Gözəl Norveç

Norveç bir çox təbii möcüzələrin vətəni hesab olunur. Belə ki, bura başgicəlləndirici şəhərlərə, möcüzə tarixə və xoşbəxt əhaliyə malik bir ölkədir.

Norveçin tərifə layiq olmasının 25 səbəbi:
1. Norveç Yer kürəsinin ən xoşbəxt yerlərindən biri hesab olunur.

2. Ən təhlükəsiz yerlərdən biridir.
Norveçin cinayət və həbslər üzrə statistikası olduqca aşağıdır. Bir müdrik hüquq tələbəsi demişdir: “Xoşbəxt insanlar ərlərinə atəş açmazlar”

3. Burada “allemannsrett” adlandırılan qanun vardır.
“Allemannsrett” sözü “all men’s right” ifadəsindən götürülmüşdür. Bu ictimai hüquq hesab olunur və insanların becərilməmiş torpaqlar arasında “azad veyillənməsi”nə imkan verir. Bu o deməkdir ki, insanlar ucqar ərazilərdə(utmark) çadır qura və yürüyüş edə bilərlər.

4. Trolltunga foto çəkdirmək üçün əla yerdir.
Trolltunga ən ağlasığmaz ərazilərdəndir.

5. Həmçinin Kjeragbolten.
Gördüyünüz qənbər daşın üzərində rahaqtlıqla dura bilərsiniz. İki dağ arasında yerləşən və ayaq basdığınız torpaqdan minlərlə metr yüksəklikdə dura biləcəyiniz başqa yer tanıyırsınız?

6. Hətta şəhər əraziləri də yaşıllıqla zəngindir.
Oslo Norveçin paytaxtıdır. Şəhər yaşıl təpələrlə əhatələnmişdir. Təbii ki, bura betondan ibarət cəngəllik deyil.

7. Fredrikstad qalası möcüzələr diyarıdır.
Fredrikstad Skandinaviyada ən yaxşı qorunmuş qala hesab olunur.

8. Fyordlar.
Norveç fyordları kəşf olunması lazım olan ən mükəmməl yerlərdəndir.

9. Norveç bu gözəlliyi yaratmışdır.

10. Balıqçılar üçün xüsusi komalar vardır.
Onlar hər yerdədir. Ürəyiniz istədikdə bu komalardan birində qala bilərsiniz.

11. Gecə yarısı Günəşi.
24 saat görünən Günəş Şimal qütb dairəsində yay fəslində Norveçin şimalında müşahidə olunur.

12. Norveç xizək sürmənin vətəni hesab olunur.

Müasir xizək sürmədən ilk dəfə Norveçdə istifadə olunmuşdur. İngiliscə işlədilən və dilimizdə “xizək sürmə” kimi istifadə olunan “ski” sözü qədim Skandinaviya dilindən götürülmüşdür və təxminən “bölünmüş ağac parçası” kimi tərcümə olunur.

13. Finlandiyada olduğundan daha çox göl vardır.
Finlandiyada 60.000-dən çox göl vardır, lakin Norveç say etibarı ilə onu ötüb keçmişdir.

14. Hornindalsvatnet Avropanın ən dərin gölüdür.

15. Dünyanın ən uzun tuneli də Norveçdə yerləşir
Lærdal tuneli 24.5 kilometr uzunluğundadır. Əlvan rənglərlə işıqlandırılmış mağara tuneli dörd bölməyə ayırır və bu sürücülərdə yaranmış həyəcanı azaltmağa kömək edir. Tuneldən keçmə müddəti 20 dəqiqəyə bərabərdir.

16. Floyen dağının zirvəsindən bir görüntü.

17. Norveçdə qütb parıltısının da şahidi ola bilərsiniz.
Lotofen adalarından bir görüntü

18. İki kəlmə: şimal maralları.
Santa çox uzaqda deyil.

19. Daha iki kəlmə: qütb ayıları.

20. Norveçin milli içkisi Aquavit adlanır.

21. Siz hətta yayın ortasında belə xizəklə sürüşə bilərsiniz.

22. Aalesund gündüzlər çox dəbdəbəli olur…

23. Və təbii ki gecələr.

24. Geirangerfjord’dan bərə ilə keçmək heyrətamizdir.

25. Norveçin 51.600 mil məsafədə uzanan sahili və 50.000 adanın olması onu özünəməxsus edən xüsusiyyətlərdən biridir.
Qayıqla kəşf edə biləcəyinizdən daha çox su, piyada gəzə biləcəyinizdən daha çox torpaq olan yerdə necə darıxmaq olar?

0 şərh