Arı çörəyi (Güləm)


Allah biz insanlara verdiyi nemətlərdən biridə arı məhsullarıdır, arı məhsulları deyəndə bal, arı südü, çiçək tozu, mum və propolis daha çox xatırlanılır amma arı çörəyi olan bu əvəzsiz nemətdə demək olar bunların hamısı var.

Zəngin tərkibi olduğu qədər də 1001 dərdin dərmanı kimi bizlər bu neməti tanımalıyıq. Arı çörəyi (Güləm) yeni süfrədən çıxmış arı balalarının 5 günlük yeməyidir, olduqca az tapıldığından qiyməti də başqa məhsullara baxdıqda bahalıdır amma baha olduğu qədər də faydaları vardır.

Güləm insan vücuduna bir enerji, güc verir. O qədər güclü bir təsiri vardır ki, qəbul etməyə başlayandan 1 gün sonra təsiri hiss olunur. Qanazlığında, halsızlıqda, yorğunluqda, cinsi zəiflikdə, göz zəifliyində, tez-tez diş qanamalarında, sonsuzluqda, yaddaş pozğunluğunda, diqqətsizlikdə, xərçəng xəstəliyində, anemiyalarda, əsasən kiçik uşaqlarda iştahsızlıqda, süd verən analarda, süd azlığında, vərəm xəstəliyində, beyin damarların sklerozunda, dəri quruluğunda, zəif immunitetdə, yüksək xolesterində, dəri səpmələrində, sivilcələr, sızanaqlar, aknelərdə, saç tökülməsində və uzun sürən yorucu xəstəliklərdən sonra güləmin qəbulu insan orqanizmini sanki yeniləyir, bədənə yeni bir əhval-ruhiyyə gətirir.

Daha çox zehni əməklə məşğul olanlar, imtahana hazırlaşan tələbələr mütləq bu nemətdən istifadə etsinlər. Güləmin həm də çox gözəl dadı vardır. Həm uşaqlar daha çox sevir, həm böyüklər.

Gündə 3 dəfə yeməkdən 30 dəq əvvəl 1 çay qaşığı yeyilir və ya 200 qram güləm 1 kq bala qarışdırılır. Qarışıqdan gündə 3 dəfə yeməkdən 1 saat əvvəl 1 çay qaşığı yeyilir. Güləmdən hamilə xanımlar istifadə etsələr həm uşağın beyin inkişafına səbəb olur, həm də ana hamiləliyini olduqca rahat keçirir.

Fizuli Hüseynov

0 şərh