Рейтинг
+144.88

uğur psixologiyası

147 üzv, 185 topik

Özünü başqaları ilə müqayisə etmə

Əlbəttə, sən daha çox şeyə layiqsən. Axı sənin sinif yoldaşın, iş yoldaşın və ya əmin oğlu bu “çox şeyə” artıq nail olub. Lakin özünü onlarla müqayisə etmək mənasızdır, hətta zərərdir. MarketWatch daha məhsuldar bir strategiya haqqında danışır.

Yağlı boya ilə rəsm: qonşunuz yeni Volvo-sunun sükanı arxasına keçir, arxa şüşədə isə uşağının oxuduğu nüfuzlu özəl gimnaziyanın loqotipi var. Yanında isə uşaqlarınızı adi dövlət məktəbinə apardığınız köhnə maşınınız dayanıb.

Belə bir hekayənin qəhrəmanı olduqda, dünyanın ədalətsizliyinə dair düşüncələrlə özünüzə əzab verməyə tələsməyin. Morningstar şirkətinin davranış iqtisadçısı Sara Nyukombun məsləhətlərinə qulaq asmaq daha məsləhətdir.
Davamı →

Uolt Disneydən 6 biznes dərsi

Uolt Disney 1923-cü ildə Walt Disney Company şirkətinin əsasını qoyub. Hazırda bu şirkətin qiyməti 178 milyard dollardır. Entrepreneur jurnalı Amerikanın dahi multiplikatorunun həyatından altı vacib dərsi təqdim edib.

1. Heç vaxt təslim olmamaq
Uolt Disney bir gündə varlı və məşhur olmayıb. O, ilk biznesini 19 yaşında dostu ilə bərabər açmışdı. Bu, çox kiçik incəsənət studiyası qısa müddətdə iflas edir. Bir ildən sonra Disney yeni animasiya studiyasını açır və gəlir əldə edə bilmədiyindən, yenə də uğursuzluğa məruz qalır. Lakin Uolt Disney təslim olmurdu.

O deyirdi, – “Həyatımda baş verən bütün uğursuzluqlar, bütün problem və maneələr mənə daha da gücləndirirdi. Baş verdiyi zaman bunu anlamırsınız, lakin sizə dəyən zərbə həyatınızın ən yaxşı hadisəsinə çevrilə bilər”.
Davamı →

Hakimiyyətin sirri

«Hakimiyyətin 48 qanunu» Robert Qrinin əsas işi sayılır. Bu kitabla idarəetməni, dolaşıq yollar seçməyi, insanları tanımağı öyrənə bilərsiniz. Tarixi misal gətirərək yazılan bu 48 qanunda ehtiyatlı, lazımlı olmağı, axtarılan insan olmağı öyrənəcəksiniz. Robert Qrinin «Hakimiyyətin 48 qanunu»ndan birincisi belədir:

Kölgən heç vaxt hökmdarın üstünə düşməsin

Qanun belə ifadə olunur:
Həmişə buna nail olun ki, rəhbər olanlar yuxarıda özlərini rahat hiss etsinlər. Öz istedadlarınızı nümayiş etdirməklə onlara yarınmaq və ya onlarda özünüz haqqında təəssürat yaratmaq səylərinizdə həddən artıq uzağa getməyin — əks təqdirdə özünüzlə bağlı onlara qorxu və tərəddüd aşılamaqla, bunun əksinə nail olmaqla risk etmiş olarsınız. Öz rəislərinizi, onlar əslində olduqlarından da parlaq görünməyə məcbur edin və hakimiyyətin zirvələrinə çatacaqsınız.
Davamı →

Büdcənizi düzgün planlaşdırırsınız?

Büdcəyə nəzarət etmək və onu planlaşdırmaq fikrinə düşmək çox müsbət haldır. Lakin bunu düzgünmü edirsiniz? Bu zaman yol verdiyiniz səhvlər büdcə planlaşdırılmasının xeyrinizə işləmək əvəzinə ziyanla başa gəlməsinə səbəb ola bilər. Şəxsi və ailə büdcənizi planlaşdırarkən maliyyə vəziyyətinizi yaxşılaşdırmaq üçün aşağıdakı ən çox yol verilən səhvlərdən yayının.

Şəxsi keyfiyyətlərinizi diqqətə almırsınız:
Büdcəni real xərclər və davranışa əsaslanaraq planlaşdırmaq mütləqdir. Növbəti ay üçün büdcəni planlaşdırıb, sonra isə özünüzü və ailənizi bu çərçivəyə sığışmağa məcbur etmək məntiqli davranış deyil. Məsələn, büdcənizə nəzarət etmək qərarına gəldiniz, lakin əvvəldən bilirsiniz ki, bu büdcə planı hər hansı xırda alış-verişlərə pul xərcləməyə icazə verir. Bu halda ciddi məhdudiyyətlər heç bir işə yaramayacaq.
Davamı →

Tarakan teoremi

MIT məzunu, Google Chrome-un rəhbəri Sundar Pichai:
Bir gün bir restoranda bir tarakan tapıldı. Tarakan orda olan qadınlardan birinin üstünə çıxdı. Qadın qışqırmağa başladı. Qorxudan üzü ağappaq olmuşdu. Titrəyən əlləri ilə tullana-tullana üstündəki tarakanı yerə atmağa çalışırdı.

