Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 926 topik

Ananas şirəsinin faydaları

Ananas şirəsi o zaman faydalı olar ki, təbii halda suyunu özünüz çıxartmış olasınız. Ananas şirəsinin faydaları çoxdur, onlarla tanış olaq:

1. Anti-oksidantdır
Ananas şirəsində anti-oksidantlar vardır ki, bədəninizi təhlükəli xəstəliklərdən qoruyar. Bu təhlükəli xəstəliklərin virusları toplara bənzəyir ki, insan bədəninə davamlı olaraq hücum etməkdədir. Sizin xarici hüceyrələrinizə hücum edərək, onları məhv etməyə çalışarlar. Ancaq ananas şirəsi qəbul edən zaman bədən anti-oksidantla zənginləşər və bu cür virusların və bakteriyaların qarşısını alar.

2. Vitaminlə zəngindir
Ananas şirəsinin tərkibində çox sayda vitamin mövcuddur. Bu şirənin tərkibində ən çox C vitamini vardır ki, immun sistemini gücləndirər və bədəni xərçəng riskindən qoruyar. Bundan başqa, ananas şirəsində B1 vitamini vardır. Bu vitamin şəkəri enerjiyə çevirər və ona görə də bu şirə bizə gün ərzində enerji verər. Ananas şirəsində maqnezium, kalsium vardır.
Davamı →

Kartof suyunun faydaları

Kartof bir çox ölkədə sevilən bir tərəvəzdir. Bizim ölkəmizə Cənubi Amerikadan gəlmişdir. Kartof, sevilməsinin yanında bir çox müalicəvi xüsusiyyəti də ehtiva edir. Hətta bu müalicəvi xüsusiyyətlər tibb dünyasının da diqqətini çəkmişdir və tibb sahəsində kartofdan faydalanıblar.

Son illərdə edilən araşdırmalara görə, kartof şirəsinin içərisində olan turşular, minerallar və fermentlər sağlamlığımıza olduqca faydalıdır.

Kartof suyu həzm sistemimizin düzgün işləməsini təmin edir. Mədəmizdə xoranın meydana gəlməsini azaldır. Əgər məqsədiniz xoranı azaltmaqdırsa, qırmızı kartof suyunu istifadə etməyinizi tövsiyə edə bilərik.
Davamı →

Əncirin 8 mühüm faydası

Əncir çox faydalı müalicəvi məhsuldur. Əncir vitaminlər, minerallar, aminturşuları, antioksidantlar, qidalı liflər və s. faydalı maddələrlə olduqca zəngindir. Əncirin ən mühüm faydaları bunlardır:

1. Əncir kaliumla zəngindir. Bu mineral ürəyin sağlamlığı və normal fəaliyyəti üçün çox vacibdir. Kalium təzyiqi normada saxlamağa kömək edir.

2. Əncir qidalı liflərlə zəngindir. Bu liflər bağırsaqların fəaliyyətini yaxşılaşdırır, qəbizliyi aradan qaldırır.

3. Əncirin tərkibində «benzaldegid» adlı maddə var. Elmi araşdırmalar sübut edib ki, bu maddə xərçəng hüceyrələrinin çoxalmasının qarşısını alır.

4. Əncir dəmirlə zəngindir və bu səbəbdən qanazlığı zamanı və qanazlığının profilaktikası üçün çox faydalıdır.
Davamı →

Günə düyü sıyığı ilə başlayın

Müxtəlif yarmalardan hazırlanmış sıyıqlar çox faydalı qida növüdür. Alimlər yarmaları müalicəvi məhsul hesab edir. Araşdırmalar göstərir ki, yarmalar ürək-damar sistemi xəstəliklərinin, şəkərli diabetin, xərçəngin riskini azaldır.

