Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Başın masajı

başın masajıBaşın dərisinin qidalanması və nəticədə saçların vəziyyətinin yaxşılaşdırılması üçün mütəxəssis və ya insanın özü tərəfindən başını masaj etməsi çox xeyirlidir. Yadda saxlayın ki, belə masaj yağlı saçları və ya hər hansı dəri xəstəliyi olan (seboreya və s.) insanlar üçün əks göstəriş hesab olunur.

Başın masajı ayaq üstə və ya oturaq vəziyyətdə olmaqla yerinə yetirilir. Bu zaman masaj hərəkətləri saçların inkişafı istiqamətində, yəni təpədən arxaya boyuna tərəf, qulaqlara tərəf və s. edilir. Masajdan əvvəl saçları açmaq lazımdır. Masajı saçların yuyulmasından qabaq, başın dərisinə qidalandırıcı maskaların, ampulalarda olan xüsusi qidalandırıcı və digər bu kimi maddələrin sürtülməsi ilə eyni vaxtda etmək daha yaxşıdır.

Başın masajı barmaq yastıqçalarının hamarlayıcı hərəkətləri ilə başlayır. Ovuclarınızı başınıza elə qoyun ki, barmaqlarınız təpə nahiyəsində bir-biri ilə birləşsin. Hər iki əlinizin barmaq yastıqçaları ilə boynunuza doğru sığallayıcı hərəkətlər edin. Bu zaman əllər sərbəst şəkildə saxlanmalı, barmaqlar isə dəriyə yüngülcə toxunmalıdırlar.


Ardı →

Makiyaj hiylələri

makiyaj hiylələlriMakiyajda görüntünüzü bir az dəyişdirmək və daha gözəl göstərmək üçün kiçik hiylələrə əl ata bilərsiniz. Gözləri daha böyük göstərmək, dodaqları dolğun etmək, daha kiçik burun, çıxıq almacıq sümükləri və yumşaq dəri görüntüsü yaratmaq elə də çətin deyil. 

Yumru gözlər 
Üzünüz yumrudursa və siz daha qabarıq cizgilər istəyirsinizsə, burada qaşlar əsas rol oynayır. Qövslü qaşlar üzü daha kəskin göstərir. Bunun üçün qələmi burnunuzun kənarına paralel şəkildə saxlayaraq qaşınızın başlanğıc nöqtəsini tapın. Qaşınızın ən yüksək hissəsini yəni, əyriliyin başlayacağı yeri tapmaq üçün göz bəbəyinin bitiş nöqtəsindən  qaşınıza dioqanal tutun. Göz qələmi ilə işarə etdiyiniz işarələdiyiniz nöqtədən birləşdirərək qaş formasını düzəldin. Daha sonra maqqaşın köməyi ilə işarənin üzərində qaşları alın

İncə uzun üzlər 
Üzünüz incə və uzundursa ənliklə bu görüntünü dəyişdirə bilərsiniz. Ənliyi sadəcə almacıq sümüklərinizin üzərinə tətbiq edin. Yanaqlarınızn kənarına doğru tətbiq etsəniz, daha uzun bir üzə sahib olarsınız. 

Kvadrat üzlər 
Belə üzə sahib olan qadınlar ifadələrini yumşaltmaq üçün almacıq sümüklərinə çəkdikləri
Ardı →

Yaşlı göstərən saç modelləri

Saçlarınızın tərzi və rəngi yaşlı görünməyə səbəb ola bilər. Saçlarınız sizi rəzil də edər, vəzir də. Odur ki, saçlarınızla bağlı qərar vermədən öncə yaxşı düşünün.

Eyni boyda kəsim — Saçların hər tərəfinin eyni boyda olması yaşlı görünməyə səbəb ola bilər. Yaşlı insanların saçlarını düzəltməyə vaxtı və həvəsi olmur. Buna görə də saçları eyni uzunluqda olur. Bir az qatlı saçlar gənc göstərir və azad görüntü bəxş edir. 

Saç düzləşdirici alətlər və saç məhsullarından aşırı istifadə — saçları korlayır və yaşlı göstərir. Bu məhsullardan çox istifadə edildiyində solğun parlaqlıq verir.

Sapsarı saçlar yaşlı göstərir — Yaşlandıqca dəridəki piqmentlər azalır və dəri solur. Sarı saçlar daha da yaşlı görünməyə səbəb olur. 

Qırıq saçlar — Baxımsız və qırıq saçlar nəyin ki, yaşlı göstərir, həm də səliqəsiz olduğunuzu bildirir. Parlaq olmayan saçlar yaşlılığın əlamətidir. Qidalandırıcı kremlər və maskalar edin. 
Ardı →

Qırış əlehinə 6 qızıl qayda

Qırışlar yaşlanmağın qaçılmaz bir hissəsi və bir neçə faktorun nəticəsidir. Gülən və qaşqabaqlı olan zaman, həmçinin soyuq havalarda qırışlar və kiçik xətlər yaranır.

Qırışlara qarşı mübarizə aparmaq üçün 6 qızıl qaydaya əməl edin. 

