Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 926 topik

Nəbzimizi ölçək

Nəbz insanın sağlamlığının əsas göstəricilərdən biridir. Nəbz ürəyin yığılması zamanı əmələ gələn arteriyaların tərpənməsinin tezliyidir.

Nəbzin tezliyi müxtəlif faktorlardan asılıdır. Belə ki, insanın bədən hərarəti artdıqda nəbzin tezliyi də artır. Qida və isti maye qəbulundan, isti vannadan, massajdan sonra, stress, fiziki və əqli fəaliyyəti zamanı nəbzin tezliyi artmış olur. İnsan uzanaq vəziyyətdə olduqda nəbz daha asta, ayaq üstə olduqda isə daha tez olur. Qadınlarda menstrual dövrünün müxtəlif fazalarında nəbzin göstəriciləri dəyişilir. Bütün bunlar normal fizioloji hallardır.

İnsanın nəbzi onun yaşından da asılıdır.

Uşaqlarda:
doğulduqdan dərhal sonra — dəqiqədə təxminən 140 vurğudur,
1 yaşına kimi — dəqiqədə təxminən 130 vurğudur,
uşağın 1 yaşından 2 yaşına kimi — diqiqədə təxminən 100 vurğudur,
uşağın 3 yaşından 7 yaşına kimi — diqiqədə təxminən 95 vurğudur,
8-14 yaşlar arası — uşağın 1 yaşından 2 yaşına kimi — diqiqədə təxminən 80 vurğudur,
Ardı →

Plazmaforez - qanın təmizlənməsi

Bu müasir köməkçi müalicəvi üsul hal hazırda tibbdə çox geniş istifadə olunur.

Plazmaforez müxtəlif xəstəliklərin və pozulmaların müalicəsi zamanı köməkçi vasitə kimi (əsas müalicə ilə yanaşı) istifadə oluna bilər. Nəzərinizə çatdıraq ki, plazmaforez müstəqil müalicə üsulu deyil, plazmorez yalnız əsas müalicə ilə yanaşı istifadə oluna bilər.

İnsanının qanında çoxlu sayda müxtəlif elementlər var — qan hüceyrələri (eritrositlər, leykositlər, trombositlər və s.), bakteriyalar və viruslar, müxtəlif anticisimlər, autoimmin komplekslər, toksinlər, şlaklar, orqanizmin fəaliyyəti nəticəsində əmələ gələn parçalanma məhsulları və s. Bütün bu elementlər qanın plazmasında (maye hissəsində) olur. Bu elementlərin bəziləri qanda həddən artıq miqdarda toplandıqda bu müxtəlif xəstəliklərin və pozulmaların səbəbi olur — xroniki infeksiyalar, intoksikasiyalar, allergiyalar, dəri xəstəlikləri, hamiləlik zamanı pozulmalar və s.


Ardı →

Uşaqlar səhər yeməyində nə yeməlidirlər?

Səhər yeməyini yeyən şagirdlər dərsləri daha yaxşı qavrayırlar
Səhv və ya normadan az qidalanmanın zəifliyə, yaxud köklüyə, diş çürükləri, qan azlığı, yod çatışmazlıqlarına səbəb olduğundan çoxumuz xəbərdarıq.

Uşaqların çoxu səhər yuxudan oyanmaq istəmirlər, süfrə arxasında da aclıq hiss etmədiklərini deyirlər. Bəzən hazır yeməyin, ya da uşağın sevdiyi yeməklərin süfrədə olmaması da onların iştahına təsir edir. Ancaq səhər yeməyi gecə aclığından sonra bədənin yenidən enerji yığması üçün çox vacibdir.

Gecə aclığından sonra səhər yeməyini yeməmək qan şəkərinin düşməsinə və bununla bağlı çox şəkərli, yağlı qidalar yemək arzusunun yaranmasına, öyrənmə və konsentrasiya qabiliyyətinin azalmasına səbəb olur.

Səhər yeməyi qan şəkəri kimi bilinən qlükoza üçün qaynaq rolunu oynayır. Qlükoza beyin üçün ən vacib və yeganə enerji qaynağıdır. Beynin funksiyalarını normal yerinə yetirməsi üçün yüksək miqdarda qlükozaya ehtiyacı var.

Araşdırmalar göstərir ki, səhər yeməyini yeyən şagirdlərin konsentrasiya və öyrənmə qabiliyyətləri digərlərinə nisbətdə daha yaxşıdır. Ümumiyyətlə, səhər yeməyini yeyən insanların gün ərzində işgüzarlıqlarının daha yüksək olması təsbit olunub.


