Yeməklə 31 gün kreativlik

Malayziyalı rəssam Honq İ başqa rəssamlar kimi karandaş, yaxud fırça ilə deyil, kofe, tərəvəzlər, güllərlə sənət əsərləri yaradır. İndi Honq İ İnstagram sosial şəbəkəsi vasitəsilə “Yeməklə 31 gün kreativlik” adlı layihəyə başlayıb. Hələ davam edən layihədə rəssam boşqab üzərində müxtəlif maraqlı əsərlər çəkib və istifadəçiləri də ona qoşulmağa səsləyib.

Ardı →

Bəxtiyar Vabazadə - SƏHVLƏRİM, SƏHVLƏRİM!

  • SƏHVLƏRİM, SƏHVLƏRİM!

    Şübhələrim, gümanlarım,
    Səhvlərim, nöqsanlarım,
    Fəryadlarım, əzablarım, amanlarım!…
    Mən qaçdıqca əlinizdən,
    Əməlimə
    Yağış kimi yağırsınız
    Neyləyim ki,
    Siz özümdən ağırsınız.
    Salıb məni əzablara
    Mənə gendən baxırsınız
    bir yad kimi.

Ardı →

Aşiq qaranquş.

Bir qaranquş bir adama aşiq olur. Pəncərənin önünə qonub bütün cəsarətini                                                        toplayır, tüklərini qabardır, gözəl durduğuna əmin olduqdan sonra kiçik dimdiyi ilə pəncərəyə vurur: Tık… Tık… Tık… Adam pəncərəyə baxır. İçəridə işi ilə məşğuldur. Kimdir onu işindən aralayan? Balaca bir qaranquş! Həyəcanlı qaranquş dərin bir nəfəs alaraq dimdiyindən sözlərini yağdırdı:
— Hey adam! Mən səni sevirəm. Niyəsini soruşma. Uzun zamandır səni izləyirəm. Danışmağa bu gün cəsarət tapdım. Pəncərəni aç, məni içəri al. Birlikdə yaşayaq.
Adam hirslə cavab verir:
— Yox daha nələr! Sən hardan gəldin? Olmaz. Ola bilməz. Sən bir quşsan. Heç quş insana aşiq olar?
Qaranquş pərt olur. Yenə də ümidini itirmir. Bir müddət sonra təkrar pəncərəyə gəlib gülümsəyərək təkrar şansını yoxlayır:
— Adam, ay adam. Aç bu pəncərəni. Al məni içəri. Səni heç incitmərəm. Bax soyuqlar da başladı, üşüyürəm. Yoxsa isti ölkələrə getməli olacam. Mən ancaq istidə

Ardı →

Sinir sistemi

Canlı orqanizm daim onu əhatə edən mühitdən qıcıqları qəbul edərək, onlara qarşı müvafiq cavab verir. Bu proses sinir sistemi vasitəsilə həyata keçir. Sinir sistemi sinir toxumasından təşkil olunmuşdur. Bu toxuma oyanma və oyanmanı nəqletmə qabiliyyətinə malikdir. Oyanmanın sinir sistemində yayılmasına impuls deyilir. Sinir toxuması neyrondan (sinir hüceyrəsi) və neyroqliyadan təşkil olunmuşdur. Neyronlar arasında anatomik rabitə olmadığından, oyanma bir neyrondan digərinə mediator adlanan xüsusi kimyəvi maddələrin ifraz olunduğu sinapslar vasitəsilə ötürülür. Sinir hüceyrələrinin uzun çıxıntıları olan aksonları sinir liflərini əmələ gətirir. Sinir lifləri toplaşaraq sinir dəstələrini, kiçik sinir dəstələri isə böyük sinir dəstələrini, nəhayət bunlar da siniri təşkil edir.
Vəzifə cəhətdən hissi, hərəki və ara neyronlar ayırd edilir.


Ardı →

Stiv Cobs haqqında 5 maraqlı fakt

1. Stiv Cobs 1955-ci ilin 24 fevralında suriyalı aspirant Əbdulfəttah Candali və amerikalı Coan Şiblenin ailəsində dünyaya gəlib. Bundan sonra cütlük oğlan uşağını digər ailəyə övladlığa verib. Həmin vaxt ABŞ-da nikahdan kənar dünyaya gəlmiş uşaq valideynlər üçün rüsvayçılıq sayıldığından gənclər uşaqlarını başqqa ailəyə vermək məcburiyyətində qalıblar.
Kiçik Stiv Cobsu Pol və Klara Cobslar övladlığa götürüblər. Fermer ailəsində böyüyən Stiv əvvəlcə banka kredit borcunu vaxtında ödəməyən avtomobilləri sahiblərindən müsadirə etməklə məşğul imiş. Bir qədər böyüdükdən sonra Stiv bioloji valideynlərini axtararaq tapır. Məlum olur ki, cütlük Stivin övladlığa verilməsindən sonra ailə həyatı qurub. Stivin atası Əbdülfəttah isə politologiya üzrə professor elmi dərcəsinədək yüksəlib. Anası Cuan isə loqoped kimi fəaliyyət göstərir. Nikahdan artıq onların Mona adlı qız övladı da dünyaya gəlib. Yeri gəlmişkən Mona sonralar ABŞ-ın ən populyar yazıçılarından biri olub. Stiv 27 yaşında bacısı Mona ilə tanış olaraq onunla həyatının sonuna kimi dostluq edib. Stiv Cobs bir neçə dəfə anası ilə görüşsə də ömrünün axırına kimi atasını görməyib.
Ardı →

