Uşağınızı mənfi duyğulardan xilas edin

Uşaqlarınızla vaxt keçirin
Uşaqlarınızla tez-tez vaxt keçirməlisiniz. Problemlərini dinləməli və onların xoşladığı işlərə maraq göstərməlisiniz. Ən əhəmiyyətlisi isə danışarkən uşağa biganə yanaşmayın, onu diqqətlə dinləyin. Bununla övladınızın şəxsiyyəti haqqında məlumat toplayarsınız. Sizin bu davranışlarınız sayəsində digərlərinə dəyər verməyi və maraq göstərməyi öyrənəcək.

Sizin üçün nə qədər qiymətli olduğunu deyin
Psixoloqların araşdırmalarına görə, bir çox uşaq valideyni üçün nə qədər əhəmiyyətli olduğunun fərqində deyil. Sizin üçün nə qədər qiymətli olduqlarını hiss etdirmək kifayət deyil, bunu onlara söyləməlisiniz. Əks təqdirdə uşağınız dəyərli olduğunu və ya sevildiyini hiss etməz.

Problemlərindən qaçmamağı öyrədin
Məsələn, uşağınız artıq futbol kursuna getmək istəmədiyini söyləsə, ondan bunun səbəbini soruşun və komanda yoldaşlarına ilə olan problemini deməsini istəyin. Əgər hələ də qərarını dəyişməsə, başqa bir məşğuliyyət tapmasına kömək edin.

Hər gün uşağınızdan hər hansı bir mövzuda kömək istəyin və kömək etdiyi üçün təşəkkür edin.

Araşdırmalar minnətdarlıq görən insanların mərhəmət duyğusunun inkişaf etdiyini, daha comərd və kömək edən olduğunu göstərib. Buna görə də uşağınıza gün ərzində kiçik işlər verin və sonda ona təşəkkür edin. Psixoloqlar uşağınızın səmimi şəkildə sizə kömək etdiyi vaxtlarda onları mükafatlandırmağı də məsləhət görür.

Uşağı mənfi duyğulardan xilas edin
Hirs, nifrət, utanma və qısqanclıq kimi mənfi hisslərdən xilas olmasında uşağınıza kömək edin. Beləliklə, onun fikirlərinin dolaşıq düşməsinin də qarşısını alarsınız. Uşağınızın özünü analiz etmə bacarığı onun gələcəkdə mərhəmətli və şəfqətli bir fərd olmasını təmin edər. Uşağınızın psixoloji tarazlığını də inkişaf etdirin. Ona dünyanın nə qədər böyük, mürəkkəb və maraqlı bir yer olduğunu başa salın. Psixoloqların araşdırmalarına görə, az qala bütün uşaqlar yalnız ailə və dostlarından ibarət olan kiçik dünyalarına maraq göstərirlər. Bu məhdud dünyanın xaricinə çıxıb, başqa insanlar və hadisələrlə tanış olmaları əhəmiyyətlidir.

Mütəxəssislər deyir ki, uşağı nəzakətli, şəfqətli və mərhəmətli bir fərd olaraq yetişdirmək asan deyil. Ancaq bu, hamımızın bacara biləcəyi bir işdir. Dünyada heç bir şey sizə bu müvəffəqiyyətin bəxş etdiyi xoşbəxtliyi verə bilməyəcək.

ailem.az 

0 şərh