Рейтинг
+138.94

Sevgi

97 üzv, 244 topik

Frida Kahlo-İmtina etdim

  • Sevgi

Pis günümdə yanımda olmadığın zaman imtina etdim.
Kədərini  mənimlə paylaşmadığını,  düşüncələrini pis olsam da açıq söyləmədiyini  anladığım zaman imtina etdim.
Mənə yalan söylədiyini hiss etdiyim zaman  imtina etdim.


Ardı →

Oğlan və Qızın düşüncələri

  • Sevgi
Mən bir oğlanam ;

Əvvəl səninlə mələk kimi davranaram. Qızlara əhəmiyyət verdiyimi deyərəm. Sonra yaxın dost olarıq, görüşərik. Sən mənə aşiq olarsan mənsiz yaşaya bilməzsən, mən səni «sən fərqlisən» deyə aldadaram. Sən hər kəsə məni izah edərsən «aşiq oldum» deyə. Məndə hər kəsə səni izah edərəm «istifadə edirəm» deyə. Artıq mənə a......şiq olarsan. Məndən ayrılınca mırta gözəl söz söyləyərəm. Bağışlayarsan. Mənə dəhşət öyrəşərsən, bağlanarsan. Bir gün səninlə dəhşət mübahisə edərəm, heç gözləmədiyin bir mübahisə. Sonra əlaqəni qırıb bu dəfə özüm ayrılaram səndən. Səhər axşam darıxarsan mənimçün, peşman olarsan və mənə yalvararsan.
Ardı →

Milyon ədəd qızılgül

  • Sevgi
Niko və anası kasıb bir daxmada yaşayırlarmış. Hər səhər Niko fırça, boya və kətan götürüb təbiətin qoynuna gedər, gözəl rəsmlər çəkərmiş. Onun getdiyi cığır knyazın evinin yanından keçərmiş. Knyazın ay parçası kimi bir qızı varmış. Eyvandakı qızılgüllərə qulluq edərmiş. Hər səhər onların baxışları toqquşardı. Aralarında dilsiz-ağızsız məhəbbət yaranmışdı… Bir gün Nikonun qoca anası şikayətləndi:
— Ay oğul, ürəyimə damıb ki, ölümüm yaxınlaşır. Bir halal süd əmmiş al, toyunuzda iştirak edim, sonra rahatca köç edə bilərəm…
Davamı →

45 saniyəyə aşiq olmaq

  • Sevgi
Doğrudanmı,ilk baxışdan aşıq olmaq mümkündür? Bu barədə çox yazılar vardır.İngilis psixoloqlarının rəyi bir qədər fərqlidir.
Onlar hesab edir ki, qadınlar birinci deyil,altıncı baxışdan vurulurlar.Bu mürəkkəb və ürəkləri sarsıdan hadisə belə baş verir:
Birinci baxış: (5 saniyə) — gözün rəngini müəyyən edir və onların ağıllı olub-olmadığını aydınlaşdırır.
İkinci baxış: (10 saniyə)- kişinin geyimini müəyyən edir.Barmağında nişan üzüyünün olub-olmamasına diqqət edir.
Üçüncü baxış:(5 saniyə)- saç düzümünə qiymət verir.
Dördüncü baxış: (5 saniyə)-əllərə baxılır.
Beşinci baxış: (5 saniyə)- ayaqqabılara baxılır.
Altıncı baxış: (15 saniyə)- duruş,yeriş,jestlər qiymətləndirilir.
Camisi 45 saniyə və 6 baxışla qadın kişini bəyənib-bəyənmədiyini müəyyən edir.
Davamı →

Sevmək.

