Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Yağlı saçlarla mübarizə

Saç tez yağlanır və siz hər gün saç yumaqdan bezmisiniz?
Tez yağlanan saçların həlli bu yazıdadır.

Heç şübhəsiz qadınların ən böyük problemlərindən biri də tez yağlanan saçlardır. Biz sizin üçün bu problemin həllini araşdırın onların həlli yollarını tapmışıq. 
 
  • Duş alanda suyun çox isti olmamasına diqqət edin. Soyuq olmasa belə, ilıq su ilə duş almağa çalışın. İsti su baş dərisini qurudur, buna qarşılıq olaraq dəri daha çox yağlanır. 
     
  • Saç tipinə uyğun şampun seçin. Tez yağlanan saç dərisinə kremli şampun işlətsəniz, daha tez yağlanmasına səbəb olar. 

Ardı →

Gözəlliyin düşmənləri

Çoxumuz bilmədən dərimizi korlayır və qocalmasını sürətləndiririk. Kosmetik məhsullar haqqında məlumatımız olmadığı üçün yanlış məhsullardan istifadə edirik. Lakin bilməliyik ki, bəzi kosmetik məhsullar nə qədər baha olsa da, istəklərimizi qarşılamır. Ən pis kosmetik məhsullara 5 məhsul daxildir.

Üz yumaq üçün sabun – Nə qədər bahalı və ya nəmləndirici özəlliyi olsa da, üzü sabunla yumağa son qoyun. Sabunun tərkibində kimyəvi yağların dərinin pH balansını yüksəltdiyi elmi təsdiqini tapıb. Yüksək bazlı pH sahib sabun dərinin təbii yağ təbəqəsini həll edir. Üzün təbii yağ təbəqəsinin azalması isə dərini qurudur.

Dərini su ilə yaşayan orqanizm kimi düşünün. Susuz yəni, nəmsiz qalan dəri cansız və qurumuş yarpaq kimi solğun görünür. Sağlam və parlaq dəri üçün üzünüzü qurudan sabunlardan istifadə etməyin. Dəri tipinə uyğun və tərkibində SLS olmayan təmizləmə geli və ya lasyon ilə dərinizi təmizləyə bilərsiniz.

Alkoqollu tonik
Bəzi üz toniklərinin tərkibində alkoqol da olur. Alkoqollu toniklər üzə təmizlik hiss versə də, dərimiz üçün yararlı deyil. Tonikin içində olan alkoqol, dərini bakterial infeksiyalara və qurumağa qoymayan təbii yağı yox edir. Dərinin təbii yağ təbəqəsinin pozulması ilə quruluq, aşırı yağlanma, çatlama, ya da ləkələrin düşməsi kimi hallar müşahidə olunur. Alkoqollu toniklər yerinə içində alkoqol olmayan toniklər yaxşı alternativdir. Alkoqolsuz toniklər dərini qoruyur, sakitləşdirir və təravətlənməsinə yardım edir.

SLS tərkibli üz təmizləyiciləri
Bir çox təmizləyi və şampunların tərkibində SLS (sodium lauryl sulfat) və ya SLES (Sodium Laureth Sulfate) var. SLS-lər dəridəki yağı həll etdiyi üçün dərini qurudur. Aparılan araşdırmalarda SLS tərkibli məhsulların dəridə irritasiyaya səbəb olduğu müşahidə edilib. Üz təmizləyici alanda tərkibini diqqətlə oxuyun və SLS olmayan təmizləyici məhsullar alın.


Ardı →

Parlaq saçlar

Saçlar üçün çeşidli yağlarla hazırlanan serumla parlaqlıq verə və daha sağlam görünməsinə şərait yarada bilərsiniz. Serumun hazırlanması üçün bu yağlar lazımdır: 

1 xörək qaşığı çobanyastığı yağı 

1 çay qaşığı qoz yağı 

2 xörək qaşığı aloe vera yağı 

1 çay qaşığı zeytun yağı 

Hazırlanması: 
Bütün yağlar qarışdırılır və qaynar su dolu bir qabın üzərində ilıqlaşana qədər gözlənilir.

