Südlü sufle

Süddən hazırlanmış çərəzlər yalnız uşaqlar üçün deyil, həm də böyüklər üçün də çox dadlı və faydalıdır. Sizə hər kəsin xoşuna gələ biləcək bir çərəz resepti təqdim edirik.

Südlü sufle – yüngül və olduqca zərif bir çərəzdir. Onda yalnız bir çatışmazlığı var ki, onu bişdikdən dərhal sonra süfrəyə vermək lazımdır.

4-5 porsiya üçün:
Otaq temperaturunda olan süd – 1 litr,
Yumurta – 10 ədəd,
Buğda unu – 125 q,
Kərə yağı – 50 q,
Şəkər tozu – 300 q + 4 x.q.,
Vanil.

Hazırlıq prosesi:
Unu odavamlı qabda 300 q. şəkər tozu ilə qarışdırın, üzərinə kərə yağı və 6 yumurta sarısını əlavə edin və orta oda qoyun. Qarışığı daim qarışdıraraq dərhal onun təkibinə incə axınla süd əlavə edin.

Ardı →

Bu ərzaqları soyuducuda saxlamayın

Pomidor
Pomidor, soyuducunda bütün dadını itirər. Bundan daha böyük cinayət ola bilərmi? Şkafdakı soyuq hava yetkinləşmə mərhələsini dayandırar və yetkinləşmə pomidora dad verən şeydir. Pomidorlarınızı şkafın xaricində bir səbətdə və ya kasada saxlamalısınız.

Reyhan
Reyhan soyuducunda buraxıldığında sürətlə solar, ayrıca ətrafındakı bütün yeməklərə
qoxusunu buraxar. Ən yaxşısı onu çöldə, eynilə kəsilmiş çiçəklər kimi bir stəkan suyun içində saxlamaqdır. Əgər reyhanı uzun müddət saxlamaq istəyirsinizsə Martha Stewart onları qurudub dondurmanızı tövsiyə edir.

Kartof
Kartofu soyuducunun soyuğunda saxlamaq nişastasının şəkərə çevrilməsinə səbəb olur. Kartofları şkafa qoymaq yerinə kağız bir torbaya qoyub sərin bir yerdə saxlamalısınız, soyuq deyil. Kağız torbalar plastiklərdən daha çox işə yarayar çünki bu nəfəs almalarını və gec çürümələrini təmin edər.

Ardı →

Tavanı vizual olaraq necə hündür etmək olar?

Tavan ev ilə ilk tanışlıq vaxtı diqqət mərkəzində olmayan elementlərə aid edilsə də, məhz o otaqda azadlıq və geniş sahə hissinin formalaşmasına təsir edir və bu da rahatlığın yaradılması üçün çox əhəmiyyətlidir. Buna görə dizaynerlər tavana diqqət edib onları vizual olaraq daha hündür göstərməyə çalışırlar.
İşı
Ardı →

Taxta qablara qulluq


Ağacdan hazırlanmış qablar ekoloji cəhətdən ən yaxşı qab hesab edilir. Belə qablara qulluğun müəyyən qaydaları var:
Qabları istifadədən sonra dərhal yumaq lazımdır. Bunun üçün qabyuyan maşından istifadə etmək tövsiyə edilmir. Bundan başqa ağac suyu özünə çəkdiyi üçün taxta qabları suda saxlamaq olmaz. Hər bir qab və ya qaşıq ayrıca yuyulmalıdır, qupquru silinməli və quru yerdə saxlanılmalıdır;

Ardı →

Paltara yapışan saqqızı necə təmizləməli?

Geyimdən saqqızı təmizləmək kifayət qədər asandır, axı bu problemi həll etməyə kömək edən bir çox yoxlanılmış üsul mövcuddur.

Ən sadə və etibarlı variantla geyimdən saqqızı təmizləmək, şübhəsiz, geyimin kimyəvi təmizləməyə təslim edilməsidir. Orada asanlıqla müxtəlif kimya vasitələrinin köməyi ilə geyimə ilk görünüşü qaytaracaqlar. Əlbəttə, bu “həzz” böyük maliyyə xərclərini tələb edir.
Ev üsulu vasitəsi ilə saqqızı geyimdən necə təmizləmək olar?

Qaynatma və isti hava
Əgər cins parçaya saqqız yapışdısa, onda cinsdən saqqızı qaynatma metoduyla təmizləmək olar: 100C temperaturda suya çirklənmiş cinsləri salmaq lazımdır ki, saqqız ərisin. Su soyuduqdan sonra nə vaxt ki, ora əlləri salmaq mümkün olacaq, lazımsız diş fırçası və ya bıçağı götürün və şalvarda olan saqqızı maksimum sürtməyə çalışın.
Həmçinin fenin isti havasının köməyi ilə də saqqızı yumşaldıb parçadan təmizləmək olar.

