Insanlarda normal seks

İnsanda seksual təzahürlər dərhal üzə çıxmır, orqanizm bunun üçün yetişməlidir. Kişilərdə cinsi yetişmə adətən 14-16 yaşlarında başlayır və 18-20 yaşlarında tamama çatır..Qadınlarda bu göstəricilər müvafiq olaraq 12-13 və 16-18 yaşdır. Deməli 20 yaşlı kişi və 16-17 yaşlı qadın cin­si həyat üçün münasib dövrə qədəm qoymuş olurlar və bu yaşdan başlayaraq ailə qura bilərlər. Qadın və kişi orqanizmləri arasında keyfiyyət, miqdar fərqləri və digər fərqlər mövcuddur.
Başlıca keyfiyyət fərqlərinə insanın cinsiyyət sistemi­nin quruluşu, enerjinin bədəndə dövr etmə xüsusiyyətləri və orqanizmin funksiyaları aiddir. Kişi və qadın orqa­nizmlərinin cinsiyyət sistemləri arasındakı fərq digər keyfiyyət və miqdar fərqlərinə səbəb olur və qametaların cin­sini (xayalıq və yumurtalıqlar); hormonal cinsi (androgenlər və ya estrogenlər), morfoloji fərqləri (bədənin forma­ları və orqanizmin funksiyaları) müəyyən edir.
Yuxarıda göstərilmiş "daxili" fərqlər "xarici" fərqlərə - insanın şəxsi davranışına, digər adamlara qarşı münasibətinə və tələbatlarına, məişət və seksual tələbatlarına) təsir göstərir. Nəticədə insan özünü kişi və ya qadın cinsinə aid edir, müvafiq tərbiyə alır, özü üçün cinsi tərəf - müqabil seçir və müvafiq cinsi rolu oynayır.
İndi isə normal seksuallığın əsas təzahür formalarını sadalayaq.
Kişilərdə bu əlamətlər: cinsi meyli (libido), tənasül alətinin (penis) qanla dolması və dikəlməsi (ereksiya), sperma atması (eyakulyasiya), cinsi şəhvətin və həzzin zir­vəsi (orqazm).
cinsi əlaqə şəkli,seks səhnəsi,kişi və qadının seksiCinsi meyldə bir necə əsas ünsür seçilir: seçim (cinsi meylin obyektinin seçilməsi və onun təmin edilməsi uşulu), iradi komponent (kişi öz cinsi ehtirasını nə dərəcədə təmin etmək istəyir) və nəhayət bioritmoloji komponent (toxumun toplanması və boşaldılmasını ehtiva edir).
Tənasül alətinin qanla dolması, yəni ereksiya - elə bir energetik hadisədir ki, kişi orqanizmini enerjinin müəyyən növünü yaratmağa vadar edir, orqanizmdə enerjinin müəyyən dövranetmə trayektoriyasmı "cızır". Bu hadisənin zahiri ifadəsi - tənasül alətinin qanla dolması, dikəlməsidir. Bu energetik mexanizm nə qədər yaxşı işləsə, cinsiyyət üzvünün (penisin) toxumaları bir o qədər möhkəm olar.
Üçüncü əsas təzahür - eyakulyasiya, yəni, sperma püskürməsi, daha sadə desək, toxumun ifrazatıdır. O bir sı­ra fizioloji mexanizmlərin ardıcıl surətdə işə düşməsi sayəsində yaranır: ereksiya; tənasül aləti başcığını qıcıqlandıran sürtünmə hərəkətləri; tənasül aləti müəyyən qıcıqlanma həddinə çatdıqda müvafiq mexanizmin işə düşməsi nəticəsində yığılan əzələlərin spermanı toxum kisəsindən sidik kanalına və oradan xaricə itələyib atması.
Kişi orqazmı - mürəkkəb hadisədir. Tənasül alətinin başcığından gələn şəhvət impulslarının təsiri altında kişi­nin şüuru dəyişilməyə başlayır və müəyyən məkani qatlara (tibetcə - "bardo") "daxil olur". Bu sirli məkanda, doğulmaq istəyən insanlar (hələ ki, spermalarda olan insanlar) haqqında informasiya yaşayır. Şüur ora daxil olan kimi, "həmin" məkan qatı ilə bizim dördölçülü dünyamız arasında "kanal" yaranır. Bu kanalla, doğulmaq "istəyən" insan (ruh və ya şüur) haqqında informasiya göndərilir, həmin informasiya yalnız ona məlum üsulla yumurta hüceyrəsinə daxil olur və insan orqanizminin holoqrafık modelinin dolğun təsvirini ona ötürür.
Kişi şüurunun bu sirli məkan qatlarına sirayət etməsi güclü şəhvət dalğası şəklində üzə çıxır. Bunun ardınca ki­şidə yaranan güclü nəfəs (orqazm) gələcək insanın ruhunu məkani kanalla qadının uşaqlığına "itələyir". Bundan sonra hər şey bağlanır və əsrarəngiz duyğu yoxa çıxır.
Qadınlarda əsas seksual təzahürlər: cinsi meyl, oyanma (erogen zonaların, klitorun şövqləndirilməsi nəticəsin­də), cinsiyyət yollarının nəmlənməsi, regenerativ mayenin ifrazı və nəhayət orqazm.
Qadının cinsi şövqünün (meylinin) özündə də üç başlıca komponent seçilir: seçim, iradi komponent və bioritmoloji komponent.
Erogen zonaların cinsi oyanması xüsusi energetik hadisədir. Onun nəticəsində qadın orqanizmində dövr etməyə başlayan enerji cinsi aktın normal keçməsi, mayalanma və döl bağlama üçün son dərəcə zəruridir. Cinsi oyanma nəticəsində qadının cinsiyyət orqanlarına bol qan axını başlayır, uşaqlıq yolu vəzi hüceyrələrinin hazırladığı şirə - xüsusi "sürtkü yağı" ifraz olunur.
Cinsi oyanma və cinsiyyət orqanlarının nəmlənməsi onu göstərir ki, qadın cinsi akta başlamağa - kişinin tənasül alətini (penisini) öz uşaqlıq yoluna qəbul etməyə hazırdır.
Qadının cinsi akt prosesi uşaqlıq yolunun daxilində baş verən təkanvari və digər hərəkətlərdən doğan şəhvət və həzz hissinin getdikcə artması ilə xarakterizə edilir. Bu həzz duyğusu müəyyən həddə çatdıqdan sonra qadının şüur səviyyəsini keyfiyyətcə dəyişir ki, bu da orqazm forma­sında təzahür edir.
Kişi orqazmı kimi qadın orqazmı da mürəkkəb hadisədir. Onun da öz xarakterik xüsusiyyətləri var. Qadın şüurunun səviyyəsinin dəyişilməsi onu göstərir ki, orqazm za­manı o, dərin və qüdrətli məkani qatlara "dalıb".
Qadın bu məqamda elə bir özünəməxsus "kanala" çevrilir ki, onun vasitəsilə, bizə hələ də sirr qalan çoxölçülü məkanlardan bizim dördölçülü dünyamıza güclü enerji axır. Bu enerjinin qadın orqanizmindən keçməsi nəticəsində onun cinsiyyət orqanlarında xüsusi regenativ (bərpaedici) maye əmələ gəlir.
Qədim müşahidələrə görə, regenativ maye güclü müalicəvi xassələrə malikdir, qadınları, eləcə də kişiləri cavanlaşdırır, onların ömrünü uzadır.

