İtaliya haqqında maraqlı faktlar


1.
İtaliyada 20 region var. Hamısı da çox müxtəlifdilər. Əgər sən bir və ya ikisində olmusansa dəməli sən İtaliyada tam olmamısan.

2. Hər regionunda öz dialekti var. Qonşu regionların sakinləri bir-birini anlamaya bilərlər.

3. Regionlar kommunallara bölünmüşdür. Kommunallar sakinləri həmçinin öz dialektlərinə malik ola və qonşuları anlamaya bilərlər.

4. Siciliyanın, Kalabriyanın və Qazımanın təxminən 80% biznesi mafiyalara vergi ödəyir.

5. İtaliyada uşaq evi yoxdur.

6. İtaliyada evsiz heyvan yoxdur.

7. Ailələrdə kişilər öz arvadlarından qorxurlar.

8. İtaliyada sürücülük qaydalarında yazılmışdır ki, ötmə vaxtı uzaq işıqla xəbərdarlıq etmək olar. Başqa avropa ölkələrində siz bunun üçün cərimələnə bilərsiz.

9. Əgər ingilis dilində barda qəhvəni sifariş etsəz, onda 2 dəfə artıq pul ödəməli olacaqsız.

10. Barlarda və kafelərdə yerli əhali üçün qiymətlər aşağıdı, turistlər üçün isə 2 qat qiymətdir.

11. «S» hərfi su kəməri kranında isti suyu ifadə edəcək.

12. Autostradanın sürət şosesi həmişə pulludu. Sürət 130 km/saat məhdudlaşdırılmışdır. Radarla polisə çox nadir rast gəlinir.

13. İtalyan dizaynerlərinin əksəriyyəti Rusiyada satışlarla məşğul olduguna görə varlandı.

14. Cənub regionunda olan əhali o biri insanlardan daha mehribandılar.

15. Demək olar ki, bütün İtaliyada su kəməriylə problemlər olduğuna görə «kranın altından suyu içmək tövsiyə edilmir» kimi yazılar görərsiz.

16. Çox italiyalılar dəniz kənarında bağa malikdirlər.

17. Bütün italyan sözləri saitlə qurtarır.

18. Hər regionun mətbəxi əhəmiyyətli dərəcədə fərqlənir.

19. Spaghetti alla Bolognese — turistlər üçün addır. Yerlilər bu yeməyi mənimsəməyə Bolonyanın cəhdini qəbul etmədən Spaghetti con ragu-un bu yeməyini adlandırırlar.

20. İtaliyalılar dünyada ən uzun ömürlülər syılırlar.

21. İtaliyalılar və ispanlar bir-birlərini dillərin oxşarlığına görə anlayırlar.

22. Aosta regionunda italyan dilində danışmırlar. Əsas dil orada alman dilidi.

23. İtaliyada rəsmi dil Florentina dialekti hesab edilir. o "İlahi komediyaya" Dantesinin yazılışından sonra rəsmi dil oldu.

24. İtaliyada 54 polis təşkilatı var. Hamısı silahı daşımaq hüququna malikdirlər. Hətta tənzimçilərdə.

25. İtaliya və Polşa — Avropada iki ən dini ölkədir.

26. İllik vergi deklarasiyasının doldurulması vaxtı katolik kilsəsinə ianə bağışlamaq lazımdır.

27. Tütün dükanı çox funksiya yerinə yetirir — orada telefon hesabı doldurmaq, avtodayanacaq talonu almaq və hətta bəzi vergiləri ödəmək olar.

28. (Camorra) Kalabriyada ən xəsis və ictimai cəhətdən məsuliyyətsiz mafiyadı — artıq 40-il dən coxdu ki regionda tək Salerno-Redjo avtostradasını tikirlər. Bütün bu vaxt ərzində pul oğurlanır.

29. İtaliyada praktik olaraq bütün iqlim zonaları olur, ekstremallardan başqa.

30. İtalyanlılar axşam ən çox qida qəbul edirlər ailəliklə şam yeməyi zamanı.

31. İtaliyalılar şirələri praktik olaraq içmirlər, siz çox restoranlarda onları tapmayacaqsınız.

32. Sərt içkidən italiyalılar demək olaraq istifadə etmirlər.

33. Əsas içkilər — sudur və ya şərabdır. Bəzən pivə.

