Рейтинг
+138.94

Sevgi

97 üzv, 244 topik

Sevgidə hər zaman ümid var

  • Sevgi

Bir gün bir oğlan başqa bir şəhərə gəlir. O çox yaraşıqlı, tərbiyəli və varlıqlı ailədən idi. Bir gün yüksək mərtəbəli binanın yanından keçərkən həmin binanın ikinci mərtəbəsində sakitcə öz-özünə mahnı oxuyan bir qız görür, həmin qız başını aşağı əymiş və sanki uzaqlarda olan biri haqqında oxuyurdu. Oğlanı qızın gözəlliyi heyran edir. O, uzun müddət yerindən tərpənə bilmir. Nəhayət qızda onu görür və birdən oxumağı dayandırır. Qız utanır və tez qaranlıq otaqda itir. Sonrakı gün həmin oğlanın ayaqları istər istəməz onu həmənki evin qarşısına gətirib çıxardır. Və o, dünən gördüyü qızın yenədə aynaya çıxması ümidi ilə gözləyir. Amma o qızı görmür. Beləliklə o hər səhər həmin yerdə gəlib dayanır və hərdəfə də o gözəl qızı yenidən görəcəyinə ümid edir amma hər dəfəsində də görmədən başı aşağı geri dönur.


Ardı →

Sevginin 10 sirri

  • Sevgi

Birinci sirr – Sevmək düşünməkdir. Sevgi düşüncədən başlayır. Biz özümüzü düşüncələrimizdə əks etdiririk. Və sevgi haqqındaki düşüncələrimiz bizim sevgimizi və sevgi münasibətlərimizin yaradıcısıdır.

İkinci sir — Sevmək hörmət etməkdir. Bir insanı sevmək üçün əvvəlcə ona hörmət etməyi bacarmaq lazımdır. Bundan əvvəl isə özünə hörmət etməyi bilməlisən.

Üçüncü sirr– Sevmək özündən hədiyyə verməkdir. Əgər siz xəyal etdiyiniz (arzusunda olduğunuz ) sevgini qazanmaq istəyirsinizsə əvvəlcə öz sevginizi verməyi bacarmalısınız.
Sevginizi nə qədər çox versəniz, bir o qədər çox sevgi alacaqsınız. Sevmək — heç bir qarşılıq gözləmədən özündən sevdiyinə pay verə bilməkdir. Sevginin gizli sirri ondadır ki, heç vaxt ondan nə ala biləcəksiniz deyə düşünməyin, her zaman sevdiyinizə nə verə biləcəyinizi düşünün.


Ardı →

Məşhur şəxsiyyətlərin sevgi macəraları

  • Sevgi

Roma imperatoru Kaliqula eşqbazlığı ilə ad çıxarıb. O dördayaqlı dostu-ata qarşı xüsusi sevgisiylə də tanınıb. Yox, heç kəs onun  zoofil olduğunu düşünmürdü, ancaq  imperatorun  ata  olan məhəbbəti  dördayaqlı heyvanı Senata gətirib çıxarmışdı. Kaliqulanın atdan çox sevdiyi yeganə insan isə ana bir, ata ayrı bacısı olub.

15-ci Lüdovik sevgi macəralarına görə  bütün digər fransız  monarxları, o cümlədən  Günəş Kralı kimi tanınan 14-cü Lüdoviki də geridə qoyub. Onun məşhur məşuqəsi madam markiza de Pompadur  son dərəcə əxlaqsız  qadın olsa da qısqanc deyildi. Buna görə da əlahəzrət kral markiza de Pompadurdan əlavə digər çoxsaylı məşuqələri üçün xüsusi park yaratmağa da özündə  cəsarət  tapmışdı. Kralı əyləndirən bu gözəlçələr parkda ayrı-ayrı evlərdə yaşayırdılar.

Sirr deyil ki, sevgi məsələlərində ən uğurlu və ən məşhur  şəxs Cakomo Kazanova hesab olunur. Onun şöhrəti hamını kölgədə qoyub. Möhtəşəm, bacarıqlı və sevməyi bacaran – onun haqqında təəssüratlar belə idi. Baxmayaraq ki, qadın cinsinin bütün nümayəndələri onun üçün əldən-ayaqdan gedirdilər, amma mister Kazanova dünyadan kasıb və dilənçi vəziyyətində, ən əsası isə  tənhalıqda köçüb  – bu da onun məhəbbətinin əvəzi.