 

Mənbə Gennadiy Malaxov Qadın sirləri Kişi problemləri kitabından

Holoqrafiya (yunanca - holos tam, doğru və ...qrafıya sözlərındən yaranıb) - elektromaqnit dalgaların inerfrensiyası əsasında nəyinsə təsvırini almaq metodu.

5 şərh

burla xatun
çoxölçülü məkanlardan bizim dördölçülü dünyamıza güclü enerji axır heç cür başa düşmədim:)
Məncə uşaqların belə şey oxumasının qarşısını almaq pis olmazdı.
Kataloq
Rahat yata bilərsiniz. İndiki uşaqların ümumiyyətlə oxuma vərdişləri yoxdur. Bu sayta girmək ağıllarına da gəlməz. Onlarınki mıxaz-zirtaz-pirtazlardır…
bankir

Əksinə. məktəb proqramına daxil olunmalıdı. Bəlkə onda postda yazıldığı kimi elektromaqnit dalgaların inerfrensiyası, dördölçülü dünyamıza güclü enerji axması və s. şeyləri öyrənər şagirdlər :-)


 

Wizard

Məktəbə getsək bəlkə də həyatı onlar bizə öyrədər! :)


Qaranlıqda, gizli olan hər şey  insanı daha çox cəlb edir! Öna görə İrandakı kimi qadağa yox, bir balaca senzura olmalıdır!

Əliyev
Seks və gözəllik haqqında maraqlı bir fakt:
limlərin araşdırması yaraşıqlı kişinin yataqda qadınları təmin etmədiyini göstərib. Gözəl xarici görünüşə, idmançı bədən quruluşuna malik kişilərdən yaxşı sevgili çıxmır. Araşdırma göstərib ki, belələri qadını əzizləməyə, sığallamağa o qədər də həvəs göstərmir və daha çox özlərinin həzz almalarının qeydinə qalırlar.
Rəyi soruşulan qadınların əksəriyyəti xarici görünüşü o qədər də gözəl olmayan kişilərlə intim münasibətlərə üstünlük verdiklərini etiraf ediblər. Zərif cinsin nümayəndələri təsdiq edib ki, belələri daha qayğıkeş, yataqda daha diqqətli olur…