Deyəsən, qorxan təkcə həmin qadın deyildi. Qadınla eyni masa ətrafında oturmuş digər adamlar da üst-başlarını təmizləmək üçün ayağa durub qışqırırdılar.
Qadın istədiyinə nail ola bilmişdi. Tarakanı təmizləyə bilmişdi. Amma bu dəfə də tarakan başqa qadının üstünə düşmüşdü.
Davamı →

Yarım saat nəzəriyyəsi

Reallıq budur ki, uğur zaman tələb edir. Böyük uğur böyük zaman tələb edir. Riçard Brenson bir gecə milyoner olmayıb, yaxud David Beckham bir neçə məşqdən sonra futbol üzrə dünya ulduzuna çevrilməyib.

Bununla yanaşı, istənilən vəziyyətdə və istənilən insan üçün keçərli olan bir üsul mövcuddur. İnsanların əksəriyyəti bu üsulu yaxşı bilsələr də ondan istifadə etmirlər. Nəyə görə? Axı dünyaların ayaqlarınızın altına səriləcəyinizi gözləmək daha asandır! Lakin aydındır ki, dünya istəklərimizə cavab verməyə tələsmir.
Davamı →

Vehbi Koçun biznes sirləri

  • Bir şeyə sərmayə yatırmaq barədə düşünürsənsə torpaq sahəsi al. Torpaq sahəsi qızıldır. Bu torpaqda bir bina inşa etsən gümüş, binaya da kirayə qalan müştəri tapsan dəmir olar.
  • Keçmişdə baş verən hadisələr ilə məşğul olmaq əvəzinə gələcək barədə düşün.
  • Uğur – başqalarının sınaqdan keçirdiyi təcrübələrdən yararlanmaqdır.
  • Gənc nəslin yetişməsinə xidmət etmək insanlıq və Vətən qarşısında bir borcdur.
  • Hər şeyin təməli sağlamlıqdır. Sağlamlıq varsa, hər şey var.

Davamı →

Zəngin olmağın sirləri

Sıfırdan başlayaraq zəngin olan insanların demək olar ki, hamısının oxşar xarakterlərə sahib olmaları təsadüf deyil. Öz səyləri ilə sərvət qazanan 177 nəfərin özəlliklərini 5 il ərzində araşdıran Tomas C.Corleyə görə insanın gündəlik vərdişləri onun işlərindəki uğuruna təsir edir. 

  • Zənginlər hər gün ən azı 15 dəqiqə müxtəlif mövzular barədə düşünürlər. Zəngin üçün uğurun ilk açarlarından biri düşünməkdir. Məsləhətçiləri təcrübələrini paylaşaraq zənginlərin daha çox pul qazanmasına və həyatlarını proqramlaşdırmalarına kömək edir.
  • Zənginlər tənqid edilməkdən qorxmurlar. Yeni şeylər öyrənmək üçün başqalarının fikirlərinə dəyər verməli olduqlarının vacibliyinə inanırlar. Onlar düşündüyümüz qədər cəsarətli deyillər. Zənginlərin də qorxduqları məqamlar var. Lakin nə qədər təmkinli davransalar da, risk olmadan sərvət qazana bilməyəcəklərini də bilirlər. Riskləri hesablayıb, səhvlərin faizini ən aza endirməyə çalışırlar.

Davamı →

Müdrikliyin 15 göstəricisi

mudriklik1. Müdriklər az danışır və daha çox fikirləşirlər.

2. Müdriklər qarşılarındakı insandan birbaşa heç nəyi soruşmurlar.

3. Müdriklər öz fikirlərini başqaları ilə bölüşmürlər.

4. Müdrik insanlar heç vaxt öz məqsədlərini başqalarına bildirmirlər.

5. Müdriklər ağıllarını hiyləgərliklə idarə edirlər və bundan işləri olduqları zaman istifadə edirlər.

6.
Müdrik insanlar mübahisə etmirlər və pis ifadələr işlətmirlər.

7. Müdrik insanlar heç vaxt kartları açaraq oynamırlar.

8.
Müdriklər az şey əldə etmək istəyən zaman belə bütün lazım olan vasitələrə əl atırlar. Onlar öz məqsədlərinə çatmaq istdikləri zaman başğalarından istifadə etməyi xoşlamırlar.
Davamı →

Özünüzə inanmaq üçün bu vərdişlərdən imtina edin

1. Günahkarlıq hissi
Günah hissinə bir çoxumuzun uşaqlıqdan öyrədilirik. “Yeməyini ye, yoxsa arxandan ağlayar” və ya “Mən sənin üçün saçımı süpürgə edirəm, sən isə bu vəziyyətdə şikayət edirsən?” cümlələrini hamımız eşitmişik. Böyüdükcə isə bu cümlələr bizim daha da dərinimizdə yuva salaraq, güvənsizlik yaşamağınıza səbəb olur. Günahkarlıq hissi başqalarını bilərək incitməməkdə və ya ən dərindəki dəyərlərinizi heçə saymamaqda sizə kömək edə bilər. Ancaq həddindən çox günahkarlıq hissi həyatın bütün sevincini alıb aparır. Günahkarlığın bir çox növü vardır, tədqiqatlar isə bu növlər arasında tək bir günahkarlıq duyğusunun yaxşı olduğunu söyləyir; o da etdiyiniz zərərverici bir hərəkətin ardından duyulan günahkarlıq hissidir. Dəyər verdiyiniz birinə yalan söylədikdən və ya eqoist, alçaldıcı davrandıqdan sonra hiss edilən günahkarlıq duyğusu, eyni davranışı təkrarlamağınıza mane olur və peşmanlıq hiss etdirir. Digər bir çox günah hissi isə belə bir təsirə sahib deyil. Keçmişdəki səhvlərinizdən dərs çıxarın və həyatın sizə verdiyi hədiyyələrin, gözəlliklərin qiymətini bilin.
Davamı →