Vineqred salatı

Tərkibi:vineqred
  • 400 qr çuğundur
  • 300 qr kök
  • 400 qr kartof
  • 200 qr kələm turşusu
  • 200 qr xiyar turşusu
  • 150 qr qırmızı baş soğan
  • duz
  • bitki yağı

Hazırlanması:

  • Çuğundur hazır olana qədər bişirilir.
  • Kartof və kök başqa bir qabda qaynadılır.
  • Qırmızı baş soğan xırda-xırda doğranır.
  • Duzlu xiyar kubik şəklində doğranır.
  • Duzlu kələm, əgər çox duzludursa, əvvəlcə soyuq su altında yuyulur, süzülür, xırdalanır.
  • Kök kubik şəklində doğranır.
  • Çuğundur kubik şəklində doğranır.
  • Kartof kubik şəklində doğranır.
  • Kartof, kök, xiyar, soğan, kələm, çuğundur qarışdırılır, azca duzlanır.
  • Sonda üzərinə bitki yağı gəzdirilir və qarışdırılır.

Nuş olsun!

Vineqred salati resepti — 2


1 porsiya salatın tərkibi:


Suda bişmiş çuğundur – 1 ədəd
Suda bişmiş kartof – 1 ədəd
Suda bişmiş kök – 1 ədəd
Konservləşdirilmiş xiyar – 5 ədəd
Konservləşdirilmiş yaşıl noxud – 50 qr
Duzlu kələm – 150 qr
1 ədəd baş soğan
Zövqə görə duz, İstiot
Bitki yağı – 5 x q

Reseptura qaydası:


Bütün tərəvəzlər xırda kub formasında doğranılır. Çuğundurun rənginin digər tərəvəzlərə çıxmaması üçün onu kasaya qoyub bitki yağı ilə qarışdırırıq. Qalan bütün digər tərəvəzi də əlavə edib, duzlayıb – isyiotlayırıq, noxud və bibərlə bəzəyirik.

Davamı →

Möhtəşəm yaradılış örnəkləri

Bu möhtəşəm sənət əsərləri təbiətdə mövcuddur. Heç bir insan əli dəymədən, qüsursuzca işlənib bu əsərlər. Heç bir insan burda gördüyümüz mənzərələri, nə də onların bir parçasını, məsələn bir ağacını, ya da yarpağı yarada bilməz. Ancaq təbii ki bunları yaradan var. Öz-özlüyündən, təadüfən belə mükəmməl əsərlər ortaya çıxmaz. Bu möhtəşəm təbii əsərlər əslində bunları çəkən Rəssamın möhtəşəmliyindən xəbər verir. Təbiətimizdə Allahın Sani (Sənətkar) ismi təcəlli edib. Allahı tanımaq istəyən bizlər elə yaşadığımız dünya həyatında yaratdığı əsərlərə baxaraq Onu tanıya bilərik. 

Ardı →

Kira Naytli

Kira NaytliKira Naytli (Keira Christina Knightley) 1985-ci il mart ayının 26-da İngiltərənin Teddinqton şəhərində sənətçi ailəsində anadan olub. Onunanadan olması qəribə mərc əsasında baş verir. Belə ki, onun valideynləri — anası aktrisa Şerman Makdonald və atası aktyor Uill Naytli öz aralarında mərc qoşurlar. Şerman karyerasını yarımçıq qoyub, dramaturgiya ilə maraqlanır. Əgər o, özünün birinci əsərini təqdim etsə,onda ailədə ikinci uşaq anadan ola bilər. Şerman Makdonald mərcdə qalib gəlir və gələcək aktrisa Keira Knightley anadan olur.

Kiranın özündən böyük Kaleb adlı bir qardaşı var. O, uşaqlıqdan aktrisa olacağına əmin idi. Bəlkə də artist ailəsində dünyaya göz açması onun bu arzusunu reallaşdırmağına kömək edirdi.

Hələ üç yaşında olarkən valideynlərində olduğu kimi, onun da şəxsi agenti olmasını istəyir. Valideynləri dərslərini yaxşı oxuduğu zaman Kira Naytli üçün agent tutacaqlarına söz verirlər. 

Balaca Keira tərs, inadkar və istədiyinə nail olan uşaq olduğu üçün dərslərini yaxşı oxuyur. Baxmayaraq ki, sözləri oxumaqda çətinlikçəkilən xəstəlikdən – disleksiyadan əziyyət çəkirdi. Lakin Keira bütün səyi ilə çalışır. Məktəbdə fərqlənməyi sevir və bacardığı qədər digərlərindən seçilir. Məktəb tətillərində isə artistlik dərslərini öyrənir. Onun səyi layiqincə qiymətləndirilir və altı yaşında olanda artıq şəxsi agenti olur.
Ardı →