Soyuqdan qoruyun
Soyuq havalarda bayıra çıxmazdan əvvəl nəmləndirici kremlər çəkin. Dərisi quru olanlar isə tərkibində bitki yağı olan kremlər çəkməlidir. 

Günəşdən qoruyun
Dərini günəşli havada müdafiəsiz buraxmayın. Günəş şüaları dəridə erkən qırışların və ləkələrin yaranmasına səbəb olur. SPF qoruyucu olan günəş əleyhinə kremlər istifadə edin. 

Nəmləndirin
Yaş artdıqca dəri quruyur və nəmini itirir. Nəmin olmaması isə dəridə qırışların yaranmasının ilkin səbəbidir. Hər gün bol su qəbul edin.
Ardı →

Saçların düzgün yuyulma qaydaları

Saçlara qulluq edilməsində əsas şərt onların yuyulmasıdır. Mütəxəssislər uzun müddət saçları hansı tezlikdə yumaq lazım olması barədə xeyli mübahisə etdikdən sonra, belə qərara gəlmişlər ki, onları çirkləndikcə yumaq lazımdır.

Konkret bir rəqəm göstərmək çətindir, çünki saçların çirklənməsinin tezliyi bir sıra faktorlardan asılı olur: dəri və saçların tipindən, onların uzunluğundan, xanımın işin xarakterindən, ilin fəsillərindən və s. Saçları yağlı olanlar saçları normal və quru olanlara nisbətən, onları daha tez-tez yuyurlar.

Qış aylarında saçlar daha tez çirklənir, çünki baş örtükləri baş dərisini “normal nəfəs almağa” qoymur ki, bunun da nəticəsində dəri daha çox piy ifraz edir. Saçlarını yığmaq üçün hər gün müxtəlif vasitələrdən (gellər, muslar, laklar) istifadə edənlərə saçlarını hər gün yumaq məsləhət görülür, çünki bu vasitələr saçları ağırlaşdırır ki, bu da onların keyfiyyətinə pis təsir edir.
Saçların gündəlik yuyulmasında məhz bu məqsəd üçün nəzərdə tutulmuş yumşaq şampunlardan istifadə etmək lazımdır (bu barədə qablamanın üzərindəki qeydləri oxuyun).


Ardı →

Tüklərin ev şəraitində birdəfəlik təmizlənməsi

Tüklərin təmizlənməsi qadınların ən böyük bəlasıdır və yüz illərdir ki, qadınlar bu problemdən xilas olmaq üçün müxtəlif çarələr axtarır. Evdə olan məhsullarla tüklərdən rahat şəkildə xilas olmaq üçün aşağıdakı qaydalara riayət etmək lazımdır.

Hindistan zəfəranı və duz 
Hindistan zəfəranın tükləri tökməkdə böyük bir əhəmiyyəti və rolu açıqlanmayıb. Lakin hindli qadınlar duzla zəfəranı məcun halına gələnə qədər qarışdıraraq istifadə edir. Əldə edimiş qarışıq ayaqlara sürtülür və sonra su ilə yuyulur. Bu maskanın köməyi ilə tüklər tamamilə yox olmasa da, onların uzanması dayanır və yaxud da daha az uzanır. 
Ardı →

Yağışlı günlərdə axmayan makiyaj

Gözəl bir görünüşə sahib olmaq üçün makiyajınızın yağışa məruz qalmasını yəqin ki, istəməzsininiz .

Havaların soyumasıyla birdən meydana çıxan yağışlarla makiyajınızın ziyan olmasına icazə verməyin. Sizlərə təqdim edəcəyimiz bir neçə təklifə diqqət verin və yağışlı günlərdə gözəl və cazibədar görünmənizi qoruyun .

Yağışlı günlərdə makiyajınızda diqqət yetirməniz üçün lazım olanlar:

Yağışlı günlərdə korrektor istifadə etməkdən çəkinməyin. Ancaq diqqət yetirməniz lazım olan bir nöqtə var. Korrektoru yalnız ləkəli gördüyünüz bölgənin üzərinə tətbiq edin.

Yağışda axmış makiyaj qədər fəlakətli bir görünüş ola bilməz! Bu səbəblə suya dayanıqlı kosmetika seçmənizdə fayda var. Yağış altında axmış bir göz makiyajına sahib olmaq istəməzsiniz deyilmi? 

Yağışlı günlərin qurtarıcısı, suya dayanıqlı tuj ya da rəngli nəmləndiricilər çəkin. Xüsusilə rəngli nəmləndiricilər həm dərinizin hava almasını təmin edər həm də ağırlıq etməz.

Kremlə hər vaxt təzə və dərinizdəki təsirini qorumasını istəyirsinizsə, tonal kremlər seçməlisiniz. Xüsusilə yağışlı havalarda tonal krem gün boyu qalıcı təsir göstərəcək.

