Рейтинг
+3.53

şəxsi gigiyena

25 üzv, 45 topik

Saç tökülməsi

Saç tökülməsinə ən çox səbəb olan faktorlar stress, qışın soyuğu, avitaminoz və ya son zamanlar keçirdiyiniz xəstəlik ola bilər.
Saç uzanması və tökülməsində irsi faktorlar və hormonların böyük rolu vardır.Məsələn. qadın hormonu olan estrogen saçın uzanması və onun sıxlığını təmin edir.Estrogenin faizi düşdükdə (hamiləlik və menapauza dövrü) saçlar tökülməyə başlayır. Müxtəlif konraseptivlərin (hamiləliyin qarşısını alan dərmanlar) qəbulu da saç tökülməsinə səbəb olur (bu preparatlar qanda kişi hormonlarının artmasına səbəb olur).Sizdə saç tökülməsi yuxarıda qeyd edilən səbəblərdəndirsə, narahat olmağa dəyməz,bu proses özü tədricən bərpa olacaq.Əgər 2-3 aya qədər dəyişikliklər yoxdursa, siz mütləq endokrinoloqa müraciət etməlisiniz.
Davamı →

Saçım tökülür, nə edim?

Getdikcə saçtökülmə hallarına daha çox rast gəlinir. Bu da müxtəlif obyektiv və subyektiv səbəblərlə bağlıdır. Düzgün və vaxtında qidalanmamaq, vitamin baxımından zəif olan yeməklər yemək, stress, yorğunluq, əsəbilik, cürbəcür xəstəliklərin müalicəsində istifadə edilən dərman preparatları, hamiləlik dövrü, başın dərisinə yoluxan infeksion xəstəliklər, mövsümi və hormonal dəyişikliklər, mikroblar, zəhərlənmələr və s. bütün bunlar saç tökülməsinə səbəb olan əsas amillərdir. Ona görə saçın tökülməsinin qarşısını almaq üçün düzgün qidalanma əsas şərtdir.
Davamı →

Üz dərisinə gündəlik qulluq

Təxminən 17-18 yaşlarından etibarən dəriyə müntəzəm və düzgün şəkildə qulluq etmək lazımdır. Bu dərinin gözəlliyini və cavanlığını uzun müddət ərzində qorumağa imkan verir. Dəriyə qulluq edilməsi dərinin təmizlənməsindən başlayır.Mənzillərimizdə gündəlik istifadə etdiyimiz su üzün dərisi üçün o qədər də xeyirli deyil. Onun tərkibində olan xlor və mineral duzlar dərinin qurumasına səbəb olur. Ən başlıcası isə odur ki, bu maddələr dəridəki tər və piy vəzilərinin ifraz etdiyi maddələrlə kimyəvi reaksiyaya girərək onların axarlarının bağlanmasına səbəb olur. Üzünüzü yalnız içməli (butulkalarda satılan) və mineral (qazsız) sularla yumağa çalışın (əlacsız qaldıqda – qaynanmış sudan istifadə edin). Üzünüzü sərin su ilə (otaq temperaturundan artıq olmayan) yumaq daha yaxşı hesab olunur. Yalnız yağlı dərisi olan insanlar istisna təşkil edirlər. Belə dərisi olanlar üzlərini əvvəlcə ilıq su ilə yumalı, daha sonra isə nisbətən sərin su ilə yaxalamalıdırlar.


Ardı →

Epilyasiya

Epilyasiya — üz və bədəndən arzuolunmaz tüklərin təmizlənməsidir. Salon epilyasiyasının bir neçə növü vardır. Hal-hazırda ən məşhurları lazerlə olan epilyasiya və fotoepilyasiyadır.Qadınlar epilyasiyaya qərar verdikdə səbrli olmalıdırlar, belə ki, tüklərin tam şəkildə təmizlənməsi bir seans ərzində baş vermir. Məsələ ondadır ki, bir seans ərzində yalnız epilyasiya zamanı aktiv inkişaf dövründə olan tüklər təmizlənir. Yetkin və köhnə tüklər epilyasiyadan sonra yenidən inkişaf edir ki, bu da təkrar epilyasiya edilməsini tələb edir. Bundan əlavə, insan bədənində görünən tüklərdən başqa, dəri altında “ehtiyat” tüklər də vardır.