Ardı →

10 maraqlı görüş ssenarisi

  • Sevgi

Yeni araşdırmalar sübut edir ki, dəbdəbəli həyatın əsiri olmayan cütlüklər hər görüşdə çoxlu pul xərcləyən cütlüklərdən daha xoşbəxtdir. Bəlkə, elə siz də qeyri ənənəvi görüşlər təşkil edəsiniz?

  1. Sərgilərə, yeni mağazaların açılışına gedə bilərsiniz. Orada yeni insanlarla tanış olub, hətta pulsuz kokteyl də içmək olar.
     
  2. Muzeydə eksponatlarla tanış olmaq da maraqlı əyləncədir.
     
  3. Bir öpüşdən mərcə gəlib kart oyunu oynaya bilərsiniz. Yaxşı bəhanədir.

Ardı →

Sevgi üçbucağı

  • Sevgi

Bir vaxtlar Allahla mənim aramda sən var idin.

Səni sevdikcə Ona bir az da yaxınlaşardım.

Ona yaxınlaşdıqca səni daha çox sevərdim.

Bilmirəm, xəbərin varmı, səndən üz döndərəndən sonra Allah da məndən üz döndərdi.

O vaxt “sən varsan” deyə hər kəsin yanında dolu-dolu susardım. Allah da məni dinləyərdi.

İndi “sən yoxsan” deyə kimə nə gəldi boş-boş danışıram. Allah da məni dinləmir.

Bəlkə də, sən haqqa gedən ən qısa yol idin mənim üçün.


Ardı →

Sevgini daim yaşadacaq 6000 palıd ağacı

  • Sevgi

Onlar 33 il xoşbəxt evlilik yaşamışlar. Vinston Hauiz adlı fermer həyat yoldaşı Janetin xatirəsinə 17 il əvvəl 6000 ədəddən ibarət qeyri-adi palıd meşəsi salmışdır və artiq 17 ildir ki, Vinstona heyatyoladaşı ilə bağlı xatirələrini bu 6000 palıd yaşadır. İndi o, bəzən bura gəlir oturur düşünərək, yada salır.

1994-cü il:


Ardı →

Fridrix Şillerin sevgilisi Lottoya məktubu

  • Sevgi

3 avqust, 1787

Bu doğrudurmu, əziz Lotta? Ümid edə bilərəmmi ki, Karolina mənim özümə etiraf etməyə cürət etmədiyimi Sizin qəlbinizə oxumuş və Sizin ürəyinizin dərinliyindən mənə xəbər çatdırmışdır?

Ah, sizinlə tanış olduğumuz dəqiqədən həmişə gizli saxlamalı olduğum sirr mənə necə də ağır görünürdü. Hələ bir yerdə yaşadığımız vaxt tez – tez bütün cəsarətimi toplayır və bunun sizə açmaq üçün yanınıza gəlir, lakin həmişə cəsarətim məni tərk edirdi. Bu arzumda bir xudpəsəndlik görürdüm, qorxurdum ki, ancaq öz xoşbəxtliyimi nəzərə alıram və bu fikir məni daha da qorxudurdu.

Əgər mən sizin üçün mənim üçün olduğunuz ola bilsəydim, mənim iztirablarım Sizi məyus edərdi və mən etirafımla dostluğumuzun bu ecazkar ahəngini poza, malik olduğumdan da – Sizin təmiz bacılıq hüsnrəğbətinizdən məhrum olardım. Amma yenə də elə dəqiqələr olurdu ki, ümidlərim oyanır, bir – birimizə verə biləcəyimiz xoşbəxtlik mənə istisnasız olaraq bütün mühakimələrdən son dərəcə yüksək görünür, mən hətta yerdə qalan nə varsa, hamısını ona qurban verməyi alicənab bir iş hesab edirdim.


Ardı →

Sevgini öldürən 3 səhv

  • Sevgi
Sevgilinizlə aranızda problem varsa, bu səhvləri etməyin…
Bütün sevgilərin arasında hərəsinin özünəməxsus problemləri olur. Lakin bəzi məsələlər var ki, bütün cütlüklər bu hallarla qarşılaşır. 

Mən hər şeyi bilirəm
Bütün problemlərin cavabını bilə bilərsiniz. Lakin mütəmadi olaraq həyat yoldaşınızın səhvlərini üzünə vurmaqla, nəyi eləməli olduğunu söyləməklə onun əsəblərini pozmaqdan başqa işə yaramaz. Onun səhvlərinin tez-tez düzəltməklə öz imicinizi zədələyir və qaşı tərəfin gözündən düşürsünüz. Səbrli olun, özünüzü isə “dahi” kimi göstərməyin. Həm də unutmayın ki, tez-tez səhvi düzəldilən insan fikirini bəyan etməyə çəkinir. Bu zaman isə kişi ilə qadın arasında üsnsiyyət azalır. 

