Marketinqin biznesə 7 faydası

Marketinq hər bir müəssisənin uğur qazanmasında əsas rol oynayan strateji bir sahədir. Bu sahə məhsulların və xidmətlərin təqdim edilməsi, tanıtımı və satışını əhatə edir. Müasir iş dünyasında marketinq sadəcə məhsulun satışından daha çox şeyi ifadə edir. Bu həm də brend mədəniyyətinin, müştəri münasibətlərinin və bazar araşdırmalarının mərkəzindədir. Ənənəvi mediadan sosial media platformalarına qədər müxtəlif kanallar vasitəsilə marketinq müəssisələrin bazar yerindəki mövqeyini gücləndirməkdə və rəqabət üstünlüyü əldə etməkdə kritik əhəmiyyət kəsb edir. İndi marketinqin biznesə verə biləcəyi yeddi əsas faydanı ətraflı şəkildə nəzərdən keçirəcəyik.


Davamı →

Telefonu düzgün formada necə şarj etmək lazımdır?

Telefonlar həyatımızın ayrılmaz bir hissəsidirlər və onların enerji mənbəyi olan batareyalar da eyni dərəcədə vacibdir. Telefon batareyalarının düzgün şarj edilməsi onların ömrünü uzada bilər və daha yaxşı performans göstərməsinə kömək edə bilər. Bu yazıda, batareyaların iş prinsipi, telefonların necə şarj edildiyi, telefon batareyalarının necə düzgün şarj edilməsi və batareyanın ömrünü uzatmaq üçün faydalı ipucları barədə məlumat veriləcək.


Davamı →

Həyət evində yaşamağın 4 üstünlüyü

Həyət evində yaşamaq bina mənzillərindən fərqli olaraq insanlara xüsusi bir həyat tərzi təklif edir. Bu yazıda həyət evində yaşamağın dörd əsas üstünlüyünü araşdıracağıq. Bu üstünlüklər təbiətlə iç-içə olmaq, fərdi həyat tərzi, sosial məsafənin təminatı və qənaətbəxş yaşam tərzidir.


Davamı →

Gündəlik stressdən azad olmaq üçün 7 yol

Gündəlik stress müasir həyatın ayrılmaz bir hissəsidir. İş yerindəki təzyiqlər, ailəvi məsuliyyətlər, maliyyə problemləri və ya şəxsi münasibətlər, bütün bunlar bizim psixoloji və fiziki sağlamlığımıza təsir edə bilər. Stress bədənimizdə müxtəlif reaksiyalara səbəb olur ki, bu da bizim həyat keyfiyyətimizə, iş qabiliyyətimizə və ümumi rifahımıza təsir göstərir. Bu yazıda  həyatımızın bu vacib aspektini necə idarə etməyimiz barədə danışacağıq.


Davamı →

Kommunal xərclərə qənaət etməyin 5 yolu

Gündəlik həyatımızda kommunal xərclər ev təsərrüfatımızın ayrılmaz bir hissəsi kimi qarşımıza çıxır. Bu xərclər tez-tez gözlənilmədən arta bilər və ailə büdcəmizə ciddi təsir göstərə bilər. Bu yazıda kommunal xərclərinizi idarə etməyə və qənaət etməyə kömək edəcək 5 praktik üsulu öyrənəcəksiniz. Enerjiyə qənaət etməkdən su sərfiyyatını azaltmağa, istilik və soyutma sistemlərinin effektiv idarə edilməsindən elektrik cihazlarının düzgün istifadəsinə qədər bu tövsiyələr kommunal xərclərinizi azaltmaqda sizə kömək edəcək.


Davamı →

Səyahətinizi necə planlaşdıra bilərsiniz?

Səyahət etmək həyatımızda müxtəlif mədəniyyətlərlə tanış olmaq, yeni yerləri kəşf etmək və unudulmaz təcrübələr əldə etmək imkanıdır. Effektiv səyahət planlaması bu təcrübələri daha rahat və zövqlü hala gətirə bilər. Səyahət planlaması, bəlkə də səyahətin ən əhəmiyyətli hissəsidir, çünki düzgün planlaşdırılmış bir səyahət rahatlıq və təhlükəsizlik hissi yaradır, eyni zamanda gözlənilməz xərcləri və problemləri minimuma endirir.


Davamı →

Telefonun uşaqlara hansı zərərləri var?

Günümüzün ən aktual məsələlərindən biri olan mobil telefonların uşaqlar üzərindəki təsiri valideynlər və psixoloqlar tərəfindən geniş müzakirə olunur. Bu cihazlar həyatımızın ayrılmaz bir hissəsi halına gəlmişdir, lakin onların uşaqlar üzərindəki təsirini dərk etmək mühümdür. Telefon istifadəsinin fiziki, psixoloji və təhsil üzərindəki təsirlərini nəzərdən keçirərkən, həmçinin bu texnologiyanın müsbət tərəflərini də nəzərə almaq vacibdir. Mobil telefonlar, xüsusilə də ağıllı telefonlar uşaqların dünyası ilə qarşılıqlı təsir içindədir. Bu cihazlar informasiya əldə etmək, oyun oynamaq və sosial şəbəkələrdə vaxt keçirmək kimi fərqli yollarla uşaqların gündəlik həyatına daxil olmuşdur. Ancaq bu texnologiya həm də uşaqların sağlamlığı, sosial bacarıqları və təhsil prosesləri üçün müəyyən risklər və problemlər yarada bilər.


Davamı →