Azərbaycanda seks- müasir reallıq

Qızların orqanizmi tez cinsi yetişkənliyə çatır. Tez-tez onlar qadağan mövzuları müzakirə edir
seks haqqında söhbət edən qızlar

Oğlanların xoşuna gəlmək üçün idmana,bədən fiqurasının gözəlliyinə xüsusi fikir verir.
qızlar xarici görkəmlərinə fikir verir

Məktəb həyatı cinsi dünyagörüşün formalaşmasına ciddi təsir göstərir

məktəb seks haqqında təsəvvürləri yaradır
İnsanları qınamaq da olmur. Televiziya,media və cəmiyyətin bütün sferalarında seks amili qabardılır. Odur ki,qız və oğlanların nümunə kimi obrazları da intim dəyərlər üzərində formalaşır.
seks daha çox rol oynamağa başlayır

Getdikcə insanlar arasında münasibətlərdə seksual amil daha qabarıq görünür.
seks münasibətlərdə əsas rolu oynayır

Çimərlikdə uşaqlar üzmək və qumdan çox başqa şeylərə fikir verməyə başlayır
çimərlik və çılpaq qadınlar

Hərə bir yerdən seks haqda öyrənir. Bilməyənlər də yavaş-yavaş ayılır. Məsələn, idman məşğələlərində

qızlar sekretlərini bölüşür
Mətbuat seks haqda fikirləri formalaşdırır.
qəzet-jurnal seks haqqında daha çox fikir yaradır

Təbii ki,tez gözünü açanlar öz təəssüratlarını bölüşməyə çalışır. Kiminin heyrətinə səbəb olur,kimində ikrah yaradır,kimində gizli paxıllıq yaradır, lakin bu həmişə marağa səbəb olur.
seks təcrübəsini danışır

İnternet haqda danışmağa belə dəyməz. İnternetə informasiya axtarışından çox başqa şeylər üçün girirlər.
internetdə porno,seks insanları cəlb edir

Hamının ağlında yalnız bir şey dolaşır. Xoşa gəlmək, tanışlıq, seks,...
tanışlıq hamının ağlındadır.gəl tanış olaq!

İlk seksual təcrübə yaranır. Təbii ki, məktəb, institut, qonşu uşaqlar arasında bu əksəriyyət təşkil edir.
ilk seksual təcrübə (çox vaxt anal seks)

Şərqdə evlənərkən bakirəlik ilkin şərtdir.
bakirəlik,bəkarət

Lakin,çox qızlar özlərini evlənənə kimi saxlaya bilmir,çünki seksual ehtiras çox güclüdür.
seksual istək qızlarda çox güclüdür

Odur ki,bakirəliyini itirməmək şərtilə seksual həzz almaq üçün oral seks ən yaxşı variantlardan sayılır.
bakirəliyi itirməmək üçün oral seks

Müasir zamanda seksual rəngarənglik heyrətləndirəcək dərəcədə müxtəlifdir. Yetər ki,bunun üçün istək və bacarıq olsun. Lap zənci olsan da...
qarabala qızı bişirir

“5 günlük dünyada kef çəkmək lazımdır” fikrini rəhbər tutanlar yorulmur. Yayda meşədə də istədiyini etmək olar.
yayda meşədə seks

Erotik massaj da dəb halına gəlib.
erotik massaj

İndi lezbiyanlar da var.

lezbiyanlar (lesbi qızlar)

Orgiyalar insan seksual fantaziyasının sonsuz olduğunu göstərir.
seks orgiyası

Xoşuna gəldi? Onda bloqumda mənim reytinqimə səs ver
Xoşuna gəlmədi? Etirazın var? Onda e-mailimə öz fikirlərini yaz.


 

0 şərh