Ünsiyyət qura bilməmək 
Sevginizin davam etməsini istəyirsinizsə, mütəmadi olaraq əlaqə saxlamalı və üsniyyət qurmalısınız. Sizi sıxan hər hansı problem varsa, onu ürəyinizə atmayın, paylaşın. Problemi qarşı tərəfin özünün başa düşməsini gözləməyin. Siz bunu qarşılıqlı oturub müzakirə etməsəniz, o, bunu necə başa düşə bilər? Eyni şey onun üçün də keçərlidir. Əgər onun qəmgin və halsız olduğunu müşahidə edirsinizsə, nə baş verdiyini mütləq soruşun. Unutmayın ki, problemlər insanları bir-birinə yaxınlaşdırır. Dərdləri və problemləri gizli saxlamaq isə sevgililəri bir-birindən daha da uzaqlaşdırır. 

Mütəmadi olaraq özünü müdafiə etmək 
Həyat yoldaşı tərəfindən başa düşülməyən insanlar çox zaman özünü müdafiə taktikasına keçirlər. Mütəmadi olaraq özünü müdafiə etmək ayrılığı da özü ilə birlikdə gətirir. Hər reaksiyaya bəhanə tapmaq və qarşı tərəfin hər hansı hərəkətinə “sən bunu məndən çox edirsən” deyib oxları ona tərəf çevirməklə sizə olan sevgisiniz azadldırsınız. Onu dinləmədən öz fikrini demək münasibətlərə mənfi təsir göstərir. 
Davamı →

Sevgi faktları

  • Sevgi
Səhərlər həyat yoldaşını öpən kişilərin ömrü, öpməyənlərdən 5 il daha uzun olur.

Ən köhnə sevgi mahnısı 4 000 il bundan əvvəl yazılıb. Bu mahnı Dəclə və Fərat çayları arasındakı bölgədən tapılıb.

Qadınların ilk gün cinsəl yaxınlığı qəbul etməməsinin ən böyük səbəbi, azı 78 faizinin səbəbi istənməyən tüklər olurmuş…

Feminist qadınlar həmcinslərinə görə, daha romantik olurlar.

İnsanların 70 faizi yeni tanış olduqlarından daha çox uzun müddət tanıdıqları insanlara vurulduğunu söyləyir.

Necə aşiq olduğunu izah edən insanlar özlərinə nəzarət edə bilmirlər.
Aşiq olmaq bədən və zehin üzərində sakitləşdirici təsirə malik olur ki, bu da bir il ərzində sinir sistemini inkişaf etdirir. Dolayısı ilə eşq insanın hafizəsinə də güclü təsir göstərir.
Ardı →

Uzunömürlü sevgi üçün

  • Sevgi
Təəssüflər olsun ki, sevgilər vaxt keçdikcə azalır və ilk günkü həyacanını, sehrini itirir. Bir müddətdən sonra iki insan arasındakı sevgi qığılcımı sönür. Siz sevginizin soyumasından qorxursunuzsa, psixoloqların verdiyi məsləhətləri mütləq nəzərə alın. 

Sirdaş 
Nə qədər uzun müddət birlikdə olsanız da, bir-biriniz haqqında hər şeyi öyrənməyiniz mümkün deyil. Bir gücə təşkil edin sərgüzəştləriniz, keçmişdə başınıza gələn axmaqlıqlar haqqında söhbət edin. Yanınıza pivənizi də alıb uşaqlıq illərində baş verən gülməli hadisələr haqqında danışın. Heç kimə demədyiniz sirlərnizi bir-birinizlə bölüşün. Sirlər insanları bir-birinə bağlayır, həm də doyunca əylənəcəksiniz. 

Çılğınlıq 
Münasibətləri alovlandırmaq o qədər də çətin iş deyil. Birlikdə adrenalin dolu işlərlə məşğul olun. Məsələn, paraşütlə tullana, atda gəzə bilərsiniz. Bunları etmək mümkün deyilsə, lunaparkda ən təhlükəli oyuncaqlardan birinə minin. Heç şübhəniz olmasın, bu məşğələlər sizi avtomatik olaraq bir-birinizə daha da yaxınlaşdıracaq.
Ardı →