Ardı →

Sızanaqlarla mübarizə

Civzələr üzdə əmələ gələn ağ və qara nöqtələrdi. Bu, adətən üzü yağlı, dərisi məsaməli olan adamlarda əmələ gəlir. Üzdəki civzələri sıxmaq qəti qadağandı. Çünki bu yolla dərialtı toxumaya infeksiya keçə bilər. Civzələri ev şəraitində üzü buxara verməklə təmizləyirlər. Bu üsulla bütün qara civzələri təmizləyə bilmirsinizsə, onda həkim-kosmetoloqa müraciət edin.


Ardı →

Yağlı saçlar


Yağlı saç nədir və necə meydana gəlir? Deyilənlərə görə, düz saçlı insanlarda dəridən ifraz olunan yağ gün içində sürətlə yayılarkən, buruq saçlı insanlarda bu müddət daha yavaş irəliləyir. Bu vəziyyətdə də istifadə ediləcək şampunun çox diqqətli seçilməsi lazımdır. Saçı tez-tez yumaqda daha çox yağlandırır. Genetik və hormonal səbəblərlə yağlı olan saçları, 2 hətta 3 gündən daha çox yumağı təklif edirəm, getdikcə saçınızda azalma olacaq. Limonlu şampun istifadə edin ya da etibarlı markaların yağlanılmağa qarşı çıxardıqları şampunlar yaxşı nəticə verir. Saç kremi istifadə etməyin. Saç boyasının da yağlanılmağı azaltdığı deyilir.


Ardı →

Saçlara qulluq vasitələri

Gözəl və dolğun saçlar insanları daha gözəl və cazibədar edir. Buna görə də daim saçlara qulluq etmək, onun gözəl görünməsinin qeydinə qalmaq vacibdir. Bəs hansı vasitələr saçlara xeyirli funksiyalara malikdir? Saçları möhkəmləndirmək, eləcə də onun görkəmsiz olmasının qarşısını necə almaq olar? Bunun üçün sizlərə bir neçə faydalı maskalar təqdim edirik.


Ardı →

Buruq saçlarla necə baş etməli

Baxımı ən çətin saç növlərindən olan buruq saçlara necə hökm edə bilərik.
Buruq saçları olanlar yaxşı bilər; onlarla baş etmək sanıldığından çox daha çətindir. Baxımlı görünən, parlaq saçlara sahib olmaq üçün buruq saçlara hər zaman yaxşı baxmaq lazımdır. Doğru şampun, doğru saç kremi, doğru baxım vəsaitlərindən istifadə etmək əhəmiyyətlidir. Budur hər kəsi qısqandıran saçlara sahib olmanız üçün buruq saçlara xüsusi baxım ipucları.

Yuyarkən əvvəl saç kremi, sonra şampun istifadə edin

Ümumiyyətlə saç yumada əvvəl şampun sonra saç kremi istifadə edilİr. Evoria, buruq saçlar üçün tam tərsini təklif edir. Buruq saçlara sahib olanlar, saçlarını yuyarkən saçlarını yaxşıca islatdıqdan sonra diblərinə dəyməyəcək şəkildə kremləməlidirlər. Təxminən iki dəqiqə gözləyib bol suyla durulamalı,ardından saçları bir-birinə qarışdırmadan, incə hərəkətlərlə şampuanlamalıdırlar.Bu sayədə buruq saçlar daha asan daranacaq və elektriklənməyəcək. Buruq saçlar üçün ideal saç yuma aralığını isə bir gündür.Saçları bir gün arayla yumaq; saç sağlamlığını qorumaq və asan şəkilləndirmək üçün idealdır.


Ardı →

Soyuqdəymə əleyhinə ev damcıları

Yaz-payız fəslinin ən sıx müşahidə olunan situasiyalarından biri də “qrip” adı altında sadə,asanlıqla keçirdiyimiz,immunitetin zəifləməsi ilə əlaqədar bədənin süst qaldığı yüngül infeksion xəstəliklərdir ki,şikayət olaraq daha çox “soyuqdəymə” adı ilə adlandırılır.Əslində,bilinməlidir ki,tibbdə “soyuqdəymə” termini yoxdur.


Ardı →

Kəpəkdən qorunma vasitələri təhlükəlidir

Müasir həyatda aritmik həyat tərzi və sağlamlığa biganəliyin nəticəsi olaraq üzləşdiyimiz xəstəliklərdən biri də baş dərisi qabıqlanmasıdır ki,satışda onunla müdafiə üçün  istənilən sayda vasitə tapmaq mümkündür.İlk növbədə onu bilmək lazımdır ki,qabıqlanmanın səbəbi dərinin piy vəzilərinin mübadilə pozğunluğu və orada “yaşayan” göbələklərin əlverişli mühit şəraitində koloniyalaşmasıdır.
Ardı →