Рейтинг
+144.88

uğur psixologiyası

147 üzv, 185 topik

Uğurlu iş qadını olmağın sirri

Kişilərin dominant olduğu bir cəmiyyətdə qadınların yüksək vəzifələrdə işləməyinə maneə törədən mühakimələrdirmi, yoxsa problem qadınların öz davranışlarındadırmı? Şübhəsiz ki, mühakimələr var. Ancaq qadınların da bu mühakimələrə xidmət edən və öz özlərini aşağı çəkən davranışları var. Məsələn, uğurlu olmaq üçün iş yerinə necə geyimlə getmək lazım olduğunu bilirik, bəs necə ünsiyyət qurmaq lazım olduğunu bilirikmi?
Davamı →

Pul yığmağın qızıl qaydaları

Mümkün qədər qənaət edin. Bu gündən başlayın. Nə qədər pul saxlasanız o qədər təminatda olarsınız.
Əlinizə gələn pulun bir qismini mütləq kənara ayırın. Unutmayın! Damla-damla göl olar.
Ağlınız həmişə qənaət etdiyiniz pullarda olsun. Yığdıqlarınızı hesablayın. Unutmayın! Qızılı saxlamaq deyil, qəpiy saxlamaq hünərdir.
Davamı →

Bob Parsons uğurunun sirri nədədir?

O, amerikalı sahibkar və xeyriyyəçi kimi məşhurlaşıb. Go Daddy internet domein xidmətinin yaradıcısıdır. Parsons tərəfindən 1997-ci ildə qurulan bu xidmət 2010-cu il etibarı ilə 45 mln. domein adını idarə etməkdədir. O biznes və şəxsi həayatda qazandığı uğurun sirrini bölüşüb:
1. Konfort zonanızı tərk edin və ondan mümkün qədər uzaq durmağa çalışın.
Korfort zonasında olan zaman insanın həyatında xüsusi əhəmiyyət kəsb edən hər hansı bir dəyişiklik baş vermir. İnsanlar, əksər hallarda, belə deyirlər: «Mənə sabitlik lazımdır». Mənim isə bu məsələ ilə bağlı yalnız bir cavabım var: «Sabitlik ölülər üçün xarakterikdir».
Davamı →

Versace uğuru

Versace brendini tanımayan yoxdur amma di gəl ki, bu brendin necə yaranması haqqında hər kəs məlumatlı deyil. Gəlin, Versace brendinin əsasını qoyan Gianni Versace ilə yaxından tanış olaq.
Bütöv bir dizayner sülaləsinin əsasını qoyan Gianni Versace 1946-cı ildə İtaliyanın kiçik bir əyalət şəhəri olan Redjo-di-Kalabriyada atelyede anadan olub. Bu atelye onun üçün həm məktəb, həm də universitet rolunu oynayıb. Modelyerin anası peşəkar dərzi idi.

Davamı →

Haqqında film çəkilən Chris Gardner

"Ümidini itirmə" filmini izləməyən və bilməyən yoxdur. Və budur, bu filmdə Will Smith`in  canlandırdığı obraz olan Chris Gardner`in uğur hekayəsi.
Hər birimizin «itirmək, uduzmaq, əzilmək» üçün səbəbləri vardır. Üstəlik bu səbəblər, donmaqda olan birini yuxunun çəksiyi kimi narkotik bir xoşbəxtliyə çəkə bilir insanı.
Mübarizəni, döyüşməyi, savaşmağı buraxarsan. Özünü,şəxsi bəhanələrinin qaranlıq dərinliyinə salarsan. Həyatla arandakı mübarizəni daha başlamadan uduzarsan. Ən çox da «uduzmaqdan qorxanlar» sevər daha başdan itirməyi, «uduzmamışlardır», sadəcə savaşa girməmişlərdir. Təslim olmaq, yenilməkdən daha yaxşı gəlir onlara. Buraxın savaşmağı, uduzmağı belə bacarmayanların uduzmağıdır bu. Biraz zavallı görünür bu adamlar mənə. Mən savaşmağı sevirəm, uduzmaqdan qormayanları sevirəm.
Davamı →