Saç köklərindən saç uclarına tərəf çəkilir və 30 dəqiqə gözlədikdən sonra saç şampunla yuyulur.

Bu maska həftədə bir dəfə tətbiq edilməlidir. 
Davamı →

Sizə ən çox yaraşan ətək modeli

ətək modelləri1. Lalə modelində olan ətəklər – Bədən quruluşunuzu gözəl göstərən lalə biçimli  ətəkləri həm triko üst geyimlərlə, həm də havaların hələ soyumağa başladığı vaxtda düyməli köynəklərlə birləşdirə bilərsiniz.

2. Colorblock – Həftə sonu dostlarınızla görüşə  gedəndə həm idman, həm də eleqant görüntü əldə edə bilərsiniz. Colorblock ətəklərinizi tangetka ayaqqabıları ilə kombinasiya edə bilərsiniz.

3. Büzməli – Büzməli ətək və kaşmir köynəklərin kombinasiyası ən yaxşı kollaj stilidir. Stilinizdə fərq yaratmaq üçün iddialı çanta və ayaqqabılarla birləşməyi təklif edirik.

4. Maksi və mini stili – Proporsiyalarla oynayın. Bol biçimli maksi və dar mini ətəkləri palto ilə kombinasiya edib qışın ən fenomen stilinə sahib ola bilərsiniz.

5. Balon ətək – Həm ayaqlarınızı, həm də qarnınızı kamufle(gizlətmək) etmək üçün balon ətəklərə müraciət edin. Həm də bu mövsümün dəbdə olan stillərdən biridir.

6. Qələm ətək – Qələm ətəklər həmişə dəbdədir və klassiklərə daxildir. Gündüz hündürdaban stilettolarla, axşam isə leofar ayaqqabılarla geyinə bilərsiniz. 
Davamı →

Sağlam, güclü dırnaqlar

Dırnaqlarınızın qırılmadan tez və sağlam uzanması üçün bu məsləhətləri etmək kifayətdir.  
Qadınlar dırnaqlarına çox diqqət etməlidilər. Çünki qadının əllərinə baxıb onun hansı yaşda olduğunu müəyyən etmək olar. Baxımlı əllər və gözəl dırnaqlar sizi daha gənc göstərir.

Lakin qadınlar dırnaqlarına qulluq etmədiyi üçün tez qırılır və səliqəsiz görünür. Biz bir neçə məsləhətlə dırnaqların tez və sağlam uzanmasına kömək edən məsləhətlər verəcəyik. 
 
  1. Sağlam dırnaqlara qovuşmağın ən birinci maddəsi qidalanmadır. Ət, süd və balıq məshullarını mütəmadi olaraq yeyin. 
     
  2. Aseton dırnaqlara zərər verən əsas maddədir. Mümkün qədər az aseton istifadə edin.
     
  3. Təmizliklə məşğul olanda mütləq əlcək geyinin. Yuyucu tozlarının tərkibindəki kiməyvi maddələr dırnaqların korlanmasına gətirib çıxarır. 
     
  4. Manikür etdirdiyiniz yerin gigiyenik təlabatlara cavab verdiyinə fikir verin. Dırnaqlara mikrob düşə bilər. 
     
  5. Dırnaqlarınızı dırnaq qayçısı yerinə pilka ilə qısaldın. Dırnaqların sağlam uzanması üçün pilka daha effektlidir. 

Davamı →

Məsamələri sıxlaşdıran maska

Ballı aspirin maskası ilə dərinizdə baş verən dəyişikliyə inanmayacaqsınız. Aspirin dəri məsamələrini sıxlaşdırmaq, dəri ləkələrini yox etmək, dəridə ürəyinizi sıxan qüsurları yox etmək, dəri sıxlaşdırmaq, qara nöqtələr və sızanaqları qarşısını almaq üçün möcüzəvi təbii maskadır.