Təəssüf ki, müasir insanların qidalanmasında sıyıqlar demək olar yox səviyyəsindədir. Sizə ən faydalı sıyıqlardan biri olan düyü sıyığının faydalarını təqdim edirik:

1. Düyü sıyığı azkalorili məhsuldur. Bu səbəbdən bədən çəkisinə nəzarət edən insanlar bu sıyığı öz qidalanmasına rahatlıqla daxil edə bilər. Lakin burada nəzərə almaq lazımdır ki, sıyığa əlavə olunmuş yağ və şəkər tozu onun kalorililiyini xeyli artırır.
Davamı →

Detoks günü

Müasir insanlar lazım olandan qat-qat çox qida qəbul edir. Alimlərin fikirinə görə, məhz bu bir çox xəstəliklərin əsas səbəbidir. Bu xəstəliklər arasında — ürək-damar sistemi xəstəlikləri, şəkərli diabet, bəzi xərçəng növləri, dayaq-hərəki sistemi xəstəlikləri və s.

Qəbul etdiyimiz qidanın azalması, detoks-günlər bizi daha sağlam və gümrah edəcək, orqanizmin tonusunu qaldıracaq, orqanizmdə gedən bərpa prosesləri sürətləndirəcək. Həftədə 1 dəfə detoks günü təyin edin.

Axşamdan 1 stəkan ilıq suda 1 xörək qaşığı buğda kəpəyi isladın və səhər acqarına qarışdırıb için. Gün ərzində yalnız çiy meyvə-tərəvəz yemək və bol su içmək lazımdır. Meyvə və tərəvəzləri həddindən artıq yeməyin — bu köpə, qarın ağrılarına səbəb ola bilər.
Davamı →

İnfarkt və insultdan qoruyan 10 məhsul

Ürəkdə və ya beyində olan damarlar trombla tutulduqda və ya partladıqda bu infarkt və ya insult kimi ağır pozulmaların inkişafına səbəb olur. Bu pozulmaların qarşısını almaq üçün damarların sağlamlığını və elastikliyini qorumaq lazımdır. Bu işdə bizə bəzi adi məhsullar kömək edə bilər. Kardioloqlar infarkt və insultun profilaktikası üçün qidalanmaya bu kimi məhsulları tez-tez daxil etməyi tövsiyə edirlər:

1. Cəfəri
Bu göyərti kiçik damarları möhkəmləndirir, təngnəfəslikdən azad edir, ürəyi möhkəmləndirir.

2. Qırmızı kartof
Qırmızı rəngdə olan kartof sortları ürək və damarlar üçün çox faydalıdır. Kartofu qabıqla bişirin. Qabığın altında faydalı maddələr daha çoxdur.

3. Pomidor
Pomidor ürək və damarlar üçün çox vacib olan kalium, maqnezium və həmçinin ürək üçün superfaydalı olan likopin antioksidantla zəngindir. Tomat və onun şirəsi arterial təzyiqi aşağı salmağa kömək edir.
Davamı →

Şaftalı çəyirdəyi faydalıdır

Bir çox faydası olan şaftalının çəyirdəyinin də sağlamlığa xeyri danılmazdır. Şaftalı çəyirdəyi ilə evdə hazırlaya biləcəyiniz praktik reseptlərlə əksər sağlamlıq problemlərindən xilas ola bilərsiniz.

Faydaları saymaqla bitməyən şaftalı çəyirdəyinin faydalarından ən başlıcası həzmi asanlaşdırıb, qarındakı ağrıları keçirmək və mədənin rahatlamasını təmin etməkdir.
Həmçinin bağırsaq hərəkətlərini tənzimləyib ishalın qarşısını alan şaftalı çəyirdəyi öskürəyi dayandırmaq və ağrı kəsmək üçün də istifadə edilir. Yüz illərdir faydalarından yararlanılan şaftalı çəyirdəyini çeynədikdə diş ağrısını kəsirdi. Şaftalı çəyirdəyinin həzmə təsiri
Davamı →

Hansı orqanımız nə vaxt işləyir?


Məlumdur ki, bütün orqanlarımızın gün ərzində aktiv olduğu müəyyən vaxtlar var. Bu vaxtları bilməklə biz onların daha yaxşı fəaliyyətini təmin edər və onların çox zora düşməsinin qarşısını almış olarıq.

