İnsan beyni haqqında nələr bilirik?

İnsan beyni hələ də çoxları tərəfindən kainatın ən mürəkkəb və anlaşılmaz quruluşlarından biri kimi qəbul edilir. Onun funksiyaları, işləmə prinsipləri və potensialı haqqında hər gün yeni məlumatlar əldə edilsə də, hələ də çox sirrli qalır. Bu bloq yazısında insan beyninin mövcud bilgiləri, onun strukturu, işləmə prinsipləri və insan həyatındakı roluna dair əsas məqamları təhlil edəcəyik.


Davamı →

Bİr insanı daha yaxşı tanımaq üçün verə biləcəyiniz 30 sual | Psixoloji suallar

İnsanı daha yaxşı tanımağın əsas yollarından biri məhz ona verəcəyiniz suallardır. Bir insanın düşüncə və xarakteri verdiyi cavablarda gizlidir. Psixoloji suallar ilə insanın həyatdakı dəyərləri, sevdiyi və sevmədiyi şeylər, xarakterinin gizli və qaranlıq tərəfləri barədə ətraflı məlumat toplamış olacaqsız. Bu suallar açıq suallar olduğu üçün uzun və maraqlı bir söhbətin başlanğıcı olacaqdır. Sualları verərkən, qarşı tərəfin bədən dilini analiz etməkdə də fayda var. Çünki, bədən dili, sözlə deyilməyən bir çox şeyi deyir əslində. 


Davamı →

Ölkələrin bayraqları haqqında maraqlı məlumatlar

1. DÜNYADA 4 TƏRƏFİ OLMAYAN TƏK BAYRAQ

Nepal bayrağı kvadrat və ya düzbucaqlı formada deyil. Bu bayraq flama adlanan iki üçbucaqlı formadan ibarətdir.
Ölkələrin bayraqları haqqında maraqlı məlumatlar
Rəsmi olaraq 1962-ci ildə dizayn edilmiş Nepal bayrağı cəsarəti təmsil edən tünd qırmızı fona, sülhü simvolizə edən mavi rəngə malikdir.
Bayraq hər üçbucaqda bir dənə Günəş və Aydan ibarət simvola sahibdir.


Davamı →

8 Mart Beynəlxalq Qadınlar Günü haqqında məlumat | Tarixi və səbəbləri

 

8 Mart Qadınlar Günü Birləşmiş Millətlər Təşkilatının qəbul olunmuş qərara əsasən hər il bir çox dünya ölkəsində qeyd olunan beynəlxalq gündür. Bu gün, qadınların siyasi və sosial şüurunun formalaşması, onların insan hüquqları əsasında özlərini inkişaf etdirməsi, iqtisadi, siyasi və sosial nailiyyətlərinin qeyd olunmasına həsr olunub. Beynəlxalq Qadınlar Günü qadın hüquqları hərəkatının başlanğıc nöqtəsidir..


Davamı →

İnsan dadı necə hiss edir?

İnsanlarda dörd növ dad hissi var: şirin, duzlu, acı, turş. Yediyimiz və içdiyimiz hər qidada bunlardan birini mütləq ki hiss edirik. Bəs biz bu dadları necə hiss edirik? Limon ağzımızda turş dad buraxarkən, biz balın dadını şəkərli kimi qəbul edirik. Bəs dad duyğumuz necə işləyir, ləzzətləri fərqli şəkildə qavramağa imkan verir?


Davamı →

Everest – Dünyanın ən yüksək dağı haqqında məlumat

Everest demək olar ki, hər alpinistin zirvəsini fəth etmək istədiyi dağdır, lakin hamının bildiyi kimi, bura dırmaşmaq son dərəcə riskli və çətindir. Dünyanın ən hündür dağını fəth edən alpinistlər bildirir ki, Everestin zirvəsinə qalxmaq onlar üçün böyük nailiyyət və bənzərsiz həzzdir. Məqaləni sona qədər oxuyaraq bu dağ haqqında bir çox maraqlı faktı öyrənmiş olacaqsız.


Davamı →

Tac Mahal haqqında məlumat | Dünya memarlığının şah əsəri olan sevgi abidəsi

 

Dünyanın 7 möcüzəsindən biri olan Tac Mahal Hindistanın şimalında, Aqra şəhərində yerləşir. Hindistan deyildikdə bir çox insanın ağlına ilk gələn simvolik tikilidir. “Tac sarayı” mənasını verən abidə 73 metr hündürlüyü ilə dünya memarlığının görkəmli nümunələrindən hesab olunur.  Dünyanın ən çox ziyarət edilən tarixi binalarından biri olan Tac Mahal eşqin və əzəmətin simvoludur.

 

 “Dünyada insanlar ikiyə bölünür: Tac Mahalı görənlər və görməyənlər”. 

Edvard Lir (İngilis lordu)

 


Davamı →

Lüdviq van Bethoven haqqında məlumat | Həyat və yaradıcılığı

Bethoven kimdir?

Dahi alman bəstəkarı və pianoçusu  Lüdviq van Bethoven klassik musiqi dünyasının ən məşhur və sevilən nümayəndələrindən biridir. Musiqi tarixində böyük iz qoymuş dahi sənətkar çətinliklərlə dolu bir həyat hekayəsinə sahibdir. "Çətinliklər möcüzələr yaradır" deyimi Bethovenin  musiqi həyatında öz əksini tapır. Onun insan ruhuna dərindən təsir edən. bənzərsiz əsərləri bu gün də ən çox dinlənilən klassik əsərlər arasında yer alır.  Bethovenin həyat və yaradıcılığı, özündən sonra gələn sənətkarlar üçün əsl musiqi məktəbi olmuşdur.

Davamı →

GPS nədir, GPS ilə nələri izləyə bilərəm?

GPS, peyk texnologiyasından istifadə edərək Yer üzərindəki hər hansı bir nöqtənin dəqiq koordinatlarını müəyyən etməyə imkan verən qlobal bir navigasiya sistemidir. Bu sistem hərbi məqsədlər üçün inkişaf etdirilsə də, zamanla mülki həyatın ayrılmaz bir hissəsinə çevrilib və müasir texnologiyaların ən əhəmiyyətli komponentlərindən birinə dönüşüb. GPS yerin dəqiq koordinatlarını müəyyən etməklə naviqasiya, yer ölçmə, təhlükəsizlik, idman və bir çox digər sahələrdə dəqiq və etibarlı məlumatların əldə edilməsini təmin edir. Günümüz dünyasında GPS, həm peşəkar, həm də şəxsi istifadə üçün olmazsa olmaz bir vasitədir.


Davamı →

Havada karbon qazı olmasa nə baş verərdi?

Havada karbon qazının (CO2) olmaması, bəlkə də ilk baxışda bir çoxumuz üçün müsbət bir hal kimi görünə bilər. Karbon qazı istixana effektinə səbəb olur və bu da qlobal istiləşmənin əsas səbəblərindən biridir, elə deyilmi? Lakin məsələni bir az dərindən araşdıranda CO2-nin Yer üzərindəki həyat üçün nə qədər vacib olduğunu görürük. Bu yazıda havada karbon qazı olmadığı təqdirdə nələrin baş verəcəyini müxtəlif aspektlərdən ətraflı şəkildə müzakirə edəcəyik.


Davamı →