Yüksək temperatur üsulları yalnız o parçalar üçün tətbiq edilə bilər ki, bu temperatur geyimin etiketində göstərilmiş olsun.

Şaxta
Əgər kiçik batırılmış hissəni soyuducunun dondurucu kamerasına asanlıqla yerləşdirmək mümkündürsə, onda bu üsulu yoxlamaq lazımdır. Geyimi polietilen paketə yerləşdirin. Diqqət etmək lazımdır ki, saqqız paketə yapışmasın. Əgər saqqız qablaşdırma paketinə yapışırsa, onda deşik açın və dondurucu kameraya yerləşdirin. Paketi 2-3 saat soyuducuda saxlayın o vaxta kimi ki ,saqqız bərkisin. Daha sonra bıçağın və ya maqqaşın köməyi saqqızı qaşımağa çalışın. Bu elə də çətin olmalı deyil: donmuş saqqız adətən ovulur və asan qopur. Əgər batırılmış geyim çox həcmlidirsə və soyutma kamerasına yerləşmirsə, onda saqqız olan sahəyə buz kublarını qoymaq olar.

Ardı →

Moruq cemi ilə şaftalı dondurması

Yetişmiş banan ev dondurmasının hazırlanması üçün universal məhsul sayılır. Dondurmanın hazırlanması üçün qaymaq və ya süd deyil, yetişmiş meyvələr, giləmeyvələr və blender lazım olacaq.

İnqredientlər:
Şirin yetişmiş banan – 4 ədəd (dondurulmuş və doğranmış halda)
2 ç.q. kokos yağı
1 x.q. bal
2 iri nektarin və ya şaftalı
Vanil
Bir çimdik duz

Moruq cemi üçün lazım olacaq:
150 q. moruq,
1 x.q. bal.

Hazırlıq prosesi:
Bananları təmizləyin və doğrayıb soyuducuya qoyun.
Blenderdə moruğu və balı qarışdıraraq hazır cemi stəkana tökün.
Bananları soyuducudan çıxardıb, iki dəqiqə otaq temperaturunda saxlayın, sonra isə blenderdə xırdalayın.
Blender bananı dondurma halına saldıqdan sonra ora kokos yağı, bal, vanil və duz əlavə edib yenidən qarışdırın. Dondurmaya şaftalı dilimləri əlavə edib, azca qarışdırın ki, dondurmanın içində meyvə tikələri qalsın. Dondurmanın üzərinə moruq cemi əlavə edib dərhal süfrəyə verin.

Nuş olsun!
Davamı →

İşıqlandırma hiylələri

İstifadə etdiyiniz işığın mövqeyi evinizin dekorasiyasına ciddi təsir edir. İşıqlandırma hiylələriylə evinizdə möcüzələr yarada bilərsiniz.

Planlayın
Otağınızı işıqlandırmazdan əvvəl, otağınızda necə abu-hava yaratmaq istədiyinizə qərar verərək işə başlaya bilərsiniz. İşıqlandırmada istifadə edəcəyiniz məhsul, otağınızın tavanlarının daha hündür görünməsini təmin edə bilər. İstifadə etdiyiniz işıqlandırmadan otağınızı olduğundan daha geniş ya da daha fərah göstərə bilərsiniz.
Ardı →

Saçlarınızın rəngi və quruluşu haqqınızda nə deyir?

Psixoloqların fikrincə, insanın saç rəngi, forması onun xasiyyətindən xəbər verir. Əgər sevdiyiniz insanı daha yaxşı tanımaq istəyirsinizsə, onun saç rəngini yadınıza salın və aşağıdakı uyğunluqları oxuyun.
* Tünd qara rəngli saç sahibləri – qənaətcil və sərt insandırlar. Saturunun təsiri altında olan bu insanlar iradəli və güclü xarakterlərinin sayəsində əksər istədiklərinə nail olmağı bacarırlar. Dostlarına və sevgililərinə qarşı xüsusi həssaslıqla yanaşan bu insanlar eyni zamanda çox qısqancdırlar.
* Açıq qara saçlılar – yaradıcı, cəzbedici və qorxmaz insanlardır. Plutonun enerjisi qara saçlılara güc, qüdrət verir. Nə qədər güclüdürlərsə, bir o qədər də təvazökardırlar. Daim yeniliklərə can atan bu saç sahibləri tez-tez sevgili dəyişirlər.

