Рейтинг
+37.29

Ölkələr

53 üzv, 73 topik

Əfsanə sevənlərin adası | İrlandiya

İrlandiya Avropanın qərbində yerləşir. Respublikanın paytaxtı Dublin şəhəridir. İki rəsmi dili var: irland və ingilis. Ölkənin maraqlı tarixi var. Keçmişlə bağlı əfsanələri sevən insanlar üçün ideal yerdir. İrlandiyada 26 qraflıq var ki, hər birində qəsrlər var. Turistlər bu qəsrlərə baxmaqla yanaşı, nömrə sifariş edib, qala da bilərlər.
Ölkədəki supermarketlər 12:00-dan 18:00-a kimi, kiçik dükanlar isə 07:00-dan 23:00-a kimi fəaliyyət göstərir.
Davamı →

Hesabı xanımların ödədiyi, qıza baxmağın ayıb sayıldığı ölkə

Hər bir xalqın öz adət-ənənələri, yazılmamış həyat qaydaları var. Amma dünyada yapon xalqından daha çox itki verən və qısa vaxtda əvvəlki inkişaf tempinə yüksələn ikinci bir xalq tapmaq çətindir. Gəlin, yaponları daha yaxından tanıyaq və uğurlarının sirrini açaq...

— Bir yaponun sizi evinə dəvət etməsi çox böyük hadisədir, bizim kimi qonaqpərvərlikləri yoxdur. Ailəvi dostlarla restoranda görüşürlər. Yaponun evinə dəvət edilmisinizsə, bu, böyük fəxrdir.

— Nə badə çağırıldığınız evə ayaqqabı ilə girəsiniz. Bu, ev sahibinə hörmətsizlik sayılır. Evə girən kimi qarşınıza Çin Səddi kimi “başmaq ordusu” qoyurlar, birini seçib geyinməlisiniz.
Ardı →

İstiotlu gürcü mətbəxinə səyahət


Gürcüstan Cənubi Qafqazda yerləşən və Azərbaycanla həmsərhəd olan qonşu dövlətlərdən biridir. Paytaxtı Tbilisi şəhəridir. 2 muxtar respublikadan və 9 regiondan ibarətdir. Zəngin və qədim tarixə malik ölkənin ərazisi 60.106 km2, əhalisi isə təqribən 4.5 milyon nəfərdir. Gürcüstan dünyada xristianlığı qəbul edən 2-ci dövlət kimi tanınır. İqlimi isə bölgələrə əsasən dəyişkəndir. Əsasən payız və qış aylarında yağışlar qərbdən şərqə getdikcə azalır.

Ölkənin şərq hissəsində yerləşən, paytaxt Tbilisi şəhəri Qafqazın mühüm sənaye və elm mərkəzi hesab olunur. Tbilisi adının gürcü dilindən hərfi mənası “isti su” anlamına gəlir. Tarixi mənbələrə görə şəhər eramızın V əsrində sərkərdə Vaxtanq Qorqassali tərəfindən yaradılıb. Şəhər 8 rayona bölünür.