Müəllif: Tahirə
Davamı →

Gözətrafına qulluq

Göz ətrafının dərisi nazik, həssas və ən zəif yerdir. Əlbəttə ki, strukturu digər sahələrdə olan dəridən fərqlənməsə də, göz qapaqları dərisinin altında praktiki olaraq əzələ və piy toxuması yoxdur. Məhz buna görə o daha çox gərilmə qabiliyyətinə malikdir. Bundan savayı, gözətrafı sahənin dərisi gün ərzində daimi olaraq yüklənmiş olur – mimiki hərəkətlər, gözlərin qırpılması. Buna görə də ilk dəri qırışları məhz bu sahədə yaranmış olur.

Üzün digər sahələri kimi, gözətrafı sahələrdə də dəri qırışlarının yaranmasının qarşısını tam şəkildə almaq mümkün deyil. Çünki bu, dərinin təbii qocalma prosesidir. Ancaq dərinin cavanlığını və təravətliliyini daha uzun müddət ərzində saxlamaq mümkündür. Göz ətrafında erkən dəri qırışlarının yaranmasında irsi amil, qadınların bir sıra xəstəlikləri (allergiya, ürək, böyrək, endokrin sistemi xəstəlikləri və s.), günəş şüaları, siqaret çəkilməsi, streslər, yuxusuzluq və s. bu kimi faktorlar əsas rol oynayır.

Gözətrafı sahənin dərisi heç də ona həddən artıq aktiv şəkildə təsir göstərilməsini “sevmir”. Ona görə də gözlərinizi ovuşdurmayın və ümumiyyətlə, müvafiq vacib tələbat olmadan bu sahəyə (ümumiyyətlə, üz nahiyəsinə) toxunmayın. Gözətrafı sahənin dərisində erkən qırışların əmələ gəlməsi səbəblərindən biri də gözlərin daha çox yüklənməsi ilə əlaqəli iş şəraitinin (kompüterdə işləmək, kargüzarlıq və s.) olmasıdır.


Ardı →

Xanımları cazibədar göstərən 7 geyim

Xarici görünüşünüzə cazibədar bir görüntü qatmaq üçün dolabınızda olan geyimləri kombin etmək yetərlidir. 

Qələm ətək 
İlin ən trend geyimlərindən olan qələm ətəklər bədən quruluşunu sıxaraq daha yaxşı göstərir. Qara və ya qəhvəyi qələm ətəklər seçin. 

Kəmərli trençkot 
Sirli və havalı görüntü qatan kəmərli trençkotlar hazırda dəbdədir. Yaz havası üçün ən ideal geyim sayılır. 

Leopar naxışlı 
Bu il olduqca heyvan naxışları dəbdədir. Bu materialdan hazırlanmış geyimləri geyinərkən bir məqama diqqət etmək lazımdır.  Ancaq bir heyvanın naxışı işlənmiş geyim seçin. 

Tüllər 
Tüldən hazırlanmış geyimləri qarderobunuzdan əskik etməyin. 

Stiletto
İncə topuqların üzərində duran hər bir qadın cazibədar və seksual görünür. 

Nazik corab 
Seksual görünmək üçün nazik corablardan geyinin. Bu corabkar seksuasllığın və cazibdəarlığın əsas şərtlərindən biridir. 
Ardı →

Ağardıcı maska

Düyü suyu ilə dərinizi ağardın
Düyü tozu bişməmiş düyülərin üyüdülməsi ilə meydana gəlir. Üyüdülmüş düyülərə süd və ya su əlavə edilərək qatı hala salınır. Bu qarışıq üz maskası kimi istifadə edilir. Düyü suyu isə olduqca dəyərli bir sudur. Bunu hazırlamaq üçün üyüdülmüş düyüyə su qatıb, bir müddət gözləmək lazımıdr.

Düyü tozu dərini necə ağardır?
Düyü çoxlu miqdarda PABA deyilən bir maddə ilə zəngindir. PABA, yəni “para aminobenzoik asid” dərinin günəşdən qorunmasına kömək edir. Bu ferment C vitamini ilə zəngindir və bu da dəriyə yaxşı təsir göstərir.

Düyü suyu eyni zamanda digər 2 günəş qoruyucu maddədən ibarətdir: ferulik asid və allantoin. Ferulik asid antioksidan bir maddədir. Mütəxəssislər  ferulik asidin C və E vitamininə əlavə olunduqda günəş qoruma tutumunun 2 qat artdığı ortaya çıxmışdır. Allantoin isə anti-enflamatuar özəlliyə sahibdir. Allontoin günəş yanıqlarını azaldır və dərinin yaxşı qalmasına kömək edir.

Evdə düyü suyu təmizləyicisi hazırlamaq üçün:
1.Təmiz bir kasanın içərisinə bişməmiş düyüləri qoyun və su əlavə edin.
2.Suyu barmaqlarınızla qarışdırın.
3.Su yavaşca həlim bir hal alacaqdır. Kasadakı suyu başqa təmiz bir kasaya boşaldın.
4.Əldə etdiyiniz düyü suyunu üzünüzə bir neçə dəfə vuraraq yuyun. Daha aydın nəticələr üçün üzünüzü dəsmal ilə qurulamaq yerinə öz-özünə qurumasını gözləyin.

Müəllif: Səbinə
Davamı →