Kremlər

BB-krem
BB-kremin mənası «beauty balm» və ya “blemish balm”, yəni gözəllik balzamı kimi tərcümə olunur. O, dəridə yaxşı örtük yaradır və hər bir mövsüm üçün münasibdir. Dərini heç də nəmləndirici kremdən pis nəmləndirmir. Elə bu səbəbdən də onu üzə sürtəndə ağırlıq yaratmır, sanki nəmləndirici krem effekti verir. BB-kremi iltihabdan sonra dərinin həddən artıq qabıq verməsinin qarşısını alır, dəri tonunu bərabərləşdirir və artıq piqmentasiyanı və aradan qaldırır. Makiyaj altı üçün gözəl təməldir, qüsurları maskalayır və günəş şüalarından qoruyur. Lakin dəri baxım məhsullarından imtina etməyi və təkcə BB kremlərinə yönəlməyi tövsiyə etmirik. O dərini nəmləndirirsə də, bütünlüklə nəmləndirici kremi əvəz edə bilməz.

CC-krem
BB-kremlərinin uğurundan sonra kosmetika şirkətləri CC-kremlərini satışa çıxarıb. İngiliscədən “сolor сontrol” sözlərinin baş hərflərindən götürülən CC kremlərinin mənası dəri rənginə nəzarət etmək deməkdir. Buradan belə nəticəyə gəlirik ki, CC kremlərinin əsas funksiyası dəri rəngini korreksiya etməkdir. Onlar ilk növbədə dəridə sarımtıl və ya qızartılarla mübarizə üçün yaradılıb. Ona görə də CC-kremlərinin teksturası yuxarıdakından xeyli fərqlənir. Və bir qayda olaraq, bu kremlər daha asan və tez yayılır. CC-kremlərinin tərkibində parıltılı hissəciklər var və bu məhsullar dəriyə işıq verir. Bu kremlərin teksturasında dərini ağırlaşdırmayn SPF və antioksidantlar var. Lakin CC-kremlər yağlı və problemli dərilər üçün uyğun deyil.

DD-krem
DD formulunun yaradılması tonal kremlərin inkişafında daha bir addım olub. O dərini CC və BB kremləri kimi müdafiə və qulluq etmir. Yeri gəlmişkən qeyd edək ki, “Daily defense” sözlərindən götürülən DD kremlərinin mənası “gündəlik müdafiə” deməkdir. DD-kremləri dərini günəşdən və sərbəst radikallardan yüksək səviyyədə qoruması ilə seçilir. Meqapolislərin sakinləri üçün əla variantdır. Lakin ondan sui-istifadə etməyə dəyməz, çünki o dəri məsamələrini bağlamağa qadirdir. Yekunda onu demək olar ki, DD-kremləri qocalan dəri üçün uyğundur.

РР-krem
“Pink рerfect” ("Çəhrayı mükəmməllik") yəni, PP kremləri makiyaj üçün yaxşı bazadır. Kremin tərkibindəki silikon hissəciklər dərinin bütün kələ-kötürlüyünü, çapıqları doldurur və üzü hamar edir. Odur ki, tübikdə çəhrayı rəngli kremi görəndə qorxmayın. O, dəridə şəffaf və görünməz olur. Lakin dərini nəmləndirməyi və əvvəlcədən təmizləməyi unutmayın. РР-kremini çəkdikdən sonra cəsarətlə seçdiyiniz tonal kremi vurmaq olar.

EE-krem
“Extra еxfoliation” — EE-kremləri dəri hüceyrələrini yeniləyir, günəşin təsirindən müdafiə edir, ona parıltı və yüngül rəng verir. Bəziləri onun funksiyalarına dərini ultrabənövşəyi şüalardan, hətta ləkələrdən qorumaq kimi xüsusiyyətləri də daxil edir. EE kremi tez-tez istifadə üçün və həssas dəri sahiblərinə tətbiq etmək məsləhət deyil. Krem qismən piqment ləkələrini gizlətməyə qadirdir.

0 şərh