Ardı →

Dəniz məhsullarını sevənlərin yeri | Monako


Monako Knyazlığına 
— bu da elə də böyük dövlət deyil, amma mədəniyyət baxımdan xeyli maraqlı və zəngindir. Monakonun sahəsi 1,96 kvadrat kilometrdir. Bu dövlət dünyada fransızdilli ən kiçik ərazi sayılır.
Monakonun 20 otelində dünyanın müxtəlif dillərində danışan qonaqlara rast gəlmək mümkündür. Monako knyazlığı öz qonaqlarını 7 əsrlik zəngin qəhrəmanlıq hadisələri ilə dolu Qrimaldi ailəsinin tarixi ilə tanış edir. Köhnə şəhər üzərində ucalan knyaz sarayı öz memarlığı və hər gün düz günorta baş verən gözətçi dəyişikliyi ilə məşhudur. Sarayın ətrafında isə digər görməli yerlər var; qeyri-adi akvariuma malik Okeanoqraf muzeyi, həmişə yaşıl Ekzotik bitki bağı, Monte-Karlo kazinosu, Dəniz muzeyi, kino muzeyi, Monako knyazının köhnə avtomobillər kolleksiyası ekspozisiyası və s.
Monakoda Knyaz sarayı çoxəsrlik adət-ənənənin mühafizəkarıdır. Saray 1215-ci ildə Genuya qalasının yerində tikilmişdir. Qışda qara, yayda ağ parad formasına malik karabiner gözətçilərinin növbə dəyişməsi hər gün saat 11:55-də təntənəli surətdə həyata keçirilir.
Mətbəxi
Monako İtaliya və Fransaya yaxın olduğu üçün mətbəxi də bu ölkələrin kulinariya ənənələrinin qarışığından yaranıb. Yəni təkcə bu ölkəyə səyahət etməklə, daha 2 Avropa ölkəsinin mətbəxi ilə də tanış ola biləcəksiniz. Monako vətəndaşlarının ən sevimli yeməkləri sırasına tərəvəzlər, pendirlər, qızardılmış kartofla bifşteks, souslar, raqu, ilbizlər və balıq yeməkləri daxildir. Sakinlərin ən çox içdikləri içkilər isə  şərab və qəhvədir.
 
Monako Aralıq dənizinin sahilində yerləşdiyi üçün yerli restoranların menyularında dəniz məhsullarına üstünlük verilir. Amma bu krallıqda süd və süd məhsulları, o cümlədən pendir elə də məşhur deyil. Lakin monakolular özünəməxsus dada malik pendir hazırlayırlar.

Şampan Monakonun milli içkisi hesab edilir. Ən dəbdəbəli restoranlarda şampanın bir qədəhinin qiyməti 40 evro təşkil edir.
Bir sözlə, əgər istirahətinizi Monako krallığında edəcəksinizsə, qəhvə ilə səhər yeməyinizə başlaya, nahar və şam yeməklərinizi isə balıq yeməkləri ilə edə bilərsiniz.

formaggio.az 
Davamı →

Fransa haqqında maraqlı faktlar

1. Fransada çox sayda qala mövcuddur — cəmi 4 969 ədəd.

2. Fransada kolqotkalar ixtira edilmişdilər. Qadın kolqotkaları — XX əsrin ən dahi ixtirasıdır.

3. Fransanın rəsmi dövlət dili — fransız dilidir. Amma ingilis dilini bilməsəniz siz iş tapmayacaqsınız, həm də heç bir fransız anlaya bilməyəcək ki siz ingilis dilini bilmirsiniz. Onlar bunu anlaya bilərlər ki, siz fransız dilini bilmirsiniz, amma necə belə ola bilər ki, siz ingilis dilində danışmırsınız?! Əgər onlar aksenti hiss edirlərsə, dərhal ingilis dilinə keçirlər, hətta əgər siz ingilis dilində danışa bilməsəniz də.

4. Fransızlar gilyotini ixtira etdikləri üçün fəxr edirlər..

5. Məhz fransızlar Avropa Konstitusiyasının layihəsini doldururlar. Daha dəqiq — fransız fermerləri, hansılar ki, anlamırlar, nə üçün onlar bir çəllək unikal şərabları (minlərlə növün ətrafında) tökməlidir, orada nəyəsə görə pendirləri (460 növ, onların növlərini nəzərə almadan) standartlara uyğun etməlidirlər və niyə bu sidr alkoqollu içki hesab edilməlidir?
Ardı →

İtaliyada gəzməli olduğunuz 6 şəhər

İtaliyaya gedib, oranın mədəniyyəti ilə bir neçə gün ərzində tanış olmaq mümkünsüzdü. Təkcə YUNESKO qeydiyyatında olan 47 heykəl, saysız-hesabsız muzeylər, Adriatik dənizinin sahilləri və təbii ki, üzüm bağları. Sizə İtaliyanın ən görməli yerlərini və şəhərlərini təqdim edirik.

