Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Saç rənginin təbii və ucuz yollarla açılması

Havalar istiləşdikcə qızların çoxu saç rəngini dəyişmək istəyir. Saç rəngini təbii və ucuz yollarla açmaq istəyənlər üçün bir neçə maska resepti təqdim edirik.
Çobanyastığı
Bir qabı qaynar su ilə doldurun. Çobanyastığı çiçəyini 10 dəqiqə isti suda saxlayıb süzün, sonra soyumasını gözləyin. Maskanı təmiz saçlara çəkib 1 gecə saxlayın, ertəsi gün yuyun. Saç rəngini daha çox açmaq üçün maskanı  təkrar edə bilərsiniz. Çobanyastığı çayı eyni zamanda kəpəyin də qarşısını alır.
Davamı →

Qışda dəriyə qulluq

Qışda dərimiz ciddi stresə məruz qalır: evin quruluğu, küçədəki şaxta, külək, rütubətin olmaması, az günəş və s. Dəri daha tez quruyur, narahatlıq hiss olunur. Buna görə gündə bir neçə dəfə intensiv nəmləndirici kremdən istifadə etmək lazım olur, xüsusən də üz və dodaqlara.
Qışda dərimiz xüsusi qulluq tələb edir. Tam qulluq 5 elementdən ibarətdir:
1) təmizlənmə;
2) tonizasiya;
3) nəmləndirmə;
4) qidalanma;
5) qorunma.         

Davamı →

Piylənmənin səbəbləri və müalicəsi

Piylənmə müasir dövrün aktual problemlərindən biridir.
Piylənmə (latın dilində “adipositas”) – yağların yığılması (toplanması), piy toxuması hesabına bədən çəkisinin artması deməkdir. Piy toxumaları həm fizioloji zonalarda, həmçinin süd vəziləri, bud və qarın nahiyələrində yığıla bilər. Piylənmə piy toxumasının miqdarına ğörə – dərəcələrə, onun əmələ gəlmə səbəblərinə görə isə tiplərə bölünür.
Davamı →

Ayaqları arıqlatmaq üçün pəhriz

Çox vaxt davamlı pəhrizlərdən, çəki itkisindən sonra qadınlar yenə də öz bədən quruluşlarından narazı qalırlar. Məlumdur ki, artıq kilolardan xilas olanda çox vaxt bədənin həcmi heç də lazım olan nahiyələrdə azalmır. Necə etmək olar ki, piylər bədənin məhz istənilən nahiyələrində ərisin? Əlbəttə, mümkün olmayan heç nə yoxdur, lakin bunun üçün bir qədər əziyyət çəkmək lazımdır. Həm də bu zaman təkcə pəhriz kifayət etmir, xüsusi fiziki məşqlər də tələb olunur. Ayaqları arıqlatmaq üçün təyin olunan pəhriz özündə fiziki məşqləri, müxtəlif prosedurları və təbii ki, balanslaşdırılmış qidalanmanı birləşdirir.
Davamı →

Qidaların insan üzünün dəyişməsinə təsiri

Arxeoloqlar qidalanmada əhəmiyyətli dəyişikliklər nəticəsində insan üzünün kiçildiyini açıqlayıb.
Beynəlxalq arxeoloji qrup 100.000 illik insan üzünün təkamülünü araşdırıb. York və Hull Universitetlərinin tədqiqatçıları Afrikadakı ilk insanlardan tutmuş müasir insana qədər üzün təkamül zamanı baş verən bütün dəyişiklikləri izləyib.
Məlum olub ki, meymunlar və ibtidai insanlar olduqca qalın qaş quruluşuna, böyük dişlərə və geniş üzə sahib olub. İnsanlar yemək bişirməyi və kəşf etməyi öyrəndikdən sonra üz cizgiləri kiçilməyə başladı. Bu səbəbdən də dişlər və çənə təkamül edərək formasını dəyişib.
York Universitetinin anatomiya professoru Paul Hiqins bildirib ki, müasir qidalar insan üzünü dəyişdirməyə davam edir.
Davamı →

Tökülən saçların çarəsi

Adətən, məişətdə istifadə etdiyimiz soda təmizlik, müxtəlif şirniyyatların hazırlanmasında köməyimizə çatır. Bununla yanaşı müxtəlif xəstəliklərin müalicəsi üçün də əvəzsiz dərmandır. Olduqca faydalı bu maddə saçın sağlamlığını və parlaqlığını bərpa edir, kökünü möhkəməndirir. Siz onu adi şampun əvəzinə istifadə edib, inanılmaz faydasından zövq ala bilərsiniz.
Sodalı şampunun reseptini təqdim edir.
Davamı →

Həm ev işi gör, həm də kalori itir

Formada qalmaq istəyənlərin kalori yandırmaq üçün istifadə etdiyi bir çox üsul var. Məsələn, müntəzəm olaraq məşq etmək, qaçmaq, kiçik boşqablardan istifadə edib az yemək yeməyi üstün tutmaq kimi.
Ancaq aparılan son araşdırma bu variantlara bir yenisinin əlavə olunduğunu göstərir. Çünki bu araşdırmaya görə, yalnız evinizi təmizləyərək gündə 600 kalori yandırmaq mümkündür. Hətta 2 saat ərzində evdə təmizlik işi aparmaq 5 kilometrlik bir qaçışdan belə daha çox  kalori yandırır.
Toz almaq, döşəməni  silmək, hamamı təmizləmək kimi gündəlik ev işləri sayəsində evinizindən çıxmadan belə kalori yandıra bilərsiniz.
Davamı →

Hamiləlik çəkilərindən azad olmaq üçün ...

Hamiləliyin ilk 3 ayında xanımlar kilo almaq əvəzinə arıqlayır.Hətta iştahsızlıq, halsız olur ki, bunlar nəticısində 2-3 kilo ana arıqlayır.
Ancaq 24-cü həftədən başlayaraq iştah artımı, hormonal dəyişiklik özünü bürüzə verməyə başlayır.Ümumilikdə hamiləlikdə 10-15 kilo kökəlmək normal qarşılanır. 40-cı həftədə artıq 10-15 kilo almış olur analar.
Bəs hamiləlikdə necə qidalanmaq doğrudur?
Davamı →

Gülümbahar bitkisinin saçlara faydası

Gülümbahar (kalendula) bitkisi demək olar ki, Azəarbaycanın bir çox rayonlarında bitir.
Apteklərin çoxunda da qurudulmuş halda kalendula tapmaq olur. Amma əksəriyyət onun saçların uzanmasında böyük rolu olduğunu bilmir. Tibb təbabətindən yazılan kitabların çoxunda bu bitki haqda məlumatlar var. Bu kitablarda kalenduladan hətta qədim Yunanıstanda və qədim Romada da istifadə edildiyi yazılır. İndi sizə yazacağımız reseptlərə əməl etsəniz heç bir gözəllik salonuna getməyə səbəb qalmayacaq.
Davamı →

Püstə erkən qocalmanın qarşısını alır

Bir çox vitamin və mineralı özündə birləşdirən püstə yaşlanmanı gecikdirir. Axşam.az xəbər verir ki, təbii proses olan qocalma ətraf mühit amillərinin təsirindən tez başlaya bilər.
Bunun qarşısını almaq üçün bir çox təbii qidalar mövcuddur.
Püstə də onlardan biridir. A, B qrupu, C, E, PP vitaminləri, mis, maqnezium, selen, kalium mineralları olan bu çərəz sinir sistemi üçün çox faydalıdır.
Davamı →