Üzərlik antidepresant təsir göstərir

Stresslə mübarizədə köməkçi olan üzərlik otunun bir çox faydası var. Bu ot sinir sisteminin gərginliyini, yuxusuzluq problemi və daha bir çox narahatlığı aradan qaldıran ən təsirli bitkilərdəndir.

Üzərlik otunun faydaları 
— Sinir sisteminə müsbət təsir edir. 
— Bəlğəm qovucudur. 
— Saç tökülməsinə mane olur. 
— Sulu eqzema şikayətlərini aradan qaldırır. 
— Mədə və qulunc ağrılarına da faydalıdır. 
— Sidik yolu problemlərinə qarşı təsirli olduğu deyilir.

— Bağırsaq mikroblarını və bakteriyaları öldürmək gücünə malikdir. 
— Parkinson xəstəliyinə və yuxusuzluğa qarşı faydalıdır. 
— Antidepresant təsirləri ilə depressiyanın müalicəsində faydalı ola bilər. 
— Yaraların yaxşılaşmasına kömək edir. 
— Cinsi gücü və istəyi artırdığına dair inam vardır.

İstifadə qaydası
Bitkinin tibbi məqsədlə istifadə olunan qismi toxumlarıdır. Üzərlik toxumu qurudulur. Daha sonra qaynamış suda dəmlənərək çay hazırlanır. Qovrulduqdan sonra bala qarışdırılaraq yeyilə və ya su ilə birlikdə içilə bilər.

Üzərlik toxumu çox qəbul edildikdə ürəkbulanması və qusma kimi əks təsirlərə səbəb ola bilər. Həkim nəzarəti xaricində bitki mənşəli məhsulların istifadə edilməməsi məsləhətdir.

Allergiya üçün faydalıdır
Mövsümi allergiya, asqırma kimi şikayətlərdə üzərlik toxumu mükəmməl təsir göstərir. Bahar aylarında ağac tozcuqları insanı çox asqırdır. Üzərlik toxumu mövsümi allergiyanı daha yungül keçirməyə köməkçidir.

İki yemək qaşığı üzərlik toxumunu 1 litr qaynar suyun içinə əlavə edin. Yüngül alovda qaynadaraq üzünüzü buxarına tutub, həm ağızdan, həm də burnunuzdan nəfəs alıb verin. İki dəqiqə dayanıb yenidən nəfəs alın. İki dəqiqə tamamlandıqdan sonra pambığı üzərlik otu suyuna isladıb hər iki burun dəliyinə çəkin.

Bu qayda ilə 15 gündən artıq olmayaraq davam edə bilərsiniz.

Qeyd: Həkim nəzarəti olmadan sınamayın.

qadın.net

2 şərh

asel
Baş ağrısına 100% xeyri var.:) Şəxsi təcrübə
 
pascal
mən də yoxlamışam. Xeyri var. :)