Turin

İtaliyanın avtomobil paytaxtı, FIAT şirkətinin vətəni, 2006cı il qış Olimpiya oyunlarının təşkilatçı şəhəri. Turin- tarixi yerləri, muzeyləri gəzməyi sevən insanlarla yanaşı, şoppinq etməyi sevənlər üçün də əla yerdi. Burada Milanda olan bütün brend mağazalarına rast gələ bilərsiniz, sadəcə növbələrsiz və səs-küysüz. Ən əsası burada qədim xristian relikti olan- Turin kəfəni ilə tanış ola bilərsiniz.


Ardı →

Braziliya haqqında maraqlı məlumatlar


Braziliyada heç kəs və heç vaxt vaxtında gəlmir, əgər siz axşam saat 6-da qonaqları dəvət etdinizsə, gözləyin ki, onlar 8-9dan tez olmayaraq yavaş-yavaş yığılmağa başlayacaqlar. Hətta televizorlarda xəbərlər və seriallar 10-15 dəqiqə gec başlanır.

Pulla nağd ödəmək qəbul edilmir, praktik olaraq hər şeydə və həmişə kredit kartlarından istifadə edirlər.

Əgər siz nəğd pulla hesablaşmağa qərar verdinizsə, ona hazır olun ki, dəqiq təslim etməni sizə burada verməyəcəklər.

San-Paulo sakini üçün qorxunc tıxaclar normal şeydir. Hər bir sakinə 11-milyonluq şəhərdə ən azı 3 maşın düşür.

Braziliyalılar Havaianasın (Xavayanas) rezin şap-şaplarında küçədə gəzməyi xoşlayırlar. Hətta bahalı restoranlarda və gecə klublarında da şap-şaplarda olan insanlarla qarşılaşmaq olar.
Ardı →

İrlandiya haqqında 6 maraqlı fakt

İrlandiyaya yamyaşıl təbiətinə görə “Zümrüd ada” da deyirlər və keçmiş İrlandiya bayrağında simvol olaraq üçyarpaq yonca, arfa, Kladdaq üzüyü, Kelt xaçı var.

Kelt xaçı Müqəddəs Patriki, Kladdaq üzüyü dostluq və sevginin simvolizə edirmiş. Üçyarpaq yoncanın sehrli gücünün olduğuna inanırlar. Əfsanələrə görə, yonca fırtına qopacağını yarpaqlarını dikəldərək xəbər verirmiş. Həmçinin üç irlandların ən uğurlu rəqəmi hesab olunur. Arfa isə irlandların yenə sehirli gücünün olduğuna inandıqları musiqi alətidir. Pullarının üzərində belə arfa şəkli var.

İrlandiyanın indiki bayrağının rəngləri isə narıncı, ağ və yaşıldır. Yaşıl katolikliyi, narıncı protestantlığı, ağ isə bu konfessiyalar arasında sülhü təcəssüm edir.

1. İrlandiyada bir dənə də ilan yoxdur

 

 İrlandiya buz dövrünün baş verdiyi coğrafi əraziyə düşdüyünə və soyuq iqlimi olduğuna görə, adada ilan yoxdur


Ardı →

İtaliya haqqında maraqlı faktlar


1.
İtaliyada 20 region var. Hamısı da çox müxtəlifdilər. Əgər sən bir və ya ikisində olmusansa dəməli sən İtaliyada tam olmamısan.

2. Hər regionunda öz dialekti var. Qonşu regionların sakinləri bir-birini anlamaya bilərlər.

3. Regionlar kommunallara bölünmüşdür. Kommunallar sakinləri həmçinin öz dialektlərinə malik ola və qonşuları anlamaya bilərlər.

4. Siciliyanın, Kalabriyanın və Qazımanın təxminən 80% biznesi mafiyalara vergi ödəyir.

5. İtaliyada uşaq evi yoxdur.
Ardı →