Рейтинг
+138.94

Sevgi

97 üzv, 244 topik

Sevginizi qarşı tərəfə göstərməyin 7 yolu

  • Sevgi

Sevgi, insan münasibətlərinin ən güclü və ən həssas hissidir. Sevgimizi ifadə etmək üçün sözlər bəzən kifayət etmir, ona görə də hərəkətlərimizlə bunu göstərmək vacibdir. Bu yazıda sevginizi qarşı tərəfə necə göstərə biləcəyinizin 7 effektiv yolunu təqdim edəcəyik.


Davamı →

Ayrılığa aparan davranışlar

  • Sevgi
Son zamanlar sevgiliniz sizə qarşı soyuq davranır?
Siz isə ondan tezliklə evlənmək təklifi gözləyirsiniz!
Hansı addımları atmalısan?

Yaxşı olardı ki, seçimi xanım etsin: münasibətlərə birinci son qoyub, onunla ayrılsın, və ya dostunun sərt qərarını gözləsin.
Birinci variantda xanım özunu təhqir edilməkdən qoruyub, qürur hissi ilə "Əlvida" deyə bilər.
İkinci variantda — itaətli qadın kimi nə vaxt onu yola salacaqlarını gözləməlidir.

Psixoloqlar sizə xəbərdarlıq edir. Ayrılığa aparan davranışlar bunlardır:
Telefon zəngləri azalır


Davamı →

Onunla birlikdə keçirdiyiniz hissin elmi açıqlaması

  • Sevgi
Aşiqlərə xas olan “Qarnımda kəpənəklər uçur” deyimi ikinci yarısını tapan hər kəs üçün yeni məna ifadə edir. Əslində sizə lazım olan insanı sadəcə ürəyiniz müəyyənləşdirmir. Bunu bədən də təyin edə bilər. Və bu, uydurma yox, psixologiya elmində sübut olunmuş faktlardır. İlk baxışda çox bəyəndiyiniz insanın yanında olarkən göstərdiyiniz anlaşılmaz fiziki reaksiyaları xatırlayın… Əgər ruh əkizini tapdığınızı hələ də anlaya bilməmisinizsə, sizə sakitləşməyi və bədən dilini dinləməyi məsləhət görürük.

İşarələrlə


Davamı →

Sevgiliniz sizə nə dərəcədə uyğundur?

  • Sevgi
Uyğun ömür yoldaşına rast gəlmək qəliz məsələdir. Çünki əksər hallarda rastlaşdığımız insanlar bizə uyğun olmur və ünsiyyət məyusluqla sonlanır. Bu isə zamanla sevgiyə olan istəyi və marağı öldürür və «onsuzda bu dəfə də eyni nəticələnəcək» düşüncəsi bizi sıxır.
Bəs qarşımıza çıxan insanın bizə uyğun olub olmadığını, «həqiqətən onu tapdım» deyəcəyimiz insanı necə anlamaq olar ? 
Bunun üçün
Davamı →

Xəyanətə uğradığınızı necə anlaya bilərsiniz və səbəbləri nələrdir?

  • Sevgi
Xəyanət əksər münasibətin sonlanmasında böyük rol oynayan bir hadisədir. Bəs xəyanət nədən baş verir? səbəbləri nədir ? 
Və bizə xəyanət edildiyini necə anlaya bilərik ? 

Kişilər cinsi, qadınlar romantik səbəblərdən ötəri aldadır.
Mütəxəssislərə görə kişilərin əksəriyyəti cinsi baxımdan fərqli təcrübələr həyata keçirtmək ehtiyacından və marağından, q\adınlar isə romantik səbəblərdən ötəri aldadırlar. Üstəlik bu davranış forması yeni bir problem deyil. Dünənin kişi-qadın münasibətlərinin ən əhəmiyyətli mövzusu olan aldatma, bu gün də cütlər arasında gündəm maddəsi olmağa davam edir.
Davamı →

Toksik münasibət nədir?

  • Sevgi
Münasibətlərdə çətinliklərin olması normal bir haldır. Bütün münasibətlərdə çətinliklərə dözmək olur, amma münasibətdəki stres artıq qatlanılmayacaq həddə gəlibsə, buna toksik, yəni zəhərli münasibət deyilir.
Davamı →

İlk görüşdə necə geyinmək lazımdır?

  • Sevgi
İlk görüş hər zaman ən yaddaqalan olur. Və bu yaddaqalan gündə ilkin təsüratı düzgün yaratmaq üçün makiyaj və geyiminizə xüsusi diqqət etməlisiniz. Bu yazımızda ilk görüş üçün nələrə diqqət etməlisiniz və nələrdən uzaq durmalısınız onlardan danışacağıq. 
Davamı →

Sevgili ilə birlikdə edilə biləcək məşğuliyyətlər

  • Sevgi
Sevgili demək olar ki, ən yaxın dost və sirdaşdır. Sevgilinizlə birlikdə etmək üçün çoxlu əyləncəli fəaliyyətlər vardır. Həmin maraqlı fəaliyyətləri təqdim edirik.

1. Gündəlik tutmaq
Hər günün qeyd edildiyi bir dəftər tutmaq çox klişe səslənə bilər. Ancaq sevgilinizlə hər gün bir səhifəlik gündəlik tutmaq və hər ayın sonunda qeyd olunanları qarşılıqlı oxumaq unikal bir təcrübə olacaq. Eyni zamanda cütlüklər bir-birindən incisələr belə, bu vərdişləri sayəsində bu durum uzun sürməyəcək.

Davamı →