Ardı →

Damarları təmizləməyin ən sadə yolları

Bu günkü ekologiya, az hərəkətli həyat tərzi, zərərli vərdişlər, düzgün qidalanmama qan damarlarında kifayət qədər ciddi problemlər yaradır, müxtəlif damar xəstəliklərinə səbəb olur. Buna görə də mütəmadi olaraq damarların qayğısına qalmaq, onların təmizlənməsini təmin etmək sağlamlıq üçün olduqca vacibdir.

Damarların ən sadə üsullarla təmizləməsi ilə bağlı faydalı məsləhətləri təqdim edirik.

Damarların normal vəziyyətdə olması üçün ilk növbədə aşağıdakılara riayət etmək lazımdır:

1. Maksimum dərəcədə xolesterinin orqanizmə daxil olması məhdudlaşdırılmalıdır. Bu məhdudiyyət nəticəsində damarlar daha elastik və sağlam olacaq.


Ardı →

Sağlamlığa ziyan vuran geyimlər

Mütəxəssislər tərəfindən sübut olunub ki, bəzi paltar növləri insanın sağlamlığı üçün ziyanlıdır və bir çox xəstəliklərin inkişafına təkan verə bilər.

Belə ziyanlı paltarların arasında:

- Çox dar sıx büsthalterlər (xüsusilə alt hissəsində bərk plastik qövs olanlar) süd vəzilərin sağlamlığı üçün ziyanlıdır və bir çox süd vəzi xəstəliklərinin inkişafına təkan verə bilər. Qadınlar yumşaq və sıx olmayan büsthalterlər taxmalıdır. Gecə büsthalterdə yatmaq olmaz.

- Stringi və tanqa kimi alt paltarlar qadın sağlamlığı üçün çox ziyanlıdır. Nazik zolaq dərini sürtür və qıcıqlandırır. Ən əsası isə odur ki, zolaq anus nahiyəsindən uşaqlıq yoluna daim mikrobları daşıyır. Bu isə iltihablara və infeksiyalara səbəb olur.

- Dar korsetlər diafraqmanın fəaliyyətini pozur, daxili orqanların qan dövranını pisləşdirir. İstənilən orqanın qan dövranı pozulduqda, bu orqanda pozulmalar və xəstəliklər yaranır.

— Qadınlar daha incə görünmək üçün bədəni sıxan alt paltarlar, kolqotlar geyinir. Deyirlər «gözəllik qurban tələb edir». Lakin bu halda qadın öz sağlamlığını qurban verir — daxili orqanların qan dövranı kəskin şəkildə pozulur, həzm prosesləri pozulur, varikozun inkişafının riski artır.


Ardı →

Sağlam yemək bişirmənin qaydaları

Hər gün bişirdiyiniz yeməkləri daha sağlam bir hala gətirə bilərsiniz.
Bir çoxumuz yemək vərdişlərini bu anda olduğundan daha sağlam hala gətirmənin yollarını axtarırıq. Bunu təmin etmək üçün bütün yemək bişirmə tərzinizi dəyişdirməyə ehtiyac yoxdur. Bir neçə sadə hiylə ilə daha sağlam bir bəslənmə tərzinə sahib olmaq mümkündür.

Yağ yerinə ət suyu və ya su istifadə edin
Yağ yerinə ət suyu, sadə su ya da bir tutam tərəvəz sousu istifadə edə bilərsiniz. Lay halında bir yağ təbəqəsinə gərək qalmadan yeməyinizi ləzzətli etmək mümkündür. Qızartma hamburger, kotlet və toyuq sinəsini maye yağ spreyi istifadə edərək bişirin və ət qəhvə rəngi alana qədər gözləyin. Daha sonra, yeməyin buxarıyla bişməsini tamamlaması üçün ət suyu və ya su əlavə edin. Bu üsul, arzu edilən qəhvə rəngi meydana gətirəcək və əti nəmli tutacaq. Yeməklərə zəngin ləzzətlər qatmaq və fərqli bir növ üçün kərəyağı yerinə kartof püresi ya da toyuq suyu istifadə etməyi təcrübə edin.
Ardı →

Alma şirəsinin orqanizmə faydaları

Həftə ərzində özünüzdə yorğunluq, halsızlıq, baş ağrıları, mədə problemləri hiss edirsinizsə, bu hər hansı bir xəstəliyin başlanması ilə yanaşı, orqanizminizin zərərli maddələrlə, toksinlərlə yüklənməsindən xəbər verir.

