladıqda müəyyən qaydalara riayət edin:

— Çayı axşamdan termosda dəmləyin, növbəti gün için.

— 1 x.q. ot üçün 1 stəkan isti (çox qaynar yox!) su götürülür. Ədviyyatlardan istifadə etdikdə 1 stəkan su üçün çay qaşığının 1/3 hissəsi ədviyyat götürülür.

— Növbəti gün çayı yaxşı süzün və gün ərzində stəkanın 1/3 hissəsi olmaqla 2-3 dəfə için. Çaya bal, limon da əlavə edə bilərsiniz.
Davamı →

Hər gün 5 şabalıd yemək üçün səbəblər

Şabalıd çox faydalı, diyetik, müalicəvi məhsul sayılır. Şabalıd müxtəlif vitaminlər (A, D, E, B qrupu), minerallar (fosfor, dəmir, kalsium, kalium), qidalı liflər, flavonoidlər, pektinlər, aminturşuları və s. əvəzolunmaz maddələrlə zəngindir.

Qidalanma üzrə mütəxəssislər müalicəvi və profilaktik məqsədlərlə hər gün 5 bişmiş şabalıd yeməyi tövsiyə edirlər. Bu orqanizmə çox yaxşı müalicəvi və profilaktik təsir edir.

Davamı →

Sodalı suyun faydaları

Sodalı su içmək orqanizmi müxtəlif xəstəliklərə qarşı qorumanın ən təsirli yollarından biridir. Soda, dünya miqyasında milyonlarla evdə istifadə edilən olduqca geniş bir məhsuldur. Bu məhsul yalnız xörəklərdə istifadə edilmir, çay sodası eyni zamanda müəyyən təmizlik işlərini asanlaşdırıb sağlamlığa da töhfə verir.

Çay sodası, az miqdarda istehlak edilməlidir. Nizamlı istifadə, turşu səviyyəsini azaldıb, qanın təbii pH səviyyəsini tarazlaşdırır və bu sayədə orqanizmin ümumi fəaliyyətini dəstəklədiyi görülmüşdür.
Davamı →