34. 60% mədəni dünya mirası İtaliyadadır.

35. Florensiya — Toskanadada dünyada ən böyük piyada gəzənlər şəhərdir.

36. Zeytun yağı kənddə kəndlilərdən almaq lazımdır. Supermarketdə onu almaq regionların əksəriyyətində pis ton hesab edilir. Ən azı bu şərabada aiddir.

37. İtaliyalılar danışıq vaxtı onlarla jestlərdən fəal istifadə edirlər.

38. Qadınlara əl-qol ilə hərəkət etmək ədəbsiz hesab edilir.

39. Ən təhqiredici jest — şəhadət barmağından və çeçələ barmaqdan istifadədi.

40. Toya bir və ya iki dəvət göndərir. Birinci sən kilsəyə rəsmi mərasimə gəlmək hüququna maliksən, ikinci — sən içki məclisinə və bayrama gəlməyə dəvətlisən.

41. Milada bir-birinə qırmızı tuman hədiyyə etməyi qəbul edilmişdir. bu hədiyyə ilə milad gecəsində yatmaq lazımdırki xoşbəxtlik olsun.

42. İtaliyalıların əksəriyyəti heç vaxt cənubi Romaya səyahət etmirdilər.

43. Bəzi regionlarda, əgər üç siqaret çəkən varsa, ən gənc siqareti söndürməlidir — yoxsa pis əlamət sayılır.

44. Danışıq vaxtı, inandırmaq üçün həmsohbətin dirsəyindən tuturlar.

45. İtaliyanın 80% ərazisini dağlar tutur.

46. İtaliyada 95% əhali italiyalılardı.

47. Daha yarım əsr qabaq italyan dili yalnız ədəbiyyatda istifadə edilirdi. Bütün regionlar öz dillərində danışırdı. Televiziyanın sayəsində dil yayıldı.

48. İndiyə qədər 20% əhali rəsmi italyan dilini anlamırlar.

49. Əsl italyan pitsasını odunlu sobada bişirirlər.

50. Avropa Birliyi bəzi pendirlərin, odunda bişən pitsa və İtaliyada vetçinanın bəzi növlərini istehsalını qadağan etməyə çalışır, necə ki gigiyena və standartlara uygun gəlmir deyirlər.

51. 98% italiyalı — katoliklərdir.

52. Pasta — bu yalnız makaron məmulatları deyillər, həm də undan başqa ərzaqlardanda hazırlanır.

53. İtaliyada ən məşhur idman — futboldu. Sonra motosiklet yarışı və velosiped idmanı gedir.

54. «Scuadra adzura» futbolu italyan yığmasının adı «mavi komanda» kimi keçir. oyunçuların özləri «adzuri-i» adlandırırlar — «mavilər» yəni.

55. Venesiyada italiyalılar hələ 16-cı əsrdə yəhudilər üçün dünyada ilk getto təşkil etdilər.

56. "İtalyan tətili" əfsanə deyil — tez-tez işdə əyləncənin bu vasitəsidi.

57. İtaliyalılar mərkəzi sahələrdə kafeyə baş çəkən və keyfiyyətsiz yemək üçün böyük pul ödəyən turistlərə gülürlər.

58. Ən yaxşı restoranlar reklam edilmir. Ora yalnız dəvətlə düşmək olar.

59. Alver vaxtı qəbzi mütləq götürmək lazımdır. Siz mağazadan çıxarkən paketlə və ya əldə piroqla polislər saxlaya bilərlər, və qəbzin yoxluğunda böyük cəriməni ödəyə bilərsiz.

60. Daha əvvəl Lamborghini traktorları buraxan şirkət kimi məşhur idi. hansısa qorxuya onlar maşının lyuksovıesini etməyə başladılar.

61. İtaliyada oğru tanışın olması əhəmiyyətlidir. əgər siz sadəcə saçınızı kəsmək istəyirsinizsə və ya həkimə getsəz belə ogru tanışınızın adini cəkməsəz qəribə hesab edilir.

62. Bəzi qanunların icrası məcburi deyil. İtaliyada yüzlərlə minlərlə qeyri-leqal quruluş belə mövcuddur.

63. İtaliyanın daxilində hələ 2 dövlət mövcuddur: San-Marino və Vatikan.

64. İtaliyalılar babat səliqəsiz geyinirlər, qara rənglərə üstunlük verirlər. Milan, Roma və bir neçə kurort zonalarında yaşayanlar istisnadı.

