Atom bombasından sonrakı Yaponiya

1. Yapon dilində “Xibakusiya” sözü var. Bu söz tərcümədə “partlayışın təsirinə davam gətirənlər” mənasını verir. Onlar Xirosima və Naqasakidə atom bombasından sağ qurtulanları belə adlandırırlar.

2.
Naqasakidə bombanın düşdüyü yerin yaxınlığındakı 6 qinkqo ağacı ciddi zədə aldı, amma möcüzə nəticəsində məhv olmadılar. Tezliklə yanmış budaqlarda yeni tumurcuqlar yarandı. O zamandan bəri Yaponiyada qinqko ağacı ümid rəmzi sayılır.

3. Çox adam Yaponiyanın məşhur monstrı Qodzillanın Xirosima və Naqasakidəki partlayışı rəmzləşdirdiyini bilmir.

4. Hər ilin 6 avqustunda Xirosimanın Xatirə Park kompleksində anım mərasimi keçirilir və partlayışın baş verdiyi saatda – 8:15-də bir dəqiqəlik sükut elan olunur.

5. Partlayış vaxtı şəhərdə olan və sağ qalan insanların uşaqları arasında mutasiya və ciddi patologiyası olmayanlar var.



6. Bombalanmadan sonra sağ qalanlar və onların uşaqları ciddi diskriminasiyaya məruz qaldı – cəmiyyəti şüalanmanın fəsadları haqda qorxular bürümüşdü. Bombalanmadan sağ qalan insanlara nikaha girmək, iş tapmaq çətin idi, çünki, çoxu düşünürdü ki şüalanma yolxucudur və irsən keçir.

7. Dünya ölkələrinin müxtəlif şəhərləri nüvə silahının ləğvi uğrunda çıxışlar edir, Xirosimanın meri isə, 2020-ci ilədək sülh və nüvə arsenalının ləğvi hərəkatının prezidentidir.

8.
Oleandr – Xirosima şəhərinin rəsmi çiçəyidir: oleandr nüvə zərbəsindən sonra çiçəkləyən ilk bitkidir.

9. Yalnız 1958-ci ildə Xirosima əhalisi 410 min nəfərə çatdı və nəhayət ki, bununla müharibəyə qədərki sayı aşdı. Bu gün şəhərdə 1,2 milyon insan yaşayır.

10. Xirosima və Naqasakidəki faicə qurbanlarının 10 faizi koreyalı idi. Onların da çoxu yapon hərbçiləri üçün silah və hərbi ləvazimatlar istehsal edən asılı fəhlələr idi. Bu gün hər iki şəhərdə çoxlu Koreya icmaları var.

0 şərh