Ağciyərlər gecə saat 3-dən səhər 5-ə kimi aktiv işləyir.

Saat 5-dən 7-yə kimi qalın bağırsağın fəaliyyəti başlayır. Bu aralarda ayağa qalxmısınızsa, yaxşı olar ki, su içəsiniz, həmçinin quru meyvələr yeyə bilərsiniz.

7-dən 9-a qədər mədə işləməyə başlayır. Bu vaxtlarda yaxşı olar ki, sıyıq və müsli yeyəsiniz. Bunlara meyvə və qoz qatmaq da olar.
Davamı →

Günəleyhinə kremlərə təbii alternativlər

İllərdir ki, günəş şüalarının dəri xərçənginin səbəbkarı kimi təqdim edilir. Sonradan bu xəbərdarlığa aydınlıq gətirilərək bildirildi ki, əslində zərərli olan günəş şüaları deyil, günəş şüaları nəticəsində yararanan yanıqlardır. Həqiqətən günəleyhinə vasitələr dəridə qırışların və xərçəngin profilaktikası ola bilər lakin, unutmamalıyıq ki, SPF (Sun Protection Factor) tərkibli bu kremlər dərinin günəş şüalarını udaraq vitamin D sintez etməsinə mane olur. Sağlam sümüklər, ürək və immun sistemi üçün vacib olan vitamin D-nin ən əsas mənbəyi məhz günəş şüalarıdır. Hətta ən çox qorxduğumuz ultrabənövşəyi şüalar vitamin D-nin yaranmasında rolu olan dəri hüceyrələrinin stimullaşdırmaq üçün çox vacibdir. Məlumat üçün qeyd edək ki, SPF 8 olan günəleyhinə kremlər günəş şüalarında vitaminin udulmasını 95% azaldır. Daha yüksək olanlar isə ümumiyyətlə günəş şüalarından olan faydanı sıfıra endirir.

America Tibb Asossiasiyasının (American Medical Association) 2009-cu ildə verdiyi hesabata görə bəzi individual xassələri çıxmaq şərti ilə insana həftədə 2 dəfə, saat 10-15 arası, 5 dəqiqəlik günlənmək minimal vitamin D dozasını almağa kifayətdir. Bəzi mənbələr isə gündəlik 10-15 dəqiqə günlənməyi tövsiyyə edirlər. Günəş şüalarının xüsusən uşaqlara faydası var, çünki, böyüyən bədənin kalsiuma olan ehtiyacları vitamin D olmadan ödənilə bilməz. Düzdür vitamin D-ni təkcə günəş şüalarından deyil həmçinin balıq yağını, yumurta sarısını, pendir, dana əti, portağal şirəsini rasiona daxil etməklə əldə etmək olar amma yenə də ən güclü mənbə məhz günəş şüalarıdır.
Davamı →

Qarpız şirəsi ilə detoks

Qarpız şirəsi orqanizmi ziyanlı maddələrdən çox yaxşı təmiləzyir, sidikqovucu təsir edir, arıqlamağa kömək edir.

Yayda orqanizmi təmizləmək, cavanlaşdırmaq və daha sağlam etmək üçün bu effektli detoks reseptlərdən istifadə edin:
1. Qarpız şirəsi çəkilir, 1 çimdik darçın əlavə olunur, qarışdırılır və gündə 3 dəfə 1/2 stəkan olmaqla içilir. Şirəni qəbul etdikdən bilavasitə əvvəl çəkin.

2. Qarpız şirəsi alma şirəsi ilə yarıbayarı qarışdırılır və gün ərzində 3 dəfə 1/2 stəkan olmaqla içilir.

3. Qarpız şirəsi çəkilir, 1 çimdik zəncəfil, 1 ç.q. limon şirəsi əlavə olunur, qarışdırılır, gündə 3 dəfə stəkanın 1/2 hissəsi olmaqla içilir.
Davamı →