Yol bilmək, yol tapmaq

Hədəflərimizi bilmək kifayət deyil. İnsanların çoxu burada ilişər. Hədəfi və tapıldığı yer arasında itər. Halbuki doğru olan HƏDƏF təyin etmək və ona gedən doğru yolu, yolları və vasitələri, tapmaqdır. Bu ən az hədəfin özü qədər əhəmiyyətlidir.

Şagirdlər, pis vərdişlərindən xilas olmağa çalışanlar, çəki artırmaq ya da azaltmaq istəyənlər, həyatını nizama qoymaq istəyənlər, işini inkişaf etdirmək istəyənlər və sairə hamı həmişə burada ilişir deyə düşünürəm. Haqsız da deyiləm. Yalnız Hədəf deyil, eyni zamanda düzgün yol tapmağı da bilmək lazımdır ki, düzgün istiqamətdə olub olmadığınız bilinsin. Və müdaxilə edildiyi zaman, yol bağlandığında nə edilə biləcəyini biləsiniz.

Sadə, diqqətə çarpan bir yol tətbiq oluna bilər, davam etdirilə bilər və qazana biləcəyiniz üsullar tapmaqda kömək ola bilər. Bu bizə mənasız və nəticəsiz bir çox iş yerini bilməyimizə, doğru işlə çalışıb – çalışmamağımıza, nizamlı işlərdə çalışmağımıza və nəticə əldə etməyimizə kömək edir. Şübhəsiz ki, Yol Bilmək Yol Tapmaq ən az Hədəf təyin etmək qədər əhəmiyyətlidir.

Bir çox insanın ehtiyacı var buna, bir çox insan isə dəstəyə ehtiyac duyduğu mövzudur. Mövcud vəziyyəti diqqəti cəlb etmək, hədəflənən vəziyyəti təyin etmək və diqqətə cəlb etmək. Sonradan arada olan fərqi analizi etmək. Bu fərqi bağlayacaq üsullar və bu üsulların tətbiq olunmasına istiqamətli bir yol xəritəsi çıxarmaq. Sonrası isə idarəli şəkildə yola çıxmaq lazımdır.

Hədəfimiz olduğu kimi, üsulumuz, yolumuz olsun…

 

0 şərh