65. İtaliyada gecə çimərlikdə olmaq qadağandır. Cərimə — təxminən 1000 avrodu.

66. Yeri gəlmişkən, evə dəniz suyunu aparmaq qadağandır.

67. İtaliyalılar dəqiq deyillər. Onlar üçün vaxt heç nədi. Yaxşısı bu du gecikin görüşə.

68. Qatarların cədvəli, avtobuslar və təyyarələr həmçinin kifayət qədər şərtidi gecikədə bilərlər.

69. Yalnız turistlər bir çiyində çantanı daşıyırlar. Yerlilər həmişə çantalarını qoruyurlar oğurlana bilər hər an. 

70. İtaliyalılar Roma imperiyasının varisləri deyillər, hərçəndki həmin ərazidə yaşayırlar.

71. İtaliyanın dövlət universitetlərinə daxil olma vaxtı, imtahanları vermək lazım deyildir. Hamını götürürlər.

72. İtalyan ali məktəblərində universitet şəhərciyi və yataqxana yoxdur — hamı öz imkanlarına əsasən evi tutur.

73. Çox ali məktəblərdə İtaliyada imtahanlar kim nə vaxt istəyir verir sessiya yoxdur.

74. İtaliyada ər-arvadın boşanmasının rəsmi proseduru təxminən üç il davam edir. Hətta bundan sonra məhkəmə kişini keçmiş arvadının təlabatını ödəməyə məcbur edə bilər, əgər qadın az vəsaitlidisə.

75. turistlərin sadə geyinməsi lazımdır. Qızlarda qısa yubkalar və kişilərdə şortiklər yaxşı qarşılanmır.

76. İtaliyalılar işləməyi sevmirlər. çox küsürləriş haqda onlarla danışanda.

77. Formanı italyan polisi üçün Prada tikir.

78. Hörmətli insana «Doktor» deyırək meraciət edirlər.

79. cənub tərəfin insanları görüş və ayrılma vaxtı səmimiyyətlə öpüşürlər.

80. İtlyanlılar uşaqları çox sevirlər və hər seyə icazə verirlər.

81. İtaliyalılar — musiqinin və teatrların pərəstişkarlarıdırlar. Adətən onlar baş çəkməyə illik abunələr alırlar. 

82. Bəzi təşkilatlar yalnız bir ailənin və ya bir qəbilənin üzvlərindən ibarət ola bilər.

83. İtaliyada asfaltda tabaşirlərlə çəkmək qadağandır.

84. Hər kənddə və ya şəhərdə öz müqəddəs himayəçisi var.

85. 17 rəqəmi İtaliyada bədbəxt hesab edilir. Amma 13 — tamamilə sevilir.

86. italyan əlifbasında J yoxdur.

87. italiyalılar göygöz insanları o qədər də sevmirlər. Hesab edilir ki, onlar gözə gətirə bilərlər.

88. İtaliyada (ABŞ-da) içəridə çətiri açmaq olmaz — uğursuzluğu gətirir.

89. Yeri gəlmişkən, masaya şərabı tökmək — xoşbəxtlikdir.

90. İtaliyada geyimi böyük şəhərətrafı qəsəbədə almaq daha yaxşıdır.

91. Kişi üçün 40 yaşa qədər anayla yaşamağı normal hesab edilir.

92. Avqustda bütün ölkə mehribanlıqla məzuniyyətə gedir. Hətta böyük müəssisələr dayanır.

93. Onlar qışqırmırlar və söyüşmürlər — onlar belə danışırlar.

94. Natalyaya — bu Miladdır.

95. İtaliyada 8 martda qadınları təbrik edirlər.

96. İtaliyalılar lotereyalar və hər bir totalizatorlar oynamağı çox sevirlər. Onları anlamaq ağlasığmazdır.

97. İtaliyada internet kluba yalnız pasportun təqdimatından sonra buraxılır elə futbolada elədi.

98. Əti, balığı, kolbasanı və tərəvəzləri tanış insanların kiçik dükanlarından alırlar.

99. Bide — tualetin istənilənin məcburi aksessuarıdır. Həm də, italiyalılar əmindirlər ki, biz bilmirik, bu nədir.

100. Çox regionlarda cümə günü — kişi günüdür
 

0 şərh