Рейтинг
+55.17

Turizm

51 üzv, 98 topik

Yunan adaları

Möhtəşəm çimərlikləri, sevimli qəsəbələri, ləzzətli yeməkləri və qonaqpərvər xalqı ilə Yunan adalarına hər il bütün dünyadan minlərlə turist tərəfindən üstünlük verilir. Adalardan bəziləri tarixi abidələri, bəziləri çimərlikləri, bəziləri isə gecə həyatı və sosial ortamları ilə önə çıxır. Burada hər kəs üçün zövqünə uyğun ada tapmaq mümkündür. Romantik tətil, əyləncəli və ya sadəcə istirahət edəcəyiniz bir tətil – seçim sizindir. İstərsəniz, bir çox adanı gəzmək üçün yerli turlara da qoşula bilərsiniz.

Davamı →

Azərbaycanın əsas turizm mərkəzi

Azərbaycanın iqlimi, zəngin təbiəti, maddi-mədəniyyət abidələri turizmin yeni növlərinın inkişafına imkan verir. Turizm ehtiyatları tarixi, ekoloji, ekzotik, təbiət, idman, mədəni turizm növlərinin inkişafı baxımından perspeklivlidir.
Müasir dövrdə iqtisadi inkişafa ciddi təsir göstərən və mühüm strateji əhəmiyyətə malik olan turizmin tarixi Azərbaycanda XX əsrin əvvəlinə təsadüf edir. 1908-ci ildə Krım-Qafqaz dağ klubunun bir bölməsi Bakıda fəaliyyətə başlamışdır. Bu bölmənin başlıca vəzifəsi Qafqazda turizmlə bağlı araşdırmaların aparılması və ekskursiyaların təşkili idi.

Davamı →

Səyahət büdcəsini necə planlaşdırmaq olar?

Tətilə getmək üçün yay aylarını gözləyənlər artıq hazırlaşmağa başlayıblar. Nə vaxt getməyinizdən asılı olmayaraq hamı tətil üçün ayrıca büdcə ayırmalıdır.
1. Tətil xərcləri
Tətildə ehtiyacınız olan hər şey üçün xərclərin siyahısını hazırlayın. Xərclərinizi nəqliyyat, yaşayış, əyləncə, yemək, alış-veriş və s. kimi kateqoriyalara bölün və maksimal limit müəyyən edin. Gözlənilməz xərcləri qarşılamaq üçün ehtiyat büdcə də ayırın. Əsasən tətilə gedərkən çamodana yığdıqlarımız normadan çox, cibimizdəki pul isə lazım olandan az olur. Büdcənizə uyğun olmayan tətilə gedərək sonrakı rahatlığınızı pozmayın. Yəni ayağınızı yorğanınıza görə uzadın.

Davamı →

Ən qədim turizm agentliyi tənəzzülü

  • Turizm
İkinci Dünya müharibəsi ərəfəsində Tomas Kukun ailəsi səyahət agentliyi üzərində nəzarəti itirdi. 1928-ci ildə ingilis rahibin son varisləri agentliyi Belçikanın “Compagnie Internationale des Wagons-Lits” şirkətinin “Orient Express” turoperatoruna satdılar.
Müharibə illərində Fransanın işğalından sonra səyahət agentliyi nasist Almaniyası tərəfindən milliləşdirildi. 1948-ci ildə İngiltərə hökuməti “Thomas Cook Son”-ı öz nəzarəti altına aldı və şirkət  Britaniya  nəqliyyat  holdinq  şirkətinin  tərkibinə daxil oldu.
Davamı →

Yadlar arasında özgə olmaqdansa...

  • Turizm
Amerika Birləşmiş Ştatlarının nəhəng bir dövlət olduğunu, dünya iqtisadiyyatında mühüm rol oynadığını danmaq ağılsızlıq olar. Sözsüz ki, bu ölkə digər dünya ölkələrinin daxili və xarici siyasətinə təsir etmək imkanlarına malikdir. Bunu hamı bilir. Məqsədim ABŞ-ı heç də pisləmək, aşağılamaqdan ibarət deyil. Sadəcə bir çoxlarına maraqlı olar deyə, bu ölkədə yaşadığım dörd il ərzində gördüklərimi, şahidi olduğum hadisələri sizinlə bölüşmək istəyirəm. Hələlik söhbətimi iki sual üzərində quracam: ABŞ bir ölkə kimi necədir? Bir çox insanın həsəd apardığı bu ölkədə sadə vətəndaşların həyat tərzi və burada yaşamağın müsbət və mənfi tərəfləri hansılardır?
Davamı →

