Рейтинг
+3.53

şəxsi gigiyena

25 üzv, 45 topik

Qarında öldürücü yağ

ABŞ mütəxəssisləri apardıqları tədqiqatların nəticəsi olaraq bu qənaətə gəliblər ki,fərdin bədən kütləsi norma daxilində olsa belə qarın nahiyyəsində  artıq miqdarda toplanan piy toxuması vaxtından əvvəl ölümə səbəb ola bilər.Belə ki qarın divarında olan yağlar qarşısıalınmaz səviyyədə piylənmə və digər ölümcül xəstəliklərə təkan verə bilər.


Ardı →

Sızanaqlardan xilas olmanın 3 effektiv üsulu

Xüsusilə gənclərin əsas kosmetik problemlərinə çevrilən sızanaqlar yaz-yay fəsil dəyişikliyi dönəmində “qarşısıalınmaz” problemə çevrilir.Lakin,böyük əksəriyyətimiz bilmirik ki,hamının mətbəxdə tapa biləcəyi adi qida məhsulları nəinki bu kimi xoşagəlməz “qonaqlar”ın gəlməsinin qarşısını alır,hətta onlarıdan sonra üz dərisində qalan çapıq cə ləkə izlərinin də formalaşmasının qarşısını alır.Sadə formada aşağıdakı deyilənlərə əməl etməklə siz kosmetoloqa müraciət etmədən ev şəraitində daha ucuza sızanaqlar və onların sonrakı fəsadlarından qorunmuş olarsınız.


Ardı →

Köhnə kitablar böyük təhlükə gizləyir

Rusiya Tibb Elmləri Akademiyasından olan mütəxəssislər  köhnə və antikvar  kitab həvəskarlarını onları gözləyən böyük və gizli təhlükələrdən dolayı xəbərdar edirlər.Məsələ burasındadır ki,burada yalnız toz deyil,sizinə xəstələnmənizə səbəb ola biləcək çox müxtəlif sayda ibtidai parazit yumurtaları da toplanmaqdadır
Ardı →

İnfeksion xəstəliklərin profilaktikası

İnfeksion xəstəliklər təsadüfi olmayıb, insan cəmiyyəti tarixində onunla birlikdə inkişaf edən və dəyişən qanunauyğun təzahürlərdir. Bir infeksiyanı başqası əvəz edir, bununla da onların profilaktikasının yeni problemləri yaranır.
İnfeksion xəstəliklər üzrə profilaktik tədbirləri şərti olaraq iki böyük qrupa — ümumi və xüsusi qrupa bölmək olar.
Ümumi profilaktika tədbirləri qrupuna əhalinin maddi rifah halının yüksəldilməsinə, tibbi təminatın əmək və istirahət şəraitinin yaxşılaşdırılmasına yönəldilmiş dövlət tədbirləri, habelə sanitariya-texniki, aqromeşə-texniki, hidrotexniki və meliorasiya tədbirləri, yaşayış məntəqələrinin tikintisi və səmərəli planlaşdırılması tədbirləri, infeksion xəstəliklərin profilaktikasında və ləğv edilməsində müvəffəqiyyətlərə imkan verən bir çox başqa tədbirlər aid edilir.


Ardı →

Təravətli nəfəs

Tanışlıq, münasibət qurmaq, eləcə də gündəlik həyatda ünsiyyət bizim üçün çox vacibdir. Amma bəzən buna mane olan səbəblər ortaya çıxır. Bu sırada ağızdan gələn xoşagəlməz qoxu çoxlarını narahat edir. Ağızdan gələn pis qoxu insanların həm şəxsi, həm də iş həyatlarında ciddi problemlər yaradır. Bəzi adamlarda bu, hətta daimi stresslərə gətirib çıxarır. Nəfəsin xoşagəlməz qoxmasının bir çox səbəbləri var. Məsələn, soğan, sarımsaq, ət, balıq, pendir və s. kimi bəzi qidaları yeyəndən sonra qoxu yaranır. Köklük, siqaret yaxud alkoqol qəbulu da nəfəsin təmizliyini korlayır. Ümumiyyətlə, bu baxımdan ağızın və dişlərin gigiyenik baxımı olduqca vacibdir. Çünki dişlərin vaxtında və düzgün yuyulmaması da ağızdan qoxunun gəlməsinə səbəb olur. Belə ki, yemək qalıqları dişlərin arasına çökür və orada qalaraq qoxu törədən bakteriyaların çoxalmasına səbəb olur. Ona görə dişləri bir dəqiqədən az olmayaraq firçalamaq lazımdır. Həmçinin, yalnız dişləri yox, dilin üzərini də təmizləməliyik ki, bura yığılan bakteriyalar məhv olsun. Bunun üçün xüsusi fırçalar satılır.
Ardı →

Keyfiyyətsiz sabun almayın

Sabun yuyucu vasitə kimi istifadə edilən səthi-aktiv maddə olub yağ turşularının kaustik soda və potaş kimi qələvilərin suda qaynadılması nəticəsində əldə edilir. Yağ turşuları əsasən bitki (pambıq, soya, palma) və heyvan mənşəli məhsullardan əldə edilir. Bu yağların qələvilərlə qaynadılması nəticəsində qliserin və yağ turşularının duzları, yəni sabun meydana gəlir. Sonrakı mərhələdə sabun gərəksiz duz, qələvi və qliserindən təmizlənir.