  • Sevgi
Mən elə hər kəsi sevmədim.! Hər sevirəm deyəni də içimə buyur etmədim.! İndi kimsə Mənə qalxıb da «NİYƏ» deyə soruşmasın… Onun qədər sevə biləcəyim bir ürəyə rast gəlmədim… Bizdə yaşamaq var, yalvarmaq əsla.! Sevmək var, aldatmaq əsla.! Sevməsini Bilmirsənsə sevmə, sevənə də xəyanət etmə, edənidə əsla bağışlama… Danışmaq istədiklərim qədər SƏSSİZƏM… Sözüm hamıya deyil… NƏFƏS ALAN HƏR KƏSƏ… EtibaR GMf

Davamı →

Mən itirdim,sən qazandın.....

  • Sevgi
Kaşki görsəm səni.Bitirə bilsəydim içimdəki həsrətini bu qədər çətin olmazdı hər şey.Necə olsa mən artıq öyrəşmişəm səni görməməyə.Məncə belə bacara bilərəm səni unutmağı...

"Əgər hiss etsən ki,həyatından çıxmışam,mənə sənə geri dönməməyim üçün şans dilə..."

Nələr yazmaq istəyirəm sənə bir bilsən.

Tək bacardığım yazmaq olduğu üçün yenə də yazıram.

Sənə bundan öncə də yazmışdım,bu dəfə də yazıram.Amma bu dəfə sonuncu yazımdı sənə.Bu yazdıqlarımla səni bitirirəm.Beynimdə,içimdə sənə son verirəm.Nə qədər davam edəcək bilmirəm amma səndən,sevgindən əl çəkmək istəyirəm.
Ardı →

Sevirəm səni

  • Sevgi
Sevirəm səni! Deyim niyə? Hər səhər duranda sənin adın gəlir dilimə !
Hər düşünüb xəyallara dalanda, sənin xəyalın gəlir gözümün önünə..
Hardasa gözel bir musiqi dinləyənda elə bilirəmki sanki bizimçün ifa olunur həmin musiqi! Gecə yatanda səhər əlini tutmaq ümidi ilə yatıram.Gece yuxuma gələcəyini bilərək yatıram.Səhər sənə qovuşmaq diləyi ilə yatıram.
Gülüşünü sevirəm.
Sən güləndə elə bilki bütün dünyanı mənə hədiyyə verirlər.
Səni sən olduğun üçün sevirəm
Ardı →

Eşq budur!

  • Sevgi
Elə təsadüflər vardır ki...
Bir avtobus dayanacağında paketlərlə gözləyərkən, rastlaşırsınız birdən...
"- Bu o..." deyə içiniz titrəyər. Bir zamanlar ürəyinizi yaxan aşiq, sallanmış göbəyi, ağarmış saçlarıyla qarşınızdadır… iki əlində iki uşaq...
— Necəsən?
— yaxşıyam… Bəs sən?...
— Qızın xeyli böyüyüb… Mənim də var 10 yaşında…
Ardı →

Virtual sevgi

  • Sevgi

Mütəxəssislər bəyan edir: Əsl sevgi üçün zaman və məkan fərqi yoxdur.
Mentalitetə zidd sayılsa da dini inanclara əməl edilirsə virtual sevgi haram sayılmır.

Bu gün sosial həyatın bütün sahələrinə sirayət edən yeni texnologiyalar mənəviyyat məsələlərinə də təsirsiz ötüşməyib. Qloballaşan dünyada mənəviyyatın belə virtuallaşması artıq heç kimdə təəccüb doğurmur. Demək ki, yeni texnologiyalar tək yeni termin və yeni inqilabi dəyişikliklərlə yadda qalmır, onlar həm də yeni hisslərin fomalaşmasına zəmin yaradır.


Ardı →

Məhəbbət...

  • Sevgi
Məhəbbət digər duyğularla yanaşı, müstəqil mövcud olan sadə duyğu kimi. Altıncı duyğu! 
Məhəbbət — qəlb yarımçıqlığından doğan bir hiss, — tamamlanmaya ehtiyac...
Məhəbbət — yarımçığın bütövləşmək əzmi!
Ardı →