Uğurlu insanların həyatını mənalı edən xobbiləri

Uğurlu insanların həyatı uğurlu olmaq istəyənlər tərəfindən  maraqla qarşılanır.Ancaq onların necə zəngin olduqları çox insanın maraq dairəsinə girir. Bu yazımızda uğurlu və zəngin insanların maraqlı xobbilərindən bəhs edəcəyik.
1.Richard Branson
Hamımız Bransonı müxtəlif cür bol atraksiyonu, adrenalin dolu xobbi icra edərkən görmüşük.Amma uğurlu milyarderin ən sevdiyi xobbisi heyrətamiz dərəcədə səssizdir:

Davamı →

Basketbol tarixinin əfsanəvi adı Kobi Brayantın uğur ilə bağlı fikirləri

Kobi Brayantı (Koby Bryant) təəssüf ki, uğursuz bir qəza nəticəsində itirdik. O, təxminən 20 il tərlətdiyi Los Angeles Lakers başda olmaqla, bütün basketbol severlər üçün bir əfsanədən də üstün biri idi.
Əlbəttə, Kobi Brayantın uğuru təsadüflərlə yaranan bir nəticə deyildi. Çox çalışmağın, ən yaxşısını istəməyin və dayanmaq bilməyən birinin bədən halı idi. Black Mamba! Onun bizə viras qoyduğu təkcə uğurları deyil, eyni zamanda tövsiyələri oldu.
Davamı →

Bill Qeytsdən xoşbəxtliyin 4 sirri

Planetin ən zəngin insanlarından biri xoşbəxtliyi sadə bir şeylərdə axtarır. Reddit-dəki “Nə olsa məndən soruş” adlı son buraxılışda Microsoft-un yaradıcısı Bill Qeytsə (Bill Gates) iqlim dəyişikliyindən tutmuş gələcək təhsil mövzusuna qədər çoxlu suallar veriblər. Çıxışa başlayandan təxminən 30 dəqiqə sonra iştirakçılar biznesmenin şəxsi həyatı ilə maraqlanmağa başlayıblar.
63 yaşlı Qeyts-ə iki əsas sual veriblər: “Xoşbəxtsiz? və “Sizi nə xoşbəxt edir?”
Dünyanın ən zəngin insanları arasında ikinci yeri tutan adam birinci suala belə cavab verib:

Davamı →

Qənaətcil olmaq üçün 5 ağıllı məsləhət

Hamımız həyatımızda çətin zamanlar yaşaya bilirik. Belə vaxtlarda hədərə xərclədiyimiz pullar üçün heyfsilənir və buna görə özümüzü bədxərclikdə günahlandırırıq.

Çətin vaxtlar keçirməyimiz gələcək günlərdə pulsuzluq yaşamasaqda ehtiyatlı pul xərcləməyimizə və daha qənaətcil olmağımıza səbəb olur. Qənaətcil olmaq əslində edilməsi lazım olan ən doğru şeydir, ancaq bəzən xətti keçir və lazımsız yerlərə pul xərcləyirik. Bu hərəkətlərin qarşısını almaq və pulumuzun qədrini bilmək, faydalı bir yerə xərcləmək üçün qənaətcil olmağımız şərtdir. Ancaq öyrəncəli olmayan üçün bu vəzifəni yerinə yetirmək çox çətindir. Qənaətcil olmaq diqqət tələb edən bir vərdişdir. Qənaətcil olmaq istəyənlərə bir neçə təklifimiz var. Buyurub tanış ola bilərsiniz.
Davamı →

Yəhudisayağı biznes

Niyə yəhudilər var-dövlət yığmağı bacarırlar? Onların maliyyə müdrikliyinin sirri nədədir? Niyə məhz yəhudi xalqına biznes qurmaq və var-dövlətini artırmaq belə asan başa gəlir? Hələ qədim salnamələrdə yəhudilərin pulla rəftarı ilə bağlı qeydlər yazılırdı və yüz illər ərzində bu qayda-qanunlar az da olsa dəyişilməyib, əksinə daha geniş miqyasda inkişaf edib.

Mixail Abramoviçin yazdığı «Yəhudisayağı biznes. 67 qızıl qayda» kitabında yer almış, hər bir iş adamı üçün faydalı olacaq 22 qaydanı bilmək olduqca önəmlidir.
Davamı →