Həmçinin üz dərisinin solğunlaşması da bundan xəbər verir.

Belə halların meydana çıxması zamanı orqanizmin təmizlənməsinə ehtiyac duyulur.

Orqanizmin təmizlənməsinin bir çox üsulları var.

Bəzi mütəxəssislər belə üsullardan biri kimi orqanizmə faydalı içkiləri məsləhət görür.

Bu içkilər sırasında alma şirəsini xüsusi qeyd etmək lazımdır.

Alma tərkibində olan mineral duzlar sayəsində sidik təmizləyici və qan təmizləyici xüsusiyyəti ilə tanınır.

— Vitaminlər və mineral duzlar təmizləmə xüsusiyyəti ilə yanaşı enerji mənbəyidir.

— A vitamin tənəffüs yollarını, sinir sistemini, qan damarlarını və dərini sağlam saxlayır.


Ardı →

İdmançıların həyat mənbəyi

İdmançılar daim gümrah qalmalarını fiziki fəallıqla yanaşı, həm də xüsusi qidalanmaya borcludur. Xüsusilə vitamin və mineral qaynağı olan içkilərə. 

Sadə ev şəraitində hazırlaya biləcəyiniz bu içkilər bədəndəki vitamin çatışmazlığını rahat aradan qaldıracaq, damaq dadınızı dəyişəcək. 

Xiyar, ispanaq, qırmızı bibər, razyana 
Xiyardakı su yay aylarında itirdiyimiz suyu bərpa etmək üçün son dərəcə faydalıdır. Qaz və mədə problemi olanlar üçün yaxşı vasitədir.
 
Ardı →

İnsan bədəninin normal hərarəti

Hamı bilir ki, sağlam insanın bədən hərarəti hər zaman 36,60C olmalıdır. Yəqin ki, siz bunu heç də belə olmadığını bildikdə çox təccüblənəcəksiniz.
Məsələ ondadır ki, hərarətin bu normadan 0,4 — 10C kənara çıxması normal hal sayılır.

Çoxsaylı tədqiqatlara əsasən, məlum oldu ki, insanların əksəriyyətinin orta normal hərarəti 36,60C yox — 37,00C -dır.

Bundan əlavə normal bədən hərarəti ayrı-ayrı insanlarda fizioloji vəziyyətindən, günün saatından, fiziki gərginlikdən, orqanizmin hormonal vəziyyətindən və bəzi ətraf mühit amillərindən asılı olaraq xeyli dəyişilir (35,50C -dən 37, 50C -dək).

Sağlam insanların bədən hərarəti gün ərzində təxminən 0,50C dəyişilir. Belə ki, ən aşağı hərarət göstəricisi səhər 4.00-6.00 radələri arasında, ən yüksək isə 16.00 — 20.00 radələri arasında qeyd edilir. Beləliklə, axşam hərarətin yüksəlməsi barədə şikayətlərin çox vaxt əsassızdır, bu sadəcə bədən hərarətinin fizioloji artması ilə əlaqəlidir.

Qadınlarda hərarət menstrual siklinin fazalarına uyğun olaraq dəyişilir. Belə ki, ovulyasiya günü və ovulyasiya günündən sonra qadınlarda bədən hərarəti bir qədər qalxaraq menstruasiyaya yaxın düşür.
Ardı →

Faydalı şirələr

Gavalı şirəsi – susuzluğu yatırır, mədə və qarnı yumşaldır. Gavalının çəyirdəyini çıxarıb suda qaynadaraq süzür və alınan suyu soyudurlar. Daha sonra onu 1/5 hissəsini və ya 0,2 hissəsini qalanadək qaynatmaq lazımdır.

Şaftalı şirəsi – adi sıxmaqla alınan şirə susuzluğu yatırır, öd ifrazını yüngülləşdirir.

Albalı şirəsi – suyunu çıxarıb, od üstündə azacıq qatışandan sonra içəndə susuzluğu, qan təzyiqini və ödün sürətlə ifrazını yatırır. Ürəkbulanmaya qarşı da münasibdir.

Zoğal şirəsi – bağırsağı möhkəmləndirir, susuzluğu və qan təzyiqini yatırır. Albalı şirəsi kimi hazırlanır.

Kök şirəsi – mədəni möhkəmləndirir. Bu şirəni ürək döyüntüsü hallarında içmək məsləhətdir. Adi sıxmaqla alınır və bişirməyə ehtiyac yoxdur.

Söyüd yarpağının şirəsi – mədə və tənəffüs orqanlarını möhkəmləndirir.


Ardı →