Xarakter analizi testi



1. Ənənəvi-sağlam fikirli-düşüncəlisiniz.
Özünüzdən əvvəl başqalarını düşünərsiniz həmişə. Müasir dünyagörüşü sizə olduqca uzaq. Ananızın sözünə qulaq asar, təcrübənin gücünə inanırsınız. Dinc bir quruluşunuz var. Bir qərar vermədən əvvəl dərininə düşünərsiniz. Bəzən tələsikçi davranarsınız, bir az yavaşlayın. Nəzakətli və həssas quruluşunuz ətrafınız tərəfindən təqdir edilir, sizə xal qazandırır. Sizə tövsiyəmiz, bu yanlarınızı qoruyun.

2. Təbii-simpatik-canayaxınsınız.
Kimsəyə bənzəmək kimi bir dərdiniz yoxdur. Siz yalnız 'siz'ə bənzəyirsiniz. Hər kəs tərəfindən sevilən bir insansınız. Olduğunuz mühitə sevinc gətirərsiniz, buna görə yoldaş görüşmələr Sizsiz olmaz. Dərt ortağım, çətinliyi olan sizə qaçar. Ön mühakimələr qurbanı deyilsiniz, sizin üçün könüllər bir olsun, yetər. Bəzən sizdən heç gözlənilməyən dəliliklər edirsiniz, tarazlığı qoruyun deyərik.

3. Qeyri-adi, xəyalpərəst, təbiətə düşkünsünüz.
Həyata bağlısınız, yaşamağı çox sevirsiniz. Xüsusilə təbiətə, heyvanlara və bitkilərə düşkünsünüz. Köhnəyə və ənənələrə bağlısınız. Yaşadığınız hər şeyin haqqını verirsiniz; çünki sizə görə həyat dolu dolu yaşanmalı, bir daha bura gəlmə şansımız yoxdur təəssüf ki! Parada-pulda gözünüz yox; azca aşım, ağrısız başım diyenlerdensiniz. Ədəbiyyata maraqlıdır. Təfərrüatlar sizin üçün əhəmiyyətli, mükemmeliyetçi bir quruluşunuz var. Sizə tövsiyəmiz, bir az daha elastik olun.

4. Sərhədlərin xaricində gəzməyi sevirsiniz. Enerjinizə çatmaq çox çətin. Ani çıxışlar edərsiniz. Diliniz də bir az iti, nə vaxt nə deyəcəyinizi kəsdirmək güc. Olduğunuz mühitə sevinc qatırsınızz. Zarafatlı bir quruluşunuz var, zıpırlık dəyincə ilk ağla gələn adamsınız. Bütün bunların yanında romantik və həssas bir quruluşunuz var. Dayanıb dayanarkən ağlama böhranına girə bilərsiniz. Orta yolu tapmağa çalışmalısınız.

5. Sosial, şən, yaşamaqdan böyük zövq alırsınız.
Yerində dayana bilməyən, fıkır fıkır bir şəxsiyyətiniz var. Başınıza tokadan başqa bir şey taxmaz. Bir dəstədə dərhal yoldaş əldə edər, ictimai mühitlərdə hərəkətli rəftarlarınızla özünüzü müəyyən edərsiniz. Sizin yanınızda darıxmaq nə mümkün! Sənətə Maraqlısınız, xüsusilə vizual sənətlərdə qabiliyyətinizi heç etməyin deyərik. Bir də bizə soruşsanız, həyatı hərdənbir də olsa ciddi qəbul al

6. Balanslı, qərarlı, təcrübəlisiniz.
Siz bacarmaq üçün yaradılmısınız. Başınıza qoyduğunuzu edərsiniz. Kimsə sizi kararlarınızdan vazgeçiremez. Fəlsəfəyə və elmə maraqlıdır. Düşünməyi və çıxarmağı sevirsiniz. Planlı proqramlı çalışar, bu günün işini sabaha buraxmazsınız. Tarazlıq və uyğunlaşma insanısınız. Yalnız ehtiraslı quruluşunuz bəzən sizi yora bilər. Bəzi hallarda həyatı axışına buraxmağı öyrənməlisiniz.

Mənbə: «Düşüncə» jurnalı 

0 şərh