Həyatda olmuş sevgi hekayəsi

  • Sevgi

Günlərin bir günü bir yetim qız və yetim oğlan bir-birlərini görür.Qızın 19,oğlanın isə 16 yaşı olur.Qız oğlandan 3 yaş böyük olur.Tale bu sevginin üzünə gülmür.Oğlanın əsgərlik vaxtı gəlib çatır və oğlan əsgərliyə gedir.Qız da özünə söz verir ki,oğlanı əsgərlikdən gələnə qədər gözləyəcək.Oğlan bacılarına çoxlu məktub yazır ki,qıza elçi getsinlər,amma bacıları buna razı olmur.Aradan düz 10 il keçir,oğlan qayıdır.Artıq qızın da 29 yaşı olur.Bu yaşına qədər qız oğlanı gözləyib,oğlan da ümidini itirməyib qıza elçi gedir və onların toyu olur.Bu da sevgidə xoşbəxt sonluq!!!Onların adı Sudeyf və Safura idi,onlar Masallıdan idilər.Göz dəyməsin,onlar hələ də bir yerdədilər,çox xoşbəxtdilər.Safura nənə Sudeyf babanın göy gözlərinə aşiq olduğunu deyir,Safura nənənin öz gözləri isə qara rəngdədi.Şəkildə gördüyünüz şəxslər onlardı :) ALLAH hamıya bu şəkildəki cütlük kimi xoşbəxtlik qismət eləsin.AMİN!

P.S.Bu yazıya görə səhifəmdə olan Şahin Hacıyev adlı üzvə minnətdarlığmı bildirirəm...

Bu mətn internet aləmində ilk dəfə olaraq yayımlanır.
Mətni əlavə edənin icazəsi olmadan mətndən istifadə etmək qadağandır.

 

2 şərh

AdeLina
Çox qəşəngdir…
məryam
Yaşadıqları müddetce, bir-birlerini sevsinler.