İqtisadi İnkişaf Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət Xidməti vətəndaşlara sabun alarkən diqqətli olmağı məsləhət bilir. Nazirliyin mətbuat xidmətindən alınan məlumata görə, keyfiyyətsiz sabun insan orqanizmi üçün çox təhlükəlidir. Ümumiyyətlə, istehlakçılar bilməlidir ki, sabunda ətirverici və rəngləndirici maddələr nə qədər az istifadə olunursa, bu daha yaxşıdır.
Ardı →

Bədənə qulluq

Gigiyena insan sağlamlığının vacib aspektidir. Müasir elmi biliklərə esaslanan. əziyyət verməyərək gündəlik yerinə yetirilən gigiyena proseduraları insan sağlamlığı üçün çox xeyirlidir, yüksək iş qabiliyyətini, aktivliyi saxlayır, orqanizmin normal inkişafına kömək edir. Təcrübələr göstərir ki, uşaqlıqdan şəxsi gigiyenaya riayət olunduqda, sonralar sağlamlığın şüurlu qorunmasına çevrilir. Ona görə də gigiyena vərdişləri oğlana da, qıza da uşaqlıqdan aşılanmalıdır.


Ardı →

Təmiz əllər-sağlamlığın əsası

Uşağın dərisində səpgi əmələ gəlib, qaşınma hiss olunur? Qusmaq istəyir, yoxsa mədəsi qarışıb? Əlbəttə, siz birinci növbədə uşağın iştahının pozulmasına səbəb olan hansı bir keçici virusdan zəhərlənmədən şübhələnirsiniz… Amma çətin ki, bütün bunları doğuran səbəb ağliniza gələ. Bu da təmizliyin elementar gigiyenik qaydalarlna əməl etməməkdir-keçici xəstrəliklər üzrə pediator həkimlər bu fikirdədir.

Uşaq qumda oynayarkən, yaxud, gölməçədə gəmi üzdürərkən onun əllərinə təhlükəli mikroorqanizmlər bulaşır.Odur ki həkimlər ilkin olaraq təmizliyə əməl olunmasını tələb edirlər.


Ardı →

Sağlamlıq üçün əsas 3 təhlükə mənbəyi

Bu yaxınlarda amerikalı mikrobioloq Ç.Qerb özünün yeni tədqiqatlarının nəticələrini mətbuat üçün açıqladı. O, bu dəfə mikrobların və virusların daha çox harada olduğunu aşkarladığını qeyd edirdi.Aydın oldu ki, bunlar heç də ofis işçilərinin hesab etdiyi yerlər deyil, Belə ki, hamı ümumi tualetlərdə unitazları ən çirkli yer hesab edir. Lakin aydın oldu ki, bu heç də belə deyil. Əslində bura aşağıdakılar aiddir:
1)kompyuterlərin klaviaturası,
2)Telefonların dəstəkləri,
3)Ümumi tualetlərdə əl-üz yuyanlar.


Ardı →

Məktəblilərin sağlamlığı və məktəbdaxili mühit faktorları

uşaqların sağlamlıq vəziyyəti dünyada ən aktual problemləridən biridir. Bunun mahiyyəti daha çox xarici mühitdə vəziyyətin proqressivləşən pisləşməsi ilə əlaqədardır. Uşaq və yeniyetmələrin sağlamlığı və gigiyenası elmi tədqiqat institutunun və elmi ədəbiyyatların analizi göstərir ki, müasir məktəb yaşlı uşaqların 90 %-inin sağlamlığında bu və ya digər kənara çıxmalar vardır: 50% də funksional pozğunluqlar, 40% də xroniki xəstəliklər (2). Məktəbə gələnlərin artıq 20%-ində xəstəlik aşkar ediril ki, məktəbi bitirəndə isə xəstələrin sayı 2 dəfə artır. Bu, təhsil müəssisələrində məktəblilərin qarşılaşdığı şəraiti sağlamlığa mənfi təsir göstərən əsas amillərdən biri hesab etməyə əsas verir.


Ardı →