Almaniyanın tarixi paytaxtı Berlin

  • Turizm
Berlin Spree və Havel çayları arasındakı düzənlik və qumlu ərazidə qurulmuş, dünya tarixində və siyasətində mühüm hadisələrin şahidi olan bir şəhərdir. Almaniyanın paytaxtı olan şəhər eyni zamanda Avropada türklərin ən çox yaşadığı şəhərlərdən biridir.
Spree və Hevel çayları arasında iki fərqli balıqçı kəndi Cölln və Berlinin birləşməsiylə quruldu.
17-ci əsrdə Şahzadə Fridrix Vilhelm dövründə qitənin ən dözümlü şəhərlərdən birinə çevrildi. Getdikcə böyüyən şəhərə Avropanın fərqli yerlərindən müxtəlif problemlərlə qarşı-qarşıya olan Yəhudilərlə yanaşı Fransızlar və Polyaklar da gəlməyə başladı.
Davamı →

Niyə dünyanın ən xoşbəxt insanları Skandinaviya ölkələrində yaşayır?

  • Turizm
Anket və araşdırmalara görə Skandinaviya ölkələrində yaşayan insanların xoşbəxtlik nisbəti olduqca yüksəkdir. Yəni əlverişsiz hava şərtləti xoşbəxtliklərinə təsir etmir. Bu xoşbəxtliyin mənbəyi yüksək firavanlıq və iqtisadi inkişafdan qaynaqlansa da, vəziyyətə təsir edən bir çox amil var.
İqtisadi inkişaf baxımından Skandinaviya ölkələrində yaşayan insanların hamısının varlı olması barədə təsəvvür formalaşmasın. Lüks maşınlarla dolu bir küçəni də, parıltıdan uzaq köhnə binalarla təchiz olunmuş küçələrdə görə bilərsiniz.
Skandinaviya ölkələrində yaşayan insanların dinc həyatının dörd mənbəyi vardır.

Davamı →

Belizin kurortları

Beliz turizm turizmin əsas mənbəyi olduğu kiçik bir ölkədir. Tətilçilər ölkəyə sights, dalğıc və balıq ovu görməyi arzulayırlar, yalnız çoxları olan gözəl Belize kurortlarında rahatlaşırlar. Bu möhtəşəm ölkəyə bir səfər kifayət deyil, Belizin kurortları yenidən turistləri geri çəkir.
Belize ən yaxşı 5 istirahət

Davamı →

Dənizlər kraliçası , kanallar və körpülər şəhəri

Ömrümdə məndən bu qədər üzr və yol istəyən olmamışdı. Bu şəhərdə addımbaşı kiməsə yol vermək üçün kənara çəkilməli olursan. Yollar dar, turist çox… 118 adadan ibarət Vensiyadayıq…
İtaliyanın şimal-şərqində olan Venesiya mənim üçün dünyanın ən gözəl şəhərlərindəndir. Adına “Dənizlər kraliçası”, kanallar, körpülər şəhəri də deyilir. 170 kanalı, 400-ə yaxın körpüsü var. Venesiya o qədər gözəl, arzulanan şəhərdir ki, buraya gələ bildiyim üçün özümü həm şanslı, həm də nağıl qəhrəmanı kimi hiss edirdim. Yayı həm çox isti keçir, həm də turistlərlə dolub-daşır. Gözün qalır möhtəşəm saraylarda, binalarda bir də ayılırsan ki, kiminsə ayağını əzmisən. Deyirlər, şəhərdə 200-dən çox tarixi saray var.

Davamı →

İstanbulun böyük, ən gözəl adası

“Sizin yaşınız azdır, bilməzsiniz… Bu şəhər necə çirkinliklərə şahid olub, necə iyrənçlikləri ört-basdır edib. İstanbul – İstanbul olmaq, bu günə gələ bilmək üçün çox şeyləri özündə basdırıb. Bizim dədələrimiz həmişə vuruşub, bir çox savaşlardan keçmişik. Bunun yaxşı üsul olmadığını bilirik. Dava-dalaş istəmirik. Ancaq bəzən insanlarımıza başqa şans buraxmırlar”, – Kabataş vağzalından adalara doğru gedirik. Gəmidəki 93 yaşlı, eks dövlət məmuru İstanbulun keçmiş vaxtlarından danışır.
Gəmi Heybəli adasında dayanır. Sərnişinlərdən birinin halı pisləşib. Hamının qadına görə narahat olduğunu görən yaşlı adam əlavə edir: “Görürsünüz də pulsuzluqdan, dərmansızlıqdan asma xəstəsi nə hala düşüb”.

Davamı →