* Xurmayı saçlılar – Onlar çox qısa zamanda ətrafdakıların etibarını qazana bilirlər. Comərd və sadiqdirlər. Sadiqliklərini ailə həyatında da sübut edən bu insanlar həm də xoşbəxt ailə sahibidirlər.
* Şabalıdı saçlılar – Yupiterin enerjisi altında olan bu şəxslər həm hakim olmağı, həm də hakimiyyətdəkilərə təsir göstərməyi əla bacarırlar. Buna görə də siyasət sahəsində özlərini sınadıqda böyük uğurlar əldə edirlər. Münasibətlərində də ipləri öz əllərinə almağı bacarırlar.
* Kürən saç sahibləri – Marsın alovlu enerjisi üzərlərində olan bu kəslər seçdikləri istənilən sahədə uğur əldə edə bilərlər. Yumor hissləri güclü olan bu insanlar, hətta ən çıxılmaz vəziyyətdə belə bu bacarıqlarından istifadə edib etrafa müsbət enerji ötürürlər. Bu şəxslərlə münasibət yaşamaq olduqca maraqlı və əyləncəlidir.
* Qızılı saçların sahibləri – Günəş enerjisinin daşıyıcılarıdırlar. Ətrafdakıların diqqətini asanlıqla özlərinə çəkə bilirlər. Özlərinin mükəmmələ yaxın olduqlarını düşünən bu insanlar daim ideal sevgili axtarışında olurlar.
* Parıltılı sarı saç sahibləri – Bu insanlar romantiklikləri və zəriflikləri ilə digərlərindən seçilirlər. Bir çox paranormal (qeyri-adi) bacarıqları olan bu insanlar özləri də bunun fərqinə çox gec varırlar. Daha çox standartdan kənar münasibət yaşamağı sevirlər və belə münasibət qura biləcəkləri insan axtarırlar.

Bəs saçının quruluşu onun haqqında nə deyir?

Saçlar nə qədər sərt, sözə baxmayandırsa, insan da ən az o qədər inadkar və davakar biridir. Bunun əksinə olaraq əgər onun saçı ipək kimi yumuşaqdırsa, deməli siz zərif, tez yolagələn tərəf müqabili ilə birlikdəsiniz.
P.S Ancaq bu o demək deyil ki, saçları bu rəngdə, bu formada olan insanlar mütləq yuxarıda sadalanan xarakterin sahibirlər. Sözsüz ki, istisnalar həmişə var.
 
Davamı →

Moda nümayişlərinin “yazılmamış” qanunları

                            
Dəb həvəskarları sentyabrda başlayacaq moda həftələrini maraqla gözləyirlər. Lakin çoxları bilmir ki, hər kəsin maraqla izlədiyi bu nümayişlərin bəzi «yazılmamış” qanunları mövcuddur. Moda nümayişlərinə gedənlər üçün mütəxəssislərin hazırladığı qaydalar siyahısını təqdim edir: 
   
1. Gecikmək olmaz
Hər hansı tədbirə, yaxud ziyafətə gecikmək dəb nümayişlərində də pis hal sayılır. Dünya moda paytaxtlarında bu, bəzən „ev sahibindən“ və qonağın vacibliyindən asılı olaraq dəyişə bilər. „Most invited“ siyahısındakı qonaqların cüzi ləngimələrinə çox vaxt göz yumulur. Məsələn, ötən il „Moschino“ nümayişi təxminən bir saat gec başlayıb. Səbəb isə brendin kreativ direktoru Ceremi Skottun rəfiqəsi, müğənni Keti Perri gəlməyənədək nümayişə başlamamaq əmri verməsi olub.  Ancaq ümumilikdə, son moda həftələrində bir saatlıq gecikmələr azalıb. Buna baxmayaraq, Mark Ceykobs kimi açılış vaxtı tamam olanda qapıları bağlatdıran və gecikənləri içəri buraxmayan dizaynerlər də var.
Ardı →

Günvurma nədir?

Günvurma nədir? 

Günəş şüaları altında uzun müddət dayanma nəticəsində bədəndə temperaturun kəskin artmasına günvurma deyilir. Günvurmanın əsas əlamətləri tərləmə, ürək döyüntülərinin artması, bədən temperaturunun bəzən 40 dərəcədən də çox olması, halsızlıq, kəskin susuzluq hissi, başağrısı, ürəkbulanma və s.-dir.



Ardı →