Bu maska dəri qaşıntısını kəsir, günəş yanıqlarına və günəşdən yaranan suluq yaralarına, ziyillərə qarşı olduqca effektli dərmandır. Bal isə hüceyrələri oyandırır və dərini yeniləyir. Bəs ballı aspirin maskası necə hazırlanır?


Ardı →

Dişləri daha bəyaz göstərən dodaq boyaları

Qəhqəhəsiz keçən hər gün boşuna xərclənmiş gündür. Təbəssüm bizi həm gəncləşdirir, həm də həyata pozitiv gözlə baxmağa məcbur edir. Lakin diş problemləri olan qadınlar ürəkdən gülümsəməyə çəkinir. Rəng oyunu ilə dişləri olduğundan bəyaz göstərmək mümkündür.

Gözəl təbəssüm və bəmbəyaz dişlər üçün düzgün dodaq boyasını seçmək lazımdır. Bu dodaq boyaları dişləri daha bəyaz göstərməyə qadirdir.

Solğun çəhrayı – Dəri tonunda olan dodaq boyaları dişlərin sarı görünməsinə səbəb olur. Bunların yerinə çəhrayının solğun tonlarına yer verin.
Davamı →

Pilinq

Dəri soyma deyə də adlandırılan pilinq müxtəlif üsullarla dərinin üzdən ya da dərin olaraq soyulmasıyla tətbiq olunur.

Dəri səthindəki ziyanlı təbəqə qaldırılır və altdakı ziyansız təbəqə canlandırılır. Qadınların əsas 8 səbəblə pilinq etdirdikləri məlum olub:

— İncə qırışların aradan qaldırılması.

— Qalın qırışların incəldilməsi.

— Ləkə azaldılması.

— Dəriyə canlılıq qazandırılması.

— Parlaq bir dəri yaradılması.

— Dərinin toxumasının yumuşaldılması.

— Sızanaq və sızanaq izlərinin yüngülləşdirilməsi.

— Dəridə meydana gəlmiş bəzi qızartı və qabıqlanmaların müalicəsi.

Qadinlara 4 pilinq variantı təqdim edilir.

Tətbiqin edildiyi üsula görə dəri soyma əməliyyatlarında əsas 4 üsul istifadə edilir.


Ardı →

Qırışları artıran 10 səhv

Qırışları aradan qaldırmaq üçün əlimizdən gələni edirik. Bəs onların yaranması üçün nə edirik? 

1. Günəşin təsiri: Qırışların tez düşməsinin əsas səbəbi ultrabənövşəyi şüalardır. Qaralmış dərini çox bəyənə bilərsiniz lakin dəri rəngi ilə birlikdə dərinin də dəyişdiyini və qocaldığı unutmayın. 

2. Solyari: Solyari də istfadə edilən işıq günəş işığının bir parçası olan ultraviyole A –dır. Üstəlik utraviyole A, dərinin daha dərin təbəqələrinə də təsir edir. Bu zaman dərinin qırışması prosesi sürətlənir. 

3. Kiçik xətlər: Üzdəki kiçik xətlər bir müddət sonra qırışlara çevrilir. Kiçik qırışlar daha çox göz çevrəsi, dodaq ətrafında yaranır. Bunun qarşısını almaq üçün üzdə bəzi məşqlər etmək lazımdır. Nəmləndirici kremlə hər gün masaj etməyi də unutmayın. 

4. Yuxu rejimi: Üzüstə yatmaq da qırışların yaranmasını sürətləndirir. Xüsusən də 30 yaşdan sonra üzüstü yatmaq qırışların çoxalmasına səbəb olur. Çünki dəri nəfəs ala bilmir və üzdə xətlər əmələ gəlir. Neçə müddət eyni pozisiyada qalan dəri